Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

KPN meer HD, Ziggo al eerder... Waar blijft Caiway/Delta ??????

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Alber Heijn en Jumbo hebben niet dezelfde eigenaar. Delta en Caiway wel.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
      Alber Heijn en Jumbo hebben niet dezelfde eigenaar. Delta en Caiway wel.
      Audi, Seat, Skoda en Volkswagen zijn allemaal eigendom van Volkswagen AG
      maar als je om je heen kijkt, dan zie je duidelijk dat ze ieder hun eigen koers varen.
      ???????
      kortom, waar heb je het over ??

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        Alber Heijn en Jumbo hebben niet dezelfde eigenaar. Delta en Caiway wel.
        Laat ik het dan anders zeggen, als Karwei een aanbieding heeft, dan MOET Gamma dezelfde aanbieding geven? Het zijn beide bouwmarkten en hebben beide dezelfde eigenaar. (of was dat Praxis....)

        Antwoord: Nee, daar is geen enkele verplichting om dat te doen. Het zijn verschillende bedrijven. Net zoals DELTA en Caiway verschillende bedrijven zijn en dus ook niet hetzelfde hoeven aan te bieden.

        Daar kunnen we constant over doorgaan, maar ik mag toch hopen dat dit ondertussen wel een keertje duidelijk is.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #34
          Zolang Delta bepaalt wat er in HD bij Caiway verschijnt op interactieve televisie weet je zelf ook wel dat je niet helemaal de waarheid spreekt

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
            Zolang Delta bepaalt wat er in HD bij Caiway verschijnt op interactieve televisie weet je zelf ook wel dat je niet helemaal de waarheid spreekt
            Wat begrijp je niet aan het punt dat het verschillende bedrijven zijn? Dat iets niet zo gaat zoals jij het wilt, wil dat nog niet zeggen dat het niet klopt.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
              Zolang Delta bepaalt wat er in HD bij Caiway verschijnt op interactieve televisie
              ho, ho, ho
              waar haal jij die wijsheid vandaan ??
              je hebt een veronderstelling en die bombardeer jij meteen tot een waarheid.

              Reageer


              • #37
                Dat slotje was toch best een goed idee.....Bordewolf en snoepdoos gaan echt niet toegeven dat ze het snappen!
                Laatst bewerkt door Jos; 5 Dec 2019, 16:58.

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                  Dat slotje was toch best een goed idee.....Bordewolf en snoepdoos gaan echt niet toegeven dat ze het snappen1


                  Ik hou niet zo van slotjes eerlijk gezegd. Een discussie moet altijd mogelijk zijn, maar feiten zijn feiten. Ook wanneer je liever ziet dat die feiten anders zijn. Daar dan vervolgens over doorgaan is inderdaad vrij zinloos.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht



                    Ik hou niet zo van slotjes eerlijk gezegd. Een discussie moet altijd mogelijk zijn, maar feiten zijn feiten. Ook wanneer je liever ziet dat die feiten anders zijn. Daar dan vervolgens over doorgaan is inderdaad vrij zinloos.
                    Dan nog maar een laatste keertje en dan beloof ik er over op te houden. Caiway en Delta zijn twee verschillende bedrijven maar hebben gezamenlijk in alle wijsheid besloten van hetzelfde TV-platform gebruik te maken.
                    Nee, de pakketten die ze bieden zijn niet hetzelfde, echter de zenders die op het totale platform beschikbaar zijn worden met elkaar gedeeld. Alles wat bij Delta in HD is, is ook bij Caiway in HD en andersom, dat is geen leugen maar een feit en iets dat inmiddels te merken was toen Delta HD upgrades kreeg, toen kreeg Caiway gelijktijdig dezelfde update op de Amino's. Om die reden en omdat ARD bij Delta niet in HD wordt aangeboden hebben de Caiwayklanten die gebruik maken van het nieuwe platform niet wat de zenderlijst van Caiway aangeeft, namelijk ARD HD die bij Caiway op COAX wel in HD is en op het oude plaform ook en nu op het nieuwe interactieve platform NIET.

                    De oplossing voor dit probleem ligt toch echt bij diegene die het platform onderhoud en die zender moet gaan upgraden of er een tweede HD-feed op moet zetten voor Caiway (maar dat laatste is met de andere zenders die recentelijk naar HD zijn gezet ook niet gebeurt).

