Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

"Update voor Interactive TV"

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • "Update voor Interactive TV"

    De opnames van zenders van RTL kunnen niet meer worden doorgespoeld. Hiertegenover staat dat alle zenders van SBS (SBS6, Veronica, Net5 en SBS9) wel doorgespoeld kunnen worden. Ook de reclameblokken.
    Vreugde alom, helemaal in extase totdat ik daadwerkelijk door wil spoelen. Dit is NIET mogelijk.
    Laatst bewerkt door a.lossie; 13 May 2019, 19:47.

  • #2
    Ik begrijp oprecht niet wat je probeert te zeggen of te bereiken.

    Reageer


    • #3
      @Koeba:
      Frustratie t.a.v. het eindeloze gekloot van onze provider

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door a.lossie Bekijk bericht
        @Koeba:
        Frustratie t.a.v. het eindeloze gekloot van onze provider
        Doe dat dan op de fikse strandwandeling.......met zo'n onsamenhangend verhaal, schiet je hier niets op.

        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door a.lossie Bekijk bericht
          De opnames van zenders van RTL kunnen niet meer worden doorgespoeld. Hiertegenover staat dat alle zenders van SBS (SBS6, Veronica, Net5 en SBS9) wel doorgespoeld kunnen worden. Ook de reclameblokken.
          Vreugde alom, helemaal in extase totdat ik daadwerkelijk door wil spoelen. Dit is NIET mogelijk.
          Graag verneem ik welke problemen je ervaart, op welke zender ervaar je de problemen en bij welk programma?
          Ook verneem ik graag je klantnummer of postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant.

          Je mag deze informatie via de e-mail aan ons doorgeven op [email protected]. Dan kijk ik dit verder voor je na.

          Reageer


          • #6
            Is nochtans heel duidelijk wat a.lossie aanhaalt.


            De opnames van zenders van RTL kunnen niet meer worden doorgespoeld. Hiertegenover staat dat alle zenders van SBS (