Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zenderwijzigingen DIT - Meer zenders naar HD

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zenderwijzigingen DIT - Meer zenders naar HD

    Ik heb even een nieuw topic aangemaakt, zodat het voor een ieder overzichtelijk is wat de daadwerkelijke wijzigingen zijn.
    Graag toevoegen wanneer er meer bekend is!
    Per 23-08-2019:
    ZDF HD
    Arte HD
    Ketnet HD
    Oranje TV HD
    Fox Sports 6 HD
    Ziggo Sports Extra HD
    Ziggo Sports Docu HD

    Per 26-08-2019:
    Disney Channel nu ook in HD (Kanaal 21)
    Stingray Classica ook HD (Kanaal 212)
    Stingray Jazz nu ook HD (Kanaal 215)
    E Pop of Culture nu ook HD (Kanaal 353)
    TV 5 Monde Europe nu ook HD (Kanaal 500)

    Per 27-08-2019
    Stingray iConcerts nu ook HD per 27-08(Kanaal 216)

    Per 28-08-2019
    BBC World News HD

    Per 29-08-2019
    Shorts TV HD

    Per 01-09-2019:
    ARD HD
    Shorts TV HD
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 27 Sep 2019, 00:09.

  • #2
    Vreemd dat ARD niet is toegevoegd in HD. Dit zou wel moeten. Ook BBC world news zou in HD moeten worden doorgegeven.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
      Vreemd dat ARD niet is toegevoegd in HD. Dit zou wel moeten. Ook BBC world news zou in HD moeten worden doorgegeven.
      Die gaan nog wel komen. Ik verwacht dat voor 1 september er al meer zenders zijn toegevoegd. Delta moet immers ook nog een persbericht versturen :-)
      Zijn je al meer zenders opgevallen die naar HD zijn gezet? Film1 zenders? TV5, Oranje TV, Schlager TV?

      Reageer


      • #4
        Ziggosport Extra is nu ook in HD

        Reageer


        • #5
          Delta mag zijn zenderoverzicht weleens aanpassen op de website.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
            Vreemd dat ARD niet is toegevoegd in HD. Dit zou wel moeten. Ook BBC world news zou in HD moeten worden doorgegeven.
            Vandaag gebeld met de klantenservice. Dit is een tijdelijke omzetting. Er veranderd verder niks.
            Snap de euforie niet zo goed.

            Reageer


            • #7
              Een tijdelijke omzetting naar HD? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Wat moet ik me daarbij voorstellen?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                Een tijdelijke omzetting naar HD? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Wat moet ik me daarbij voorstellen?
                Inderdaad zijn ze bezig het platform te spiltsen. Fox sport 6 is wel blijvend, rest wordt maandag (volgende week) terug gedraaid.

                Reageer


                • #9
                  Waarom opsplitsen? ik zou zeggen niks meer aan doen!!! Wil het eerst zien en dan pas geloven want als dit echt zo is dan maak je hier mensen blij met een dode mus en dat kan volgens mij nooit en te nimmer de bedoeling van Delta zijn!!!
                  Laatst bewerkt door loeffenr; 24 Aug 2019, 21:27.

                  Reageer


                  • #10
                    Ziggosport Docu ook HD nu!!! en dat zelfde geldt nu ook voor Ketnet in HD.
                    Laatst bewerkt door loeffenr; 24 Aug 2019, 21:39.

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer


                      • #12
                        Daar kan ik mij alleen maar.bij aansluiten bij deze woorden

                        Reageer


                        • #13
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 25 Aug 2019, 00:42.

                          Reageer


                          • #14
                            Ik heb zojuist een opname van een HD zender gedaan maar geloof het of niet na de opname is het gewoon weer een oude SD opname dat houdt dus in dat ze bij opnames gewoon nog de oude SD stream gebruiken dus ik vrees inderdaad dat het tijdelijk is wat echt totaal onlogisch zou zijn!!!

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
                              Ik heb zojuist een opname van een HD zender gedaan maar geloof het of niet na de opname is het gewoon weer een oude SD opname dat houdt dus in dat ze bij opnames gewoon nog de oude SD stream gebruiken dus ik vrees inderdaad dat het tijdelijk is wat echt totaal onlogisch zou zijn!!!
                              Ik denk dat snoepdoos hetzelfde zal ondervinden, het is even een test waard. Ik denk dat men ook nog niet helemaal klaar is met de implementatie, dus ook bij Caiwayklanten zal de opname SD zijn. Dat men volgende week opeens alles terug zou draaien lijkt me volslagen onzin.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X