Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

KPN meer HD, Ziggo al eerder... Waar blijft Caiway/Delta ??????

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    De tekst van die link kan ik niet lezen van telecompaper.
    Het belangrijkste had ik gequote. En je kunt (na registratie) gratis paar artikelen lezen.

    Reageer


    • #62
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      Ik zaag niet steeds maar door, ik vraag door omdat ik meer duidelijkheid wil en die is gegeven......
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #63
        Inmiddels heeft ook T-Mobile de regionalen naar HD gezet.

        Reageer


        • #64
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Inmiddels heeft ook T-Mobile de regionalen naar HD gezet.
          Joh......je gaat overstappen nu? :-)
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #65
            Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

            Joh......je gaat overstappen nu? :-)
            Niet nodig. Wanneer het bij Delta wordt toegevoegd hebben we deze zenders ook bij Caiway.
            Ik begrijp je reacties niet zo goed, ze voegen niets toe.

            Reageer


            • #66
              Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

              Joh......je gaat overstappen nu? :-)
              Rinus ik denk dat je teveel op dit forum zit. Beetje oude zeurkous ben je. Ga lekker naar buiten ofzo. Ik vind het wel interessant wat Caiway heeft. Uiteindelijk wordt het 1 bedrijf.

              Reageer


              • #67
                Nogmaals: de groeten van een vooralsnog tevreden Delta-abonnee
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer


                • #68
                  Het ligt ook aan wat voor televisie je hebt. Ik heb een 75 inch televisie in de woonkamer en dan zien SD uitzendingen er vrij wazig uit.
                  Ook een reden dat ik bijna nooit naar de SD zenders kijk. Je bent gewoon te verwend geraakt door Netflix en Amazon Prime en Apple TV Plus in 4K en Youtube.
                  Dan trek je SD echt niet meer.

                  Daarom vind ik het ook erg storend dat ik regionale zenders nog in SD krijg voorgeschoteld bij mijn televisie aanbieder.

                  Reageer


                  • #69
                    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                    Het ligt ook aan wat voor televisie je hebt. Ik heb een 75 inch televisie in de woonkamer en dan zien SD uitzendingen er vrij wazig uit.
                    Ook een reden dat ik bijna nooit naar de SD zenders kijk. Je bent gewoon te verwend geraakt door Netflix en Amazon Prime en Apple TV Plus in 4K en Youtube.
                    Dan trek je SD echt niet meer.

                    Daarom vind ik het ook erg storend dat ik regionale zenders nog in SD krijg voorgeschoteld bij mijn televisie aanbieder.
                    De optimale kijkafstand voor SD zenders is 3x maal de beelddiagonaal = 572 cm dat is dus best veel.
                    Laatst bewerkt door driepinter; 30 Jan 2020, 08:12.

                    Reageer


                    • #70
                      https://www.skv.nl/regionale-zenders-naar-hd-kwaliteit/

                      Kleine kabelaar SKV Veendam heeft de regionalen ook omgezet naar HD... Duurt lang bij Delta en Caiway!

                      Reageer


                      • #71
                        Ook SKP geeft alle regionale zenders nu door in HD.

                        https://skpnet.nl/nieuws/nieuwe-zend...21-januari-as/
                        Laatst bewerkt door snoepdoos; 6 Feb 2020, 19:07.

                        Reageer


                        • #72
                          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                          Ook SKP geeft alle regionale zenders nu door in HD.

                          https://skpnet.nl/nieuws/nieuwe-zend...21-januari-as/
                          Het lijkt er op dat eind februari de deadline is dan is alleen nog het aanvoerkanaal met de HD zenders beschikbaar.
                          Natuurlijk bestaan er technieken om er dan nog weer SD van te maken, maar dat gaat Delta en/of Caiway ons toch niet aandoen?

                          Reageer


                          • #73
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                            maar dat gaat Delta en/of Caiway ons toch niet aandoen?
                            Delta en/of Caiway : Hold my beer....

                            Reageer


                            • #74
                              Oorspronkelijk gepost door mvangeyte Bekijk bericht

                              Delta en/of Caiway : Hold my beer....
                              Het is wat snoepdoos zegt. Ander providers zijn een stuk sneller en pakken door met zaken.
                              Daar waar anderen alles omzetten naar HD en zelfs al UHD leveren moet je bij Delta/Caiway maaaaaaaaaaaaaaanden zo niet jaaaaaaaaaren wachten.
                              Dat geldt ook voor al die lokalen op zender 12. Wie verzint zoiets? Gooi die achterin de lijst zodat we tenminste weer fatsoenlijk kunnen zappen!

                              Reageer


                              • #75
                                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                                Het is wat snoepdoos zegt. Ander providers zijn een stuk sneller en pakken door met zaken.
                                Daar waar anderen alles omzetten naar HD en zelfs al UHD leveren moet je bij Delta/Caiway maaaaaaaaaaaaaaanden zo niet jaaaaaaaaaren wachten.
                                Dat geldt ook voor al die lokalen op zender 12. Wie verzint zoiets? Gooi die achterin de lijst zodat we tenminste weer fatsoenlijk kunnen zappen!
                                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X