Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

KPN meer HD, Ziggo al eerder... Waar blijft Caiway/Delta ??????

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Ik wil KPN en Ziggo wel even voor je tellen, dan kom ik op een groter aantal uit.
    Jij kijkt toch neem ik aan ook niet meer analoog?

    Reageer


    • #17
      https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-voegt-weer-nieuwe-hdzenders-toe/
      En hop! Weer vier zenders in HD bij KPN. Nu hebben zowel KPN als Ziggo RTL Lounge, Crime en Telekids in HD en AT5 HD
      wat doet Delta/Caiway? Wat geeft Delta/Caiway weg aan cadeautjes?? Waar blijven de HD zenders ??
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 4 Dec 2019, 19:40.

      Reageer


      • #18
        Ik verbaas me hoe KPN laat zien hoe het hoort. Zoveel mogelijk zenders opwaarderen naar minimaal HD.
        De aanwas van HD zenders bij KPN is enorm de laatste tijd plus extraatjes voor de feestdagen.

        Delta en Caiway lukt het nog geeneens om ARD door te geven in HD via IPTV. Veel zenders die al jaren in HD beschikbaar zijn worden nog doorgegeven in antiek SD. Ik denk dat er snel wat moet gebeuren want het verschil in HD zender aanbod is schrijnend aan het worden.
        Laatst bewerkt door snoepdoos; 3 Dec 2019, 19:26.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf
          ...want ARD MOET naar HD...
          Moet? De bandbreedte via de coax is beperkt en daardoor zijn niet alle kanalen in HD door te geven. Dus inderdaad HD waar HD kan. Met nadruk op kan.
          Ook wil ik nog wel even weten hoe jij analoog zou willen kijken, aangezien dit analoge signaal alleen nog via Ziggo nog beschikbaar is op bepaalde locaties. Daarnaast gaat dat vergelijk niet op want zo kan je alles wel negeatief neerzetten door het te vergelijken met iets dat 50 jaar terug onmogelijk was. Vroeger had je alleen zwart/wit beeld op de tv....

          Daarnaast is er ook nog zoiets als uitzendrechten en leveringscontracten. Het is niet gratis om een SD kanaal om te zetten naar HD...

          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
          Wel erg vreemd dat Delta een andere koers vaart met het zenderaanbod als Caiway op IPTV. Bij Caiway zit ONS in het basispakket en bij Delta in het duurste aanvullende pakket.
          DELTA en Caiway zijn twee verschillende bedrijven. Het valt onder hetzelfde moederbedrijf, maar het zijn twee verschillende partijen. Het is dus niet vreemd dat er een andere koers wordt gevaren.

          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
            Moet? De bandbreedte via de coax is beperkt en daardoor zijn niet alle kanalen in HD door te geven. Dus inderdaad HD waar HD kan. Met nadruk op kan.
            Ook wil ik nog wel even weten hoe jij analoog zou willen kijken, aangezien dit analoge signaal alleen nog via Ziggo nog beschikbaar is op bepaalde locaties. Daarnaast gaat dat vergelijk niet op want zo kan je alles wel negeatief neerzetten door het te vergelijken met iets dat 50 jaar terug onmogelijk was. Vroeger had je alleen zwart/wit beeld op de tv....

            Daarnaast is er ook nog zoiets als uitzendrechten en leveringscontracten. Het is niet gratis om een SD kanaal om te zetten naar HD...



            DELTA en Caiway zijn twee verschillende bedrijven. Het valt onder hetzelfde moederbedrijf, maar het zijn twee verschillende partijen. Het is dus niet vreemd dat er een andere koers wordt gevaren.
            https://www.totaaltv.nl/nieuws/zende...e-in-aantocht/
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 4 Dec 2019, 19:44.

            Reageer


            • #21
              Bordewolf

              Reageer


              • #22
                Delta rekent niet minder als KPN, maar biedt wel schrijnend minder zenders aan in HD. Delta prijst zich op deze manier enorm uit de markt.
                Dat er op de coaxkabel ruimte gebrek is, geloof ik wel maar op IPTV zijn technisch de zenders net zo makkelijk door te geven in HD als KPN dat nu doet.
                In nog geen maand tijd heeft KPN al 14 zenders extra omgezet in HD.
                Welkom in 2020 @!

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                  Als na 6/7 maanden normaal vragen en bedelen om iets dat gewoon niet klopt niet helpt...

