Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Update IPTV donderdag 29 augustus 2019

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    De verblindend witte ontvangers die Delta gebruikte bij de start van DIT zijn geschikt voor 4K. (Kamai 6)
    Ik weet niet welke ontvangers Delta nu gebruikt voor DIT.

    Bij Caiway hebben we de Aria 7X welke geen 4K kan weergeven.
    De Aria 7X wordt ook gebruikt door T-Mobile dus er zijn meer aanbieders die erg kortzichtig investeren.
    Op dit moment kan er bij het bestellen van de settopbox via MijnDELTA een keuze worden gemaakt tussen een hd en een 4k versie van de settopbox.

    Reageer


    • #17
      Dat is erg netjes. De Caiway klanten kunnen niet kiezen, zover ik weet. Ik althans niet.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        Dat is erg netjes. De Caiway klanten kunnen niet kiezen, zover ik weet. Ik althans niet.
        Zo te zien hebben we nu dus drie types interactieve tv ontvangers :

        Handleiding Kamai 6
        Handleiding Kamai 7
        Handleiding Aria

        Reageer


        • #19
          Mooi om te zien dat Delta ook de Kamai 7 in zijn assortiment heeft.
          Ik zie dat deze ontvanger nu ook in bij Caiway staat op de website.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
            Mooi om te zien dat Delta ook de Kamai 7 in zijn assortiment heeft.
            Ik zie dat deze ontvanger nu ook in bij Caiway staat op de website.
            Das heel mooi... Maar wat nu wanneer je voor in de trein zat en de Amino hebt ontvangen? Krijg je dan alsnog de Kamai wanneer je 4K wil?

            Reageer


            • #21
              Neem hiervoor even contact op met Caiway. Zij kunnen je hier verder over informeren.

              Reageer


              • #22
                Voor wat het waard is. Er staat een firmwareupdate klaar voor de Kamai.
                De app is ook geupdate. Je kan de favorietenlijst op je decoder nu via de app instellen.
                Helaas nog geen zendervolgorde te bepalen, wat mij betreft een groot gemis omdat alle zenders door elkaar staan bij Delta en Caiway.

                Verder is het leuk dat je de favo-lijst van je decoder op de app kunt regelen. Maar hoe zet ik ARD HD en ZDF HD in de app als favoriet in de lijst? Deze zenders staan niet in de app en niet in het favorietenlijstje van de app. Het wordt dus tijd dat deze worden toegevoegd zodat het ook echt te regelen valt. Je zou in de app ook je totale abonnement moeten zien.
                Dat had ik in de oude app van Caiway ook....
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 15 Jun 2020, 21:00. Reden: info toegevoegd over app-update

                Reageer


                • #23
                  Toch fijn dat die sticky er nog staat uit 2019.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X