Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Update IPTV donderdag 29 augustus 2019

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Update IPTV donderdag 29 augustus 2019

    Op donderdag 29 augustus word er om 9.00 uur een update gedaan voor begin gemist op de volgende zenders.

    De mogelijkheid van Begin gemist (en doorspoelen bij begin gemist) wordt toegevoegd op de volgende zenders:Voor de volgende zenders wordt de mogelijkheid Begin gemist (en doorspoelen bij begin gemist) verwijderd :
    Laatst bewerkt door Edwinb; 27 Aug 2019, 10:33.

  • #2
    Ligt het nou aan mijn ogen dat ik Ketnet gewoon nog waarneem in SD?
    Je kan wel tien keer in je lijstje zetten dat deze zender in HD wordt doorgegeven, maar dan moet het ook wel kloppen.

    Reageer


    • #3
      Via de interactieve tv wordt deze zender in HD doorgegeven. Het zenderoverzicht wordt hierop nog aangepast.

      Reageer


      • #4
        Ok

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
          Via de interactieve tv wordt deze zender in HD doorgegeven. Het zenderoverzicht wordt hierop nog aangepast.
          Ik blijf zelf dan nog hopen op extra toevoegingen buiten de zenders die Caiway al in HD had nu jullie toch bezig zijn. Meer regionalen is wel zo eerlijk ipv alleen Omroep Zeeland en inderdaad RTL Lounge en RTL Crime.
          Ook NDR, WDR , CNN en RTL Duitsland zijn onder andere nog in HD beschikbaar.
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 29 Aug 2019, 23:52.

          Reageer


          • #6
            Waarom hebben ze ARD niet gelijk met ZDF in HD doorgegeven? Vergeten of met reden ?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
              Waarom hebben ze ARD niet gelijk met ZDF in HD doorgegeven? Vergeten of met reden ?
              Die zal er nog bij moeten, wellicht vandaag toegevoegd ?? Of as maandag?

              Reageer


              • #8
                Het tempo wat ik tot nu toe heb ervaren met het toevoegen van HD zenders verwacht ik eerder dat op zijn vroegst over een maand, het kwartje valt op de goede plek.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                  Het tempo wat ik tot nu toe heb ervaren met het toevoegen van HD zenders verwacht ik eerder dat op zijn vroegst over een maand, het kwartje valt op de goede plek.
                  Lijkt me niet, men is al de hele week bezig en volgens mij hebben ze nog niet alle zenders die sowieso naar HD moeten naar HD gezet.
                  De volgende ontbreken in alle gevallen nog:
                  * ARD HD
                  * Film1-Family
                  * Film 1 Drama
                  * SchlagerTV ??

                  En naar mijn bescheiden mening zouden gelijk de volgende zenders pro-actief ook naar HD moeten:
                  RTL Crime
                  RTL Lounge
                  RTL Telekids
                  CNN
                  NDR
                  WDR
                  RTL
                  Sat 1??
                  ProSieben ??
                  Alle Regionalen waarvan HD beschikbaar is (in elk geval. TV Oost voor Twente en Rijnmond om in elk geval in de regio's waar Caiway levert ook de regionale zender in HD te kunnen ontvangen zoals Omroep Zeeland HD al in HD is !!!
                  (Ik lees dat Delta al sinds 2016 een overeenkomst heeft met de regionale omroepen om deze in HD uit te zenden!!!!!)

                  Daarnaast zijn de pakketten op zich onderling niet gelijk getrokken. SchlagerTV zit niet bij Delta nog, andere Delta zenders zijn nog niet beschikbaar bij Caiway.
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 31 Aug 2019, 15:09.

                  Reageer


                  • #10
                    Bedankt weer delta, nu doet de tv het helemaal niet meer.
                    Gelukkig gebeurt het niet zo vaak

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door adahy Bekijk bericht
                      Bedankt weer delta, nu doet de tv het helemaal niet meer.
                      Gelukkig gebeurt het niet zo vaak
                      Je hebt hiervan al een melding gemaakt op dit forum via deze link
                      Je hebt hierop inmiddels een reactie ontvangen

                      Reageer


                      • #12
                        Kan iemand van Delta aangeven wanneer de grote software-update van de Amino's verwacht kan worden?

                        PS komen er ook 4K-versies van de decoders? Wat wordt er gedaan wanneer in mei/juni NPO1 UHD de lucht weer in gaat?

                        Reageer


                        • #13
                          De verblindend witte ontvangers die Delta gebruikte bij de start van DIT zijn geschikt voor 4K. (Kamai 6)
                          Ik weet niet welke ontvangers Delta nu gebruikt voor DIT.

                          Bij Caiway hebben we de Aria 7X welke geen 4K kan weergeven.
                          De Aria 7X wordt ook gebruikt door T-Mobile dus er zijn meer aanbieders die erg kortzichtig investeren.

                          Reageer


                          • #14
                            Zo te lezen komt er dus wel sport aan in 4K :

                            https://www.totaaltv.nl/nieuws/euros...n-4k-ultra-hd/

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                              Zo te lezen komt er dus wel sport aan in 4K :

                              https://www.totaaltv.nl/nieuws/euros...n-4k-ultra-hd/
                              De NPO had twee jaar geleden in 2018 al een UHD kanaal voor het WK voetbal.
                              Voor zover ik weet zal het EK ook in UHD beschikbaar zijn evenals de Tour de France en OS2020.
                              Inderdaad is Eurosport ook al zover en Ziggo Sports gaat de Formule 1 en Champions leage en Engels en Spaans voetbal vanaf volgend jaar ook in UHD aanbieden via Ziggo Sport Select UHD.
                              En dan vinden providers het vreemd dat klanten klagen over het maar aanhouden van SD zenders ipv deze omzetten naar HD, Sd is inmiddels een oude standaard van de jaren 90.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X