Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wil wellicht over op Delta glasvezel (overijssel) maar..

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wil wellicht over op Delta glasvezel (overijssel) maar..

    Hoi!

    Ik wil wellicht over op Delta glasvezel. Mede door de koppelkorting en de aantrekkelijke prijzen voor overstappen.
    Echter.... Het tv-pakket is nog niet gelijkwaardig op interactief/glasvezel tov Caiway.
    Gaan jullie de HD-zenders van Caiway gelijktrekken nu jullie op hetzelfde platform opereren? Ik noem ARD HD, ZDF HD, Arte HD, Alle Ziggo Sport en Fox Sports zenders, Oranje TV, SchlagerTV, TV5HD etc etc. Jullie lopen daarin behoorlijk achter


  • #2
    Ik denk dat men dit uit concurrentie overweging moeilijk kan negeren.

    Alhoewel het is allemaal Delta Fiber Nederland dus waarom zou men willen concurreren
    met de eigen producten ?
    Laatst bewerkt door driepinter; 26 May 2019, 10:02.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Ik denk dat men dit uit concurrentie overweging moeilijk kan negeren.


      zolang Caiway niet in Zeeland opereert, is er van concurrentie geen sprake.

      Reageer


      • #4
        Dat klopt, maar ik bedoel wil men het aantrekkelijk maken om van Caiway naar Delta (op glasvezel) over te stappen dan is het logisch dat het zenderaanbod (HD) tenminste gelijk blijft.

        Maar tsja indien de prijs inderdaad minder is dan moet het ergens vandaan komen.
        Laatst bewerkt door driepinter; 26 May 2019, 14:14.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Dat klopt, maar ik bedoel wil men het aantrekkelijk maken om van Caiway naar Delta (op glasvezel) over te stappen dan is het logisch dat het zenderaanbod (HD) tenminste gelijk blijft.
          maar waarom zou je van Caiway naar Delta willen overstappen ??
          dat is net zoiets als overstappen van XS4ALL naar KPN.
          (even los ervan dat XS4ALL gaat verdwijnen).

          Reageer


          • #6
            Ik begrijp uit deze post dat Bordewolf omwille van de koppelkorting (mobiel) en aantrekkelijke prijs wil overstappen, maar kan het ook fout hebben hoor.
            Laatst bewerkt door driepinter; 26 May 2019, 12:17.

            Reageer


            • #7
              Klopt, gek genoeg is Delta goedkoper dan Caiway en ik krijg kortingen mobiel en energie...
              Jammer dat Delta niet reageert....

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                Klopt, gek genoeg is Delta goedkoper dan Caiway en ik krijg kortingen mobiel en energie...
                Jammer dat Delta niet reageert....
                probeer het es via Facebook.
                je krijgt dan in ieder geval een antwoord.
                of dat veel helpt, kan ik niet voorspellen
                Laatst bewerkt door fred44nl; 27 May 2019, 18:54.

                Reageer


                • #9
                  nope, reactie blijft vooralsnog uit... waardeloos... geeft te denken over waar ik mee te maken zou krijgen.

                  Reageer


                  • #10
                    @Borderwolf

                    Excuses voor de late reactie. Ik ga dit voor je navragen en laat zo snel mogelijk wat weten.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                      @Borderwolf

                      Excuses voor de late reactie. Ik ga dit voor je navragen en laat zo snel mogelijk wat weten.
                      Reactie is al weer 4 dagen geleden is hier al iets over bekend. Heb ook interesse om over te stappen

                      Reageer


                      • #12
                        Het zenderaanbod van Caiway en DELTA wordt niet gelijk getrokken. Het zijn twee aparte bedrijven met een eigen aanbod van zenders.

                        Reageer


                        • #13
                          Dan weten we dat ook weer! Dan maar niet naar Delta! Jullie ontberen veel te veel HD-zenders!

                          De reactie is ook vreemd aangezien Euronews opeens in HD is bij Caiway op het nieuwe platform ipv SD. Dus Caiway doet dit andersom wel!

                          Reageer


                          • #14
                            Voorlopig ontberen de Caiwayklanten diverse HD zenders op hun Amino 7X kastjes omdat Delta deze in SD doorgeeft. Dus waar gaat het nu fout?

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                              Dus waar gaat het nu fout?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X