Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

KPN meer HD, Ziggo al eerder... Waar blijft Caiway/Delta ??????

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Top in elk geval dat er moeite wordt genomen om te luisteren en feedback te geven!
    Dit gebeurt vroeger of later meestal, maar veel lezers (....) van die antwoorden nemen te weing moeite om begrip te tonen op die meestal vrij duidelijke antwoorden.
    Jammer, want dan zouden dit soort topics meer dan de helft korter kunnen.

    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

      Dit gebeurt vroeger of later meestal, maar veel lezers (....) van die antwoorden nemen te weing moeite om begrip te tonen op die meestal vrij duidelijke antwoorden.
      Jammer, want dan zouden dit soort topics meer dan de helft korter kunnen.
      Ik prefereer het forum netjes te houden en niet over iedereen heen te rollen of naar iedereen te wijzen die een afwijkende mening heeft of gewoon doorvraagt om zaken helder te krijgen.
      Iedereen is anders en niet iedereen laat zijn punt liggen nadat er een standaard antwoord of een niet geheel kloppend antwoord wordt gegeven en doorvragen werkt soms heel verhelderend.

      Zo heeft Caiway nu wel degelijk weer last van de omzetting van Delta naar de nieuwe pakketten op het gezamenlijke interactieve platform. Op zender 12 staan nu 10 lokale zenders tegelijk waardoor er zenders door komen die niet bij Caiway horen, maar bij Delta (ook in de app).

      Meer nieuws van KPN omtrent HD zenders, binnen nu en enkele weken NOG meer HD:
      https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-b...teractieve-tv/

      Reageer


      • #48
        Wanneer komt eens nieuws van Delta Fiber met betrekking tot meer HD zenders?

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
          Wanneer komt eens nieuws van Delta Fiber met betrekking tot meer HD zenders?
          Ik denk dat er wel mensen wakker worden nu. Het gevoel bij Caiway was altijd al dat alles jaren achterloopt, maar dat kan in deze tijd niet meer. Zeker niet wanneer je de enige fatsoenlijke provider op de glasvezel bent.
          In Zeeland is hetzelfde aan de hand met Delta. Je kan niet dezelfde abonnementskosten vragen als KPN of Ziggo en minder leveren.
          Het gemak waarmee KPN nu de HD zenders lostrekt zegt me dat die niet te maken heeft met contractuele verplichtingen.
          HD is de standaard dus waarom zou een provider aan een zender meer moeten betalen voor HD? Dat valt in deze tijd niet meer uit te leggen. Een zender moet zelfs willen dat ze in HD beschikbaar zijn. SD heeft zijn langste tijd gehad, zeker nu de opvolger UHD langzamerhand echt voor de deur staat.
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 8 Dec 2019, 13:09.

          Reageer


          • #50
            Misschien neemt EQT T-Mobile NL over, dan hebben ze een betere onderhandelingspositie. Verder lees ik veel wensen, weinig inzicht.

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
              Misschien neemt EQT T-Mobile NL over, dan hebben ze een betere onderhandelingspositie. Verder lees ik veel wensen, weinig inzicht.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 8 Dec 2019, 15:29.

              Reageer


              • #52
                Ik denk dat er een hoop T-Mobile klanten zich een hoedje schrikken als ze moeten schakelen naar het prijs en product-niveau van Delta Fiber.
                Dan mag Delta Fiber eerst zijn eigen product weleens grondig verbeteren.

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  Tot slot zou het overnemen van T-Mobile een goede zet zijn, een derde provider of alleen maar om het mobiele telefonie product een op een met kortingen aan te kunnen bieden, maar zeker ook uitbreiding van het klantenbestand en het glasvezelnetwerk.


                  waar komt dat nou in eens weer vandaan ??
                  weet je wel, dat T-Mobile een bedrijf is met 44.000 werknemers ??
                  dat neem je zo maar niet even over.

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                    [/SIZE]

                    waar komt dat nou in eens weer vandaan ??
                    weet je wel, dat T-Mobile een bedrijf is met 44.000 werknemers ??
                    dat neem je zo maar niet even over.
                    T-Mobile Nederland staat in de verkoop. EQT is een investeringsmaatschappij met veel geld.
                    Dus ja, dat neem je zo even over. Anders doen andere marktpartijen het wel.
                    EQT zal gaan voor schaalgrootte, fuseren en daarna weer in de verkoop.
                    Het is de investering meer dan waard. Maar of ze T-Mobile gaan kopen is nog maar sterk de vraag, ik moet het nog zien.
                    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                    Ik denk dat er een hoop T-Mobile klanten zich een hoedje schrikken als ze moeten schakelen naar het prijs en product-niveau van Delta Fiber.


                    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                    Dan mag Delta Fiber eerst zijn eigen product weleens grondig verbeteren.

                    Dat riep jij toch ook toen Delta er bij kwam? Je dacht toen ook dat Caiway er minder van werd, echter heeft Caiway hierdoor een nieuw platform en veel meer HD zenders dan ze hadden (nog altijd te weinig naar mijn mening).
                    Wie zegt overigens dat T-Mobile in dat geval wordt opgeslokt door Delta? In het geval EQT investeert en T-Mobile NL koopt zal T-Mobile gewoon blijven bestaan en zijn producten OOK gaan leveren via het EQT-netwerk. Het is de manier waarop KPN al jaren heeft gehandeld. Maar er zullen meer partijen in de markt zijn die T-Mobile willen kopen. Dus ik zie dat helemaal niet als scenario dat zo maar gaat gebeuren.

                    Maar we waaieren erg af van het topic nu.
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 8 Dec 2019, 23:48.

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                      Verder lees ik veel wensen, weinig inzicht......
                      Een waarheid als een koe, wanneer je dit topic een beetje volgt....
                      Er wordt door steeds dezelfde personen weer als vanouds doorgezeurd hoe het zou moeten/kunnen......



                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #56
                        Ik zie forumleden die off-topic op de man/vrouw spelen in plaats van het onderwerp.
                        Laten we elkaar in de waarde laten en daar eens mee stoppen.
                        Ieder voor zich posten we hier met de beste bedoelingen en uiten opbouwende kritiek.
                        Als dat niet meer mag dan kun je dit forum wel stoppen.

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                          Ieder voor zich posten we hier met de beste bedoelingen en uiten opbouwende kritiek.

                          Reageer


                          • #58
                            Ik zaag niet steeds maar door, ik vraag door omdat ik meer duidelijkheid wil en die is gegeven.
                            En dat ik vertel hoe Caiway met COAX omging is meer ter informatie. Delta heeft aangegeven die koers niet te willen varen.
                            T-Mobile ben ik niet over begonnen.
                            Verder ben ik me bewust dat ik te dwingend schrijf, ik zal mijn stijl aanpassen.

                            Reageer


                            • #59
                              Nou, nou, kindertjes, kom op, lief spelen met elkaar!
                              Ik heb T-Mobile ter sprake gebracht omdat de Nederlandse tak in de verkoop staat.
                              Het gaat dus niet om 44.000 werknemers Fred.
                              https://nl.wikipedia.org/wiki/T-Mobile

                              En het is niet helemaal onlogisch/ondenkbaar dat EQT zou overwegen het op te nemen in hun portfolio.
                              https://www.telecompaper.com/comment...beurs--1317621
                              Een echt voor de hand liggende kandidaat is er niet, of het moest EQT zijn dat de markt met T-Mobile verder zou consolideren (Delta, Caiway, Cbizz).

                              Reageer


                              • #60
                                De tekst van die link kan ik niet lezen van telecompaper.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X