Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ondertiteling BBC Entertaimnent met terugkijken.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ondertiteling BBC Entertaimnent met terugkijken.

    Het valt mij op als ik een programma terugkijk van BBC Entertainment (waarvan alles Nederlands ondertiteld is) dat bij terugkijken via de EPG, de ondertiteling geheel verdwenen is.
    Hebben meer kijkers op het interactieve platform hier last van, of staat er bij mij een instelling niet goed?

  • #2
    Ook deze ga ik doorzetten naar de desbetreffende afdeling.

    Reageer


    • #3
      Fijn dat er naar gekeken wordt.

      Reageer


      • #4
        Dit functioneert nu ook weer snoepdoos
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Nog steeds geen Nederlandse ondertiteling bij terugkijken op BBC entertainment.

          Reageer


          • #6
            Het was live tv waarbij ik getest had... Ik ga er direct nog even achteraan voor je, want bij terugkijken werkt het idd nog niet.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Bij opnames werkt het ook niet, net zoals bij TV 5 Europe. Ook daar bij opnames is de NL ondertiteling foetsie.

              Reageer


              • #8
                Zal dat ook doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  Ik vraag me af of er wel goed getest wordt door de verantwoordelijke afdeling. De Nederlandse ondertiteling is een essentieel onderdeel van BBC Entertainment. Dan hoor je volgens mij op voorhand te testen of dit op alle manieren goed werkt op je platform.
                  Ik vind het geweldig dat een moderator het hier actief oppakt, maar het is wel de verkeerde volgorde. Als er een goed testteam zou zijn, was dit allang opgemerkt.
                  Laatst bewerkt door snoepdoos; 28 Jun 2019, 19:53.

                  Reageer


                  • #10
                    De Nederlandse ondertiteling bij BBC Entertainment bij terugkijken werkt nu. Ook bij opnames is deze nu aanwezig. Mijn complimenten.
                    Laatst bewerkt door snoepdoos; 3 Jul 2019, 11:16.

                    Reageer


                    • #11
                      Goed te horen dat het weer werkt. Bedankt voor het melden.

                      Reageer


                      • #12
                        Fijn om te horen dat het allemaal opgelost is, aangezien er geen openstaande vragen meer zijn sluit ik dit topic om het forum mooi en netjes te houden

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X