Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Is nu ZDF bij DIT ook in HD?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Is nu ZDF bij DIT ook in HD?

    Ik vraag dit omdat sinds vandaag ZDF en Arte in HD zijn op het interactieve platform van Caiway. Dus ik vraag me af, liften de Delta klanten nu gelijk mee?

  • #2
    Ik ben ook benieuwd. Ik trek graag mijn beweringen in mocht ik ongelijk hebben gehad. Wat ik heb ook niet altijd gelijk

    Reageer


    • #3
      Ja die zijn bij Delta nu ook in HD zie ik en ook Foxsports 6 nu ook eindelijk in HD bij delta nu via interactieve tv.
      Laatst bewerkt door loeffenr; 24 Aug 2019, 01:39.

      Reageer


      • #4
        Tja, en dan beweren hier nog mensen dat het niet om hetzelfde platform gaat en om dezelfde zenders.
        Wel gek dat Delta dit niet aankondigt voor zijn/haar klanten. Het zou ook mooi zijn mochten ze alle regionale zenders nu ook omzetten naar HD want alleen Omroep Zeeland is niet helemaal eerlijk voor de gebruikers in de andere gebieden.

        In elk geval een mooie opsteker voor de DIT-klanten van Delta, die krijgen er in een mum van tijd ca 15 HD zenders bij (premium zenders meegeteld). Ik vraag me wel af of Delta/Caiway nu ook alle regionalen eens naar HD gaat zetten (ipv alleen Omroep Zeeland). In Twente willen we ook graag TV Oost in HD en in andere gebieden zijn er andere wensen naar ik aanneem.
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 Aug 2019, 01:59.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Ik vraag me wel af of Delta/Caiway nu ook alle regionalen eens naar HD gaat zetten (ipv alleen Omroep Zeeland). In Twente willen we ook graag TV Oost in HD en in andere gebieden zijn er andere wensen naar ik aanneem.
          Zo te zien zijn alleen bij KPN (sommige) regionalen in HD en niet bij Caiway of Ziggo.

          Reageer


          • #6


            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

            Zo te zien zijn alleen bij KPN (sommige) regionalen in HD en niet bij Caiway of Ziggo.
            Zowel bij Online, Solcon en Plinq zijn de regionalen in HD. KPN is er mee bezig en Ziggo ook.
            Nu Delta overal levert is het geen zuivere koffie om alleen de eigen regionale omroep in HD te leveren.

            PS Dat de Caiwayklanten wel degelijk Delta moet aanspreken op het ontbreken van de HD zenders is nu wel duidelijk lijkt me.
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 Aug 2019, 12:19.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
              Ja die zijn bij Delta nu ook in HD zie ik en ook Foxsports 6 nu ook eindelijk in HD bij delta nu via interactieve tv.
              En Fox Sports 5 ??

              Reageer


              • #8
                Die was al een tijdje in HD

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
                  Die was al een tijdje in HD
                  Nog andere wijzigingen te bespeuren?? Oranje TV? Schlager TV??

                  Reageer


                  • #10
                    Oranje TV is inderdaad HD

                    Reageer


                    • #11
                      Het tv aanbod gaat steeds meer op Caiway lijken bij Delta. Ik neem aan dat het coax aanbod bij Delta ook meelift met de HD zenders van Caiway?

                      Reageer


                      • #12
                        Nee dat juist niet Delta heeft alles gezet op uitbreiding Interactieve Tv in de provincie Zeeland.

                        Reageer


                        • #13
                          Dan moeten ze net als Caiway, DIT standaard maken in een abonnement. Nu is het een extra optie waardoor je onnodig drempels opwerpt.

                          Reageer


                          • #14
                            Dat zal op den duur ook wel gaan gebeuren verwacht ik.

                            Reageer


                            • #15
                              Bij Caiway zijn ook op COAX niet alle HD zenders beschikbaar. Ook daar is de reden om alle interactief en via glasvezel aan te bieden.
                              De noodzaak is er ook niet om COAX te updaten wanneer je geld vraagt voor DIT, dan wil de klant ook extra HD zenders en meer beschikbaar hebben dan standaard.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X