Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zenderwijzigingen DIT - Meer zenders naar HD

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ik heb zojuist een testje gedaan door optenemen van Foxsports 6 HD en die is wel na afloop van de opname terug te kijken in HD.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
      Ik heb zojuist een testje gedaan door optenemen van Foxsports 6 HD en die is wel na afloop van de opname terug te kijken in HD.
      snoepdoos zou even dezelfde test moeten doen en kijken of bij hem ZDF HD wel in HD wordt opgenomen.

      Dan wordt het afwachten en duimen draaien voor de Delta klanten. Maar zoals gezegd kan men het nu niet meer maken alles terug te draaien nadat men eerste een grote worst voor houdt.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 25 Aug 2019, 11:42.

      Reageer


      • #18
        Ook een testje gedaan met ZDF HD en die is na opname ook gewoon een SD stream.

        Reageer


        • #19
          Ik ben nu niet thuis en via de app kan ik geen opname plannen want ARD en ZDF komen niet voor in de zenderlijst van Caiway op de app. Bij Delta klanten wel?

          Reageer


          • #20
            Dat verklaard waarom er nog in SD wordt opgenomen. Aan de Caiwaykant zal men de zenderlijst nog moeten updaten.
            Maar je kon toch ZDF HD volgend jou melding al wel ontvangen ?

            Reageer


            • #21
              Ook bij Delta niet op de app heeft er ook nooit opgezeten ook opname is van het interactieve tv kastje.

              Reageer


              • #22
                Op de Amino zitten deze zenders wel in de zenderlijst.

                Reageer


                • #23
                  En wanneer je vanaf daar opneemt? ARD en ZDF niet in de app lijkt me gewoon een fout, die moeten nog worden toegevoegd

                  Reageer


                  • #24
                    Ze zitten wel op het kastje van Delta hoor dat bedoelde ik met Interactieve Tv

                    Reageer


                    • #25
                      Absoluut horen ze beide thuis in de app dat kan je ook van BBC 2 HD zeggen op de app alleen BBC One HD.

                      Reageer


                      • #26
                        Er ontbreken wel meer zenders in de mobiele app.

                        Reageer


                        • #27
                          Dat is zeker zo!!

                          Reageer


                          • #28
                            Het aanbod is nog wel eens veel minder geweest in de Delta app hoor dan hiervoor!!! Wij waren toen heel blij met de update van de app!!!

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
                              Het aanbod is nog wel eens veel minder geweest in de Delta app hoor dan hiervoor!!! Wij waren toen heel blij met de update van de app!!!
                              Maar ARD en ZDF zitten nu al in de oude app van Caiway en dat geldt ook voor BBC2. Dus ook dat zal men recht moeten zetten.

                              Reageer


                              • #30
                                Vanaf het begin dat Caiway gebruikt maakt van het Delta platform zitten ARD en ZDF niet in de app. Heb dat altijd heel vreemd gevonden.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X