Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nederlandse ondertiteling bij Shorts TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Zijn de nieuwe Amino Aria 7X kastjes dan niet geschikt voor Ultra HD weergave?

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
      Zijn de nieuwe Amino Aria 7X kastjes dan niet geschikt voor Ultra HD weergave?
      Ze zijn wel geschikt, maar alles staat nu in 1080I modus, het staat niet open.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        Komt het nog goed met de Nederlandse ondertiteling? Als het op de kabel kan moet het toch kunnen op het interactieve platform?
        Ik heb het opnieuw gemeld bij de betreffende afdeling. Mijn excuses.

        Reageer


        • #19
          Je kan niet meer doen dan je best.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

            Ik heb het opnieuw gemeld bij de betreffende afdeling. Mijn excuses.
            Ook de HD zenders die er nog op moeten?

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Ook de HD zenders die er nog op moeten?
              Graag verneem ik welke HD zenders je mist? Een overzicht van de door ons uitgezonden HD zenders vind je terug in ons overzicht.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                Graag verneem ik welke HD zenders je mist? Een overzicht van de door ons uitgezonden HD zenders vind je terug in ons overzicht.
                Hebben jullie ook even gekeken welke HD-zenders de Caiway-klanten nu missen en naar het overzciht van Caiway?
                Er ontbreken minimaal 10 HD zenders!!!

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Hebben jullie ook even gekeken welke HD-zenders de Caiway-klanten nu missen en naar het overzciht van Caiway?
                  Er ontbreken minimaal 10 HD zenders!!!
                  Wat heeft dit met Delta te maken. Webcare heeft al aangegeven dat er geen grote wijzigingen komen

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

                    Wat heeft dit met Delta te maken. Webcare heeft al aangegeven dat er geen grote wijzigingen komen
                    Alles, de Caiwayklanten krijgen niet geleverd conform de zenderlijst van Caiway.
                    Deze klanten zitten op hetzelfde platform.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Alles, de Caiwayklanten krijgen niet geleverd conform de zenderlijst van Caiway.
                      Deze klanten zitten op hetzelfde platform.
                      Dit is toch geen Caiway forum. Beetje raar dat je hier gaat reageren. Vraag het eens aan Caiway webcare.

                      Reageer


                      • #26
                        Beste Willem, ik begrijp je verbazing. Wat moeten Caiwayklanten nu op een Delta forum?

                        Caiway maakt sinds een week of acht gebruik van het interactieve platform van Delta. We hebben dezelfde menustructuur als de Delta klanten, dezelfde interactieve ontvangers. beperkingen en mogelijkheden.

                        Alleen heeft Caiway meer HD zenders als Delta, dus diverse zenders die de Delta klanten in SD hebben, horen de Caiwayklanten in HD te krijgen op het interactieve platform wat nu dus gedeeld wordt door Delta en Caiway. En doordat Delta een stuk of tien zenders in SD doorgeeft die bij Caiway in HD zijn, lukt het of welke vreemde reden dan ook niet om de Caiwayklanten te voorzien van de HD zenders waarmee Caiway wel pronkt en de klant ook voor betaalt.

                        Dus alle gebeurtenissen met betrekking tot DIT raken nu ook de Caiwayklanten.
                        Nu zijn er denk ik drie zenderindelingen op het interactieve platform van Delta; de indeling voor Zeeland ( coaxklanten Delta) , de indeling voor de flexpakketten van Delta ( glasvezel) en de indeling van Caiway, ook op de glasvezel.

                        Maar alles zit dus op het interactieve platform van Delta.
                        Laatst bewerkt door snoepdoos; 24 Jul 2019, 08:39.

                        Reageer


                        • #27
                          Het zenderaanbod van Caiway en DELTA wordt niet gelijk getrokken. Het zijn twee aparte bedrijven met een eigen aanbod van zenders.

                          Reageer


                          • #28
                            In de uitvoering en de invloed die het Delta interactieve tv aanbod heeft richting Caiway blijkt toch iets anders.

                            Reageer


                            • #29
                              Edwinb dat is prima, maar kunnen jullie dan wel zorgen dat de Caiwayklanten de ontbrekende HD zenders op JULLIE interactieve platform ontvangen ? De vraag is helemaal niet of Deltaklanten er HD zenders bij krijgen, maar wanneer de Caiwayklanten DIE OP EXACT HETZELFDE PLATFORM ZITTEN de ontbrekende HD zenders gaan ontvangen.
                              Duurt nu al 8 weken!!!!!!!!!!

                              PS waarom is Omroep Zeeland wel gelijkgetrokken dan ??? Die is bij Caiway op het nieuwe interactieve platform WEL in HD!

                              In de uitvoerings is Delta aan zet om dit voor de Caiwayklanten te regelen. Caiway draait mijns inziens aan geen enkele knop!

                              Maar voor jullie je gaan afvragen waar ik last van heb: de warmte en verder niets. Voor mij speelt het niet, voor o.a. Snoepdoos en vele andere Caiwayklanten die het nieuwe interactieve pakket aanschaffen met de nieuwe interactieve decoder en software wel.
                              Het maakt mij verder niet uit, maar Caiway gaat straks migreren en ik hoop dat dan alles WEL is geregeld.
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 Jul 2019, 19:05.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                                Het zenderaanbod van Caiway en DELTA wordt niet gelijk getrokken. Het zijn twee aparte bedrijven met een eigen aanbod van zenders.
                                Edwin, navraag leert dat ook de Delta klanten per vandaag ZDF en Arte en Fox Sports in HD hebben (zoals nu eindelijk ook bij Caiway op het nieuwe platform).
                                Het wordt dus toch gelijk getrokken?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X