Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta gemist - audiodescriptie

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta gemist - audiodescriptie

    Audiodescriptie is sinds kort (in ieder geval bij NL HD1) geactiveerd op Delta gemist.
    Concreet: als er beelden worden ondertiteld komt er een mannelijke stem doorheen die deze voorleest.

    Audiodescriptie is actief zowel op de app alsmede de interactieve tv ontvanger.

    De audiodescriptie is best vervelend, storend, en kan niet worden uitgezet. me Het valt me pas sinds de laatste paar dagen op. Daarvoor heb ik er (vrijwel zeker) nooit eerder last van gehad.

    Kan iemand bij Delta dit oplossen alsjeblieft. Doe bijvoorbeeld even een check bij het 20.00u journaal op NL1 of voorbeeld op: https://drive.google.com/file/d/11Kd...w?usp=drivesdk


    Bedankt!


    ??????Mvg
    Marc
    Laatst bewerkt door Marc72; 22 Sep 2019, 21:20.

  • #2
    Idd zeer vervelend, zit nu 3 op reis te kijken en de ondertiteling word uitgesproken door een manlijke stem. Hoe is dit uit te zetten. Ik kijk via DIT.

    Reageer


    • #3
      Heb dit hier ook geconstateerd. Dit is gemeld en wordt zo snel mogelijk opgelost. Bedankt voor het melden.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Ach...als je kijkt wat er de afgelopen jaren zoal is gebeurd, helemaal niet vreemd toch en waarschijnlijk is dit ook over een paar maanden al weer opgelost hoor!
          Weet iemand of je als klant kunt vragen om je provider onder curatele te stellen?
          Laatst bewerkt door Jos; 23 Sep 2019, 10:28.

          Reageer


          • #6
            Wij hebben dit sinds kort ook met opgenomen programma's terug kijken, als er ondertiteling is wordt deze opgelezen door een mannenstem. Heel irritant !!

            Reageer


            • #7
              Het is gewoon vreselijk! Verknalt compleet het kijken.

              Reageer


              • #8
                Het lijkt in ieder geval opgelost. Heb er vanavond geen last meer van gehad. Bedankt voor het snelle handelen!!!


                Mvg,
                Marc

                Reageer


                • #9
                  Vanavond keek ik een programa terug op discovery van afgelopen dag, daar had ik de gespoken stem weer. Op andere zenders was het niet. ( fast N loud van 10:30 bv)
                  Laatst bewerkt door jcdvd; 5 Nov 2019, 22:53.

                  Reageer


                  • #10
                    Hoe kijk je het programma terug? is dit via de settopbox of via de browser of app. Ik kan het op dit moment niet reproduceren.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                      Hoe kijk je het programma terug? is dit via de settopbox of via de browser of app. Ik kan het op dit moment niet reproduceren.
                      Dat was via de settopbox. Net nog even zelfde programma geprobeerd en nog steeds de stem die het engels vertaald. (5 nov 10h30 discovery)
                      Laatst bewerkt door jcdvd; 6 Nov 2019, 12:56.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door jcdvd Bekijk bericht

                        Dat was via de settopbox. Net nog even zelfde programma geprobeerd en nog steeds de stem die het engels vertaald. (5 nov 10h30 discovery)
                        Klopt, ik heb het hier getest. En hier hoor ik ook dat de tekst wordt gesproken.
                        Gelukkig is dit niet bij andere afleveringen.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht

                          Klopt, ik heb het hier getest. En hier hoor ik ook dat de tekst wordt gesproken.
                          Gelukkig is dit niet bij andere afleveringen.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X