                    Het heeft in deze niets te maken met verschillende bedrijven maar des te meer met hetzelfde platform. Dat ga je ook krijgen wanneer Praxis en Gamma dezelfde distributeur hebben, wanneer het duurdere betere schroefje dat alleen Praxis verkoopt niet meer leverbaar is doordat Praxis en Gamma wisselen van distributeur dan hou je het goedkopere schroefje wat aan beide nog wel wordt geleverd over. De Caiwayklanten hebben echter conform de zenderlijst recht op het duurdere schroefje en die moet dus bij de distributeur worden toegevoegd aan het assortiment. Of Delta dan ook het duurder schroefje krijgt? Wedden van wel!

                    Verder heb ik netjes gevraagd hoe Caiway/Delta om zal gaan met de regionale HD zenders.. Helaas vertroebeld die vraag steeds. Dat vind ik eerlijk gezegd interessanter om te weten. Maar ik proef uit de eerdere beantwoording dat we kunnen verwachten dat de nieuwe HD feed wordt omgezet naar SD van de jaren 90 en alleen Zeeland zijn eigen zender lekker in HD behoud (dat is dus ook de enige regionale zender bij Caiway in HD, zelfde platform he :-) )
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 5 Dec 2019, 18:16.

                    Reageer


                    • #40
                      Zo werkt het niet Bordewolf

                      Of hetzelfde platform wordt gebruikt is niet van belang. Er worden voor zoveel dingen hetzelfde platform gebruikt terwijl het eindproduct anders is. Ik begrijp je punt overigens wel hoor, maar het is dus niet zo dat als de ene partij iets aanbied, dat de andere partij, die onder hetzelfde moederbedrijf valt, datzelfde pakket aanbied.

                      Hoe het precies zit met de regionale zenders kan ik zo even niet aangeven. Ik zie dat ze in de lijst staan, maar ik kan ze zelf ook niet bekijken.
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
                        Zo werkt het niet Bordewolf

                        Of hetzelfde platform wordt gebruikt is niet van belang. Er worden voor zoveel dingen hetzelfde platform gebruikt terwijl het eindproduct anders is. Ik begrijp je punt overigens wel hoor, maar het is dus niet zo dat als de ene partij iets aanbied, dat de andere partij, die onder hetzelfde moederbedrijf valt, datzelfde pakket aanbied.

                        Hoe het precies zit met de regionale zenders kan ik zo even niet aangeven. Ik zie dat ze in de lijst staan, maar ik kan ze zelf ook niet bekijken.
                        Het is in elk geval mooi dat hier alle moeite wordt genomen om te luisteren en ik merk dat er nooit tegen dovemansoren gepraat wordt en er toch naar de juiste afdeling gelopen wordt om dezelfde kritische vragen door te leggen... Kortom ik verwacht ook niet vandaag antwoord of een oplossing, maar zou mooi zijn dat e.e.a. wordt opgelost.
                        De regionalen gaan we zien binnenkort, de nieuwe feed moet live want de oude is niet meer straks, we gaan dus wel merken wanneer men de HD-zenders open gaat zetten of dat het SD blijft wie weet komt er toch via jou een uitspraak binnenkort. Top in elk geval dat er moeite wordt genomen om te luisteren en feedback te geven!

                        Reageer


                        • #42
                          De andere regionalen zijn dus 576p.

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                            De andere regionalen zijn dus 576p.
                            dat is op een PC / Laptop.
                            maar hoe is dat in DIT ??

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                              dat is op een PC / Laptop.
                              maar hoe is dat in DIT ??

                              Reageer


                              • #45
                                Klopt en die stream is weer opgebouwd uit de feeds die men doorzet. De regionalen komen nu uit de oude aanleverstraat van de RPO.
                                Die straat gaat dicht en de RPO levert alle kanalen in HD aan via een nieuwe straat. Deze straat staat al wel op de Amino's, maar worden overgeslagen (zijn niet zichtbaar).
                                Het lijkt er op dat dit allemaal HD betreft, maar zo lang we ze niet zien valt er niets over te zeggen.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X