Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wil wellicht over op Delta glasvezel (overijssel) maar..

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

    Dat is wel goed nieuws wat je schrijft. Heb je ook een echte tijdsindicatie? Ik had juist begrepen dat de medewerker van Delta had gezegd dat er geen zenders bijkwamen. Je zegt dus dat die onzin praat en dat alles binnen een paar dagen gelijk getrokken wordt.

    Werk in in die branche dat je zo veel weet?.
    Ik geloof echt niet dat dit in een paar dagen geregeld is. Ergens heeft iemand hoog in de boom besloten dat Caiway over moest naar het nieuwe platform per begin mei.
    Alle nieuwe klanten krijgen Amino's en kijken naar de zenders zoals deze door Delta worden aangeboden (of uit de pool van zenders die ze gezamenlijk gebruiken).
    Voorbeelden:
    ARD, ZDF en Arte zijn bij Delta in SD => Bij Caiway op het gezamenlijke platform ook SD (niet conform de zenderlijst en aanbieding van Caiway)
    Euronews en Omroep Zeeland bij Delta in HD => Bij Caiway op het gezamenlijke platform opeens in HD (niet conform de zenderlijst en aanbieding van Caiway, dan zou het SD moeten zijn)

    Dit is dus veel te snel uitgerold met deze gevolgen. Eerst had men sowieso Delta moeten rechttrekken qua zenders.

    Dit moet nu met stoom en kokend water recht worden getrokken want zowel nieuwe als bestaande klanten van Caiway die een nieuw pakket bestellen ipv het oude worden geconfronteerd met de verkeerde zenders die of niet klopt met de oude situatie (men gaat fors achteruit qua HD) of niet klopt met de aanbieding.

    Ik neem aan dat Delta eerst moet communiceren hoe en wanneer deze zenders bij Delta naar HD gaan op het interactieve platform. Pas dan gaat men het aanpassen. Dus dat een medewerker het even niet weet snap ik... En vaak is een webcare-medewerker niet degene die zo maar dit soort zaken naar buiten kan en mag brengen al wist hij het, dus alle begrip.

    Dus 1 juli of 1 augustus zal het wel worden, al is dat naar mijn mening te laat, Caiway moet leveren wat ze beloven te leveren. Maar dat is meer mijn mening, en zo veel mensen zo veel meingen

    Volgens mij is dit alles ook DE reden dat Caiway de bestaande klanten te kennen geeft om te wachten en niet zo maar nieuwe pakketten moet gaan bestellen. Maar alles berust om eerlijk te zijn bij mij op giswerk en zeker geen exacte wetenschap.
    Voor hetzelfde geld laten ze de Caiwayklanten gewoon een half jaar lang stikken.... Ik ben er nu 5 jaar klant en ben vaak van de ene in de andere verbazing gevallen. Maar overigens verder een redelijk tevreden klant.

    En het maakt mij voorlopig niet uit. Ik zit nog op het oude platform van Caiway.
    Het enige dat mij boeit is wanneer Delta over gaat naar meer HD dan is wordt ik wellicht Delta klant.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 10 Jun 2019, 00:47.

    Reageer


    • #47

      Even voor de duidelijkheid dat we het hier in Zeeland ook snappen :
      ??????

      Nieuwe interactieve ontvanger per 6 mei (gedeeld platform)

      installatiehandleiding interactieve tv installeren na 6-mei


      Laatst bewerkt door driepinter; 12 Jun 2019, 15:00.

      Reageer


      • #48
        Er moet toch echt iets gebeuren, dit kan niet zo langer doorgaan.

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
          Er moet toch echt iets gebeuren, dit kan niet zo langer doorgaan.
          heb je dan niet in de gaten dat ze er mee bezig zijn ??
          nieuwe abonnementen, nieuwe tv-ontvager, etc.etc.

          alleen het probleem is, dat ze niet doen wat jij wil of zegt.
          dus ik zou zeggen: DOE ER IETS AAN !!!!!!!!!

