Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waar blijft pathé thuis?????

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Waar blijft pathé thuis?????

Waar blijft de werkende app van pathé thuis? Binnenkort bij delta staat er. We zijn nu weet ik veel hoeveel maanden verder. Het blijft verdacht stil.
  • 12 Reacties

er bestaat wel degelijk een app.
    en die is ook getest.
    daarna werd het stil.
    kennelijk zijn er andere prioriteiten.

Reageer

Ik heb deze vraag even verder uitgezet. Zodra ik meer informatie heb kom ik hier op terug.

Reageer

en???

Reageer

Het heeft de aandacht …

Reageer

Pathé blijft thuis.....

Reageer

het lijkt mij veel gezellger om dr naar toe te gaan

Reageer

Sorry voor de late reactie. Ik heb helaas nog geen exacte release datum op dit moment. Zodra deze bekend is zal ik dit communiceren op het forum.

Reageer

Top! We wachten het af. Wel een beetje misleidend om al wel op de DIT te zetten: pathé thuis, Binnenkort bij delta.. We zijn toch al een aantal maandjes verder

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Aaronvanmourik Bekijk bericht
                    Top! We wachten het af. Wel een beetje misleidend om al wel op de DIT te zetten: pathé thuis, Binnenkort bij delta.. We zijn toch al een aantal maandjes verder
                    'Binnenkort' is natuurlijk een vrij rekbaar begrip, maar ik kan mij ook voorstellen dat dit een bepaalde verwachting creëert. Hopelijk kan het snel toegevoegd worden.
                    A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Zeker rekbaar, maar een aantal maanden is in mijn ogen toch geen binnenkort meer... We wachten weer geduldig af.

Reageer

Als je de interactieve ontvanger even herstart, dan zal je nu Pathé Thuis nu moeten kunnen zien. Deze staat in het menu Apps en dan Video. Zie je het niet? Log dan even opnieuw in.

Hierover komt nog meer informatie beschikbaar.
                        A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Ik zag het inderdaad er bij staan! Werkt perfect! Worden er nog meer apps toegevoegd?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                          X