Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zenderwijzigingen DIT - Meer zenders naar HD

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    RTL Lounge leek echt gister in HD uit te zenden gisteravond misschien was het een proefje.mijn excuses.

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
      Ik weet niet met welke toverogen er gekeken wordt.
      Ketnet en RTL Lounge zijn gewoon in SD op het gezamelijke interactieve plaform van Delta en Caiway.
      BBC World News is daarentegen nu wel in HD.
      Ik heb het aangepast. Ketnet is hier wel doorgegeven door iemand. Wie weet is dit tijdelijk teruggedraaid en komt deze in de loop van de week er weer bij want Caiway geeft deze zenders op het oude platform al in HD door, dus deze zal zeker worden toegevoegd. RTL Lounge en Crime zullen er vast en zeker ook bijkomen en wie weet was men gisteren aan het testen. loeffenr zal wel niet kippig geweest zijn.
      Blijven doorgeven dan pas ik het hoofdbericht aan!
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 28 Aug 2019, 17:38.

      Reageer


      • #48
        Ketnet is gewoon HD

        snoepdoos en loeffenr al meer HD zenders?? Wellicht toch RTL Lounge of Crime? Er moeten sowieso nog een aantal naar HD.

        Reageer


        • #49
          Nee en als je opneemt van Shorts TV HD is de opname weer SD. Net zoals bij ZDF. Allemaal halfbakken gepruts nog.

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
            Nee en als je opneemt van Shorts TV HD is de opname weer SD. Net zoals bij ZDF. Allemaal halfbakken gepruts nog.
            Shorts TV HD is nu ook toegevoegd?? Nog meer?

            Halfbakken gepruts lijkt het me niet, ik denk dat ze nog steeds niet klaar zijn. Ik verwacht ook nieuwe HD toevoegingen (dus zenders die zowel Delta als Caiway nog helemaal niet in HD hadden. De logische voorbeelden heb ik al gegeven.
            Zo lang men nog bezig is moeten we vertrouwen houden dat men door gaat pakken!

            PS ik ben de weg kwijt wat er gisteren en vandaag is toegevoegd... Een update zou mooi zijn
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 30 Aug 2019, 23:27.

            Reageer


            • #51
              Nog nieuws ??

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X