          Reageer


          • #50

            Reageer


            • #51

              Wie weet bedoelt men dit er wel mee:

              Klanten met een coax-aansluiting behouden hun tv-aansluiting zonder extra kosten daarvoor.

              En dan blijft men 43 HD zenders houden alleen niet op het interactieve platform.

              Bron

              En voor de rest wacht gewoon af wat ze precies gaan doen met de migratie van de bestaande gebruikers van het oude naar het nieuwe platform.


              Meer kun je er toch niet aan doen. ?????
              Laatst bewerkt door driepinter; 13 Jun 2019, 11:53.

              Reageer


              • #52
                Nope 43 HD zenders is op glasvezel. Ik heb het overzicht al met jullie gedeeld. Het is bij Caiway bekend dat het NIET klopt op het nieuwe interactieve platform.
                Men is er mee bezig..... Verder speculeren of dit ook gevolgen heeft voor Delta :-)

                Reageer


                • #53
                  We zijn nu drie weken verder en nog heeft Caiway de HD zenders niet voor elkaar. Kan Delta niet snrl oplossen? Want Delta is de oorzaak van deze melasse.

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                    We zijn nu drie weken verder en nog heeft Caiway de HD zenders niet voor elkaar. Kan Delta niet snrl oplossen? Want Delta is de oorzaak van deze melasse.
                    Oorzaak, want?

                    Reageer


                    • #55
                      Is al uitgelegd

                      Reageer


                      • #56
                        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                        Oorzaak, want?

                        In feite komt het er op neer dat er wel drie verschillende zenderlijsten gelijk getrokken zouden moeten worden
                        en dat kost natuurlijk de nodige tijd.


                        Zenderoverzicht DELTA Interactieve TV

                        Delta Glasvezel zenderoverzicht

                        Caiway zenderoverzicht

                        Reageer


                        • #57
                          Dat klopt, Caiway zou in theorie minimaal nog 2 extra HD zenders krijgen (Omroep Zeeland HD en Euronews HD), maar goed dan willen we in het oosten ook TVOost in HD en in de gebieden rond Rotterdam zal men ongetwijfeld RTV Rijnmond in HD willen. Men kan daarin dan niet opeens onderscheid maken.

                          Het gaat overigens niet om zenderverschillen. Nautical Channel zal Caiway niet gaan doorgeven naar alle waarschijnlijkheid.

                          Overigens klopt het Glasvezeloverzicht Delta al niet, daar wordt Euronews OOK in HD doorgegeven in tegenstelling tot het overzicht. Volgens mij zijn er maar twee overzichten leidend Delta Interactieve Televisie (dat overzicht is ook leidend voor glasvezel) en Caiway zenderoverzicht. Deze twee moeten qua HD zenders aan elkaar gelijk worden gemaakt, waarbij dus ook de discussie gaat opdoemen van de regionale omroepen. Men kan daar geen onderscheid gaan maken.
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 15 Jun 2019, 14:52.

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                            Is al uitgelegd
                            Joh, top antwoord!

                            Reageer


                            • #59
                              Het is nog steeds niet opgelost. Helaas alle HD zenders van Caiway die Delta in SD doorgeeft, nog steeds in SD bij Caiway interactief. Behalve dat Shorts TV ook niet in HD wordt doorgegeven in HD (conform zenderoverzicht Caiway) is ook de ondertiteling in het Engels, terwijl dit Nederlands zou moeten zijn zoals op de coax. Als je een programma terugkijkt van BBC Entertainment of TV 5 Europe is opeens de Nederlandse ondertiteling foetsie. Met alle respect; Delta rommelt maar wat aan met zijn interactieve platform.

                              Reageer


                              • #60
                                Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                                Het is nog steeds niet opgelost. Helaas alle HD zenders van Caiway die Delta in SD doorgeeft, nog steeds in SD bij Caiway interactief.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X