Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

KPN meer HD, Ziggo al eerder... Waar blijft Caiway/Delta ??????

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • KPN meer HD, Ziggo al eerder... Waar blijft Caiway/Delta ??????




    https://www.totaaltv.nl/n...reidt-hdzenderaanbod-uit/

    Tja, En Caiway/Delta staat wederom in de wachtstand.

    Daarnaast zijn bij andere RTL Lounge, Telekids en Crime in HD, vele regionalen zijn in HD, CNN HD, NDR HD, WDR HD, Kabel1 HD, RTL Television HD, RAI HD. TRT HD, OutTV HD, Secret Circle HD.

    Hoe moeilijk kan het zijn om de feeds om te zetten naar HD ? Zeker op glasvezel/interactief

    De RPO (regionale omroepen) leveren de feeds nota bene in HD aan via een nieuw kanaal.

  • #2
    Het is hopeloos stilstaan bij Caiway en Delta met de uitbreiding van JD zenders. Het enige waar ze regelmaat in hebben zijn tariefsverhogingen.

    Reageer


    • #3
      vraagje: sinds jullie geregeld posten op dit forum en alleen kritiek op delta hebben en andere providers steeds complimenteren met hun zenderaanbod, vraag ik me af waarom jullie bij delta blijven. het begint namelijk op te vallen,

      Reageer


      • #4

        Het zenderpakket Pluspakket wordt vanaf 1 december uitgebreid met nieuwe zenders, zoals FOX Sports 2 en 3,
        Animal Planet en het Duitse RTL


        Al dan niet in HD ?

        Bron
        Laatst bewerkt door driepinter; 30 Nov 2019, 14:38.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
          Het enige waar ze regelmaat in hebben zijn tariefsverhogingen.
          en wat zie ik nu bij Delta.nl
          Aan de prijzen die Delta Fiber en Delta Energie rekenen, verandert dat niets.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

            en wat zie ik nu bij Delta.nl
            We gaan het zien dan, mogelijk dat men per 1 december ook weer zenders naar HD gaat omzetten, maar dat wordt niet gemeld.
            ARD is nog steeds niet in HD, terwijl dat wel zo zou moeten zijn, deze zenders is bij Caiway op het oude platform OOK HD.
            Bij Caiway wordt nu niet geleverd waarmee men adverteert hierdoor. Dit is al meerdere malen gemeld bij zowel Caiway als Delta.
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 30 Nov 2019, 16:49.

            Reageer


            • #7

              Het is slechts gokken maar misschien wordt het deze wel.

              Volgens Mijn Delta zit ik in de categorie 50+ zenders dus ben benieuwd.

              [edit]
              De regionalen zijn nu allen zichtbaar in de app.
              Laatst bewerkt door driepinter; 2 Dec 2019, 11:31.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                Het is slechts gokken maar misschien wordt het deze wel.


                je kan in dat overzicht wel goed zien, welke zenders je er in 90+ zitten.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                  Het is slechts gokken maar misschien wordt het deze wel.

                  Volgens Mijn Delta zit ik in de categorie 50+ zenders dus ben benieuwd.
                  Yep dus de wijzigingen zijn (ook) geen HD. Dit betreft zoals ik het zie inderdaad het nieuwe overzicht van Delta.
                  Die klopt dus al niet want ARD MOET naar HD en die komt er zeker bij wanneer je interactief hebt.
                  Daarnaast zijn ALLE Ziggo zenders bij interactief al in HD (in het overzicht staan er nog twee op SD).

                  Juist met die 1 december aankondiging verwacht je op interactief meer omzettingen naar HD dan dat men al heeft gedaan.

                  Reageer


                  • #10
                    Wel erg vreemd dat Delta een andere koers vaart met het zenderaanbod als Caiway op IPTV. Bij Caiway zit ONS in het basispakket en bij Delta in het duurste aanvullende pakket.

                    Reageer


                    • #11

                      Voor het eerst is nu dus ook alleen internet mogelijk, dus zonder (lineaire) tv voor de Netflix,Videoland,Disney+,
                      NPO Start (Plus) en NLZIET adepten.

                      https://www.delta.nl/flexpakket/
                      Laatst bewerkt door driepinter; 1 Dec 2019, 09:58.

                      Reageer


                      • #12
                        Dat is al tijden mogelijk met de flexpakketten op glasvezel hoor. Ik vind trouwens 32 HD zenders in een basispakket niet meer van deze tijd. De meeste aanbieders zitten nu rond de 50 HD zenders in het basispakket.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                          Dat is al tijden mogelijk met de flexpakketten op glasvezel hoor. Ik vind trouwens 32 HD zenders in een basispakket niet meer van deze tijd. De meeste aanbieders zitten nu rond de 50 HD zenders in het basispakket.
                          Ik zou zeggen: ga uit een andere doos snoepen: er zijn tenslotte providers die (ook hier) meer te bieden hebben.
                          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                            32 HD zenders in een basispakket
                            dan moet je opnieuw leren tellen, want ik kom aan 41.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                              dan moet je opnieuw leren tellen, want ik kom aan 41.
                              In het basispakket ?? Volgens mij zijn het er 41 in totaal. Ik wil KPN en Ziggo wel even voor je tellen, dan kom ik op een groter aantal uit.
                              HD is gewoon standaard in deze tijd, dus met HD wat HD kan.

                              Jij kijkt toch neem ik aan ook niet meer analoog? Dat moet je eens proberen, dan zie je pas hoe triest het 30 jaar geleden was.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X