Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

programma s op een later tijdstip terug kijken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • programma s op een later tijdstip terug kijken


  • #2
    Hoi keestramper.

    Ik had in een ander berichtje van je ook al een antwoord gegeven, maar dat was op een topic van vorig jaar

    Zal je hier ook nog even antwoord geven. Zelf loop ik wel eens tegen hetzelfde aan, dus ga deze feedback zeker doorgeven aan de betreffende afdeling en dan zullen ze kijken wat mogelijk is.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      oke bedankt Mathijs

      Reageer


      • #4
        ..begint iets eerder en stopt 5 minuten later.. werkt laatste weken erg slecht. Van een serie neem ik 10 weken op en bekijk ik in 1 dag, Steeds mis ik het eind!!! Het stopt te vroeg.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door angryvwr Bekijk bericht
          ..begint iets eerder en stopt 5 minuten later.. werkt laatste weken erg slecht. Van een serie neem ik 10 weken op en bekijk ik in 1 dag, Steeds mis ik het eind!!! Het stopt te vroeg.
          Dit kan voorkomen wanneer zenders zich niet houden aan hun eigen EPG programmering. Er wordt een marge gehanteerd in de start/stoptijd om dit op te vangen, maar dat is ook maar beperkt.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

            Dit kan voorkomen wanneer zenders zich niet houden aan hun eigen EPG programmering. Er wordt een marge gehanteerd in de start/stoptijd om dit op te vangen, maar dat is ook maar beperkt.
            Ja dat probleem heb ik ook dat het te vroeg stopt van de week.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door angryvwr Bekijk bericht
              Van een serie neem ik 10 weken op en bekijk ik in 1 dag, Steeds mis ik het eind!!! Het stopt te vroeg.
              Was het vroeger niet zo dat er een signaaltje werd gegeven zodra een programma begon/eindigde en je (in ieder geval met een lokale recorder) altijd de complete aflevering opnam; wellicht dat die techniek ook kan worden gebruikt bij de DIT opnamefunctie?
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                Was het vroeger niet zo dat er een signaaltje werd gegeven zodra een programma begon/eindigde en je (in ieder geval met een lokale recorder) altijd de complete aflevering opnam; wellicht dat die techniek ook kan worden gebruikt bij de DIT opnamefunctie?
                Volgens mij was dat Showview. Dat is een gepantenteerde techniek die niet zomaar gebruik kan worden al wordt dit al een aantal jaar niet meer toegepast. Daarnaast zou iedere zender dit dan moeten toepassen om goed te kunnen werken.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

                  Volgens mij was dat Showview.
                  Ja, heb hier nog een stoffige Panasonic VHS recorder die daarmee overweg kan. Waar zijn de tijden gebleven...

                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    Je kan ook lang niet alles later terugkijken. Bijvoorbeeld bij de zenders van de VRT kan je sommige programma's wel terugkijken en andere weer helemaal niet ! Ik ervaar dat als zeer storend.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                      Je kan ook lang niet alles later terugkijken. Bijvoorbeeld bij de zenders van de VRT kan je sommige programma's wel terugkijken en andere weer helemaal niet ! Ik ervaar dat als zeer storend.
                      Dan zou ik eens eigen opnames proberen ipv Replay TV.

                      Reageer


                      • #12
                        Misschien heb je hier wat aan,ik weet niet wanneer dit geplaatst is.

                        https://www.breedbandwinkel.nl/zenders/een
                        [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X