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    Als na 6/7 maanden normaal vragen en bedelen om iets dat gewoon niet klopt niet helpt...
                    Als ik jou was: overstappen en hier ophouden met zeuren!
                    Voor vragen/bedelen moet(---) je bij Sinterklaas zijn :-)
                    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                      Delta rekent niet minder als KPN, maar biedt wel schrijnend minder zenders aan in HD. Delta prijst zich op deze manier enorm uit de markt.
                      Heerlijk dat onsmakelijke gezeur van je...NOT :-)
                      Als je er 'schrijnende' last van hebt, zou ik naar een dokter gaan er bestaat wel een zalfje voor :-)
                      Wellicht is het je 'zeur-klier' die opspeelt...?
                      Laatst bewerkt door Rinus; 4 Dec 2019, 20:52.
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                        Als na 6/7 maanden normaal vragen en bedelen om iets dat gewoon niet klopt niet helpt...
                        je bent een roepende in de woestijn en je vecht tegen de bierkaai.
                        bovendien wek je irritatie op, ook bij jezelf en dan ga je schreewen.

                        bovendien kan ik me niet herinneren, dat je geprobeerd hebt om anderen met een probleem.
                        en daar is dit forum - volgens mij - in hoofdzaak voor.

                        Reageer


                        • #27
                          Dit topic voegt dus helemaal niets toe aan het Delta-forum....ik stel een slotje voor!!
                          Laatst bewerkt door Jos; 4 Dec 2019, 22:22.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                            Dit topic voegt dus helemaal niets toe aan het Delta-forum....ik stel een slotje voor!!
                            Hij heeft natuurlijk wel een punt. Overigens volgend jaar zijn Delta en Caiway geen aparte bv's meer. Kortom het probleem van zenders wordt in 1x opgelost. Iedereen heeft dan hetzelfde aanbod.

                            Reageer


                            • #29
                              Volgens mij heb ik een vraag gesteld, netjes antwoord gekregen en daar weer op gereageerd. Niet meer en niet minder.
                              Een knagend probleem blijft bij de early adapters van Caiway aangezien ARD HD maar niet wordt toegevoegd, terwijl deze er wel zou moeten zijn.
                              Ook antwoord op gehad, niet helemaal naar wens, so be it.

                              Dat ik verder ageer dat men uit de pas loopt qua HD is niet verwonderlijk gezien de vele berichten de laatste dagen van providers die zenders omschakelen naar HD.
                              De Regionalen hebben hun feed naar de providers aangepast waarbij op een andere wijze worden aangeleverd, de aanlevering is meteen al HD, de regionale omroepen geven dus zelf een HD-feed aan alle providers en men levert geen SD-streams meer aan de providers. RPO (het orgaan van de regionale omroepen) claimt dat hierdoor de weg open staat voor providers om alles in HD door te leveren en hoopt aan de wens van vele regionale kijkers tegemoet te komen.

                              Ook Delta/Caiway moet van deze nieuwe feed gebruik maken om de regionalen door te geven (de oude gaat uit de lucht deze maand). RPO claimt zelf dat door de nieuwe wijze van aanleveren het gemakkelijker is voor providers om het HD-signaal door te zetten, dat gaf op de oude wijze te veel problemen. Dus niet zo gek dat we de vraag stellen wanneer Delta/Caiway dit gaat doen voor de interactieve klanten (in het ergste geval zet men de HD feed weer om naar SD :-(, maar ik kan me dat toch ergens niet voorstellen )

                              Hier de bron:
                              https://www.stichtingrpo.nl/rpo-nieu...it-breidt-uit/

                              Joyne en KPN lijken meteen de gelegenheid te baat te nemen door deze zenders op het interactieve platform meteen naar HD te zetten.
                              Ik breng nog in herinnering dat Omroep Zeeland wel in HD is, de rest van het land zou ook graag zien dat hun regionale zender in HD is, wel zo eerlijk voor alle glasvezelgebruikers van Delta en Caiway.

                              De overige opmerkingen van deze en gene leg ik graag naast me neer. Beter positief kritisch (in ben echt verder positief over Caiway en Delta) dan alles maar naast je neer te leggen of voor zoete koek aan te nemen. Laten we elkaar niet te tent uit vechten. We posten ieder voor zich met de beste bedoelingen.
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 4 Dec 2019, 23:26.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                                Matthijs, ARD MOET naar HD, die is bij Caiway zowel op COAX als op het oude platform al in HD, dus op het nieuwe gezamenlijke platform MOET deze ook naar HD
                                Dus als Albert Heijn de hamburgers in de aanbieding heeft, dan MOET Jumbo deze ook in de aanbieding doen? Want ja, het zijn beide supermarkten... DELTA en Caiway zijn niet dezelfde bedrijven, dus die hoeven ook niet hetzelfde aan te bieden. Of ze dan wel of niet in hetzelfde pand zitten is verder helemaal niet van toepassing.

                                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf
                                Als na 6/7 maanden normaal vragen en bedelen om iets dat gewoon niet klopt niet helpt...
                                Dat jij vind dat iets niet klopt, wil nog niet zeggen dat het ook echt niet klopt. Maar bedankt voor je feedback.


                                A prudent question is one-half of wisdom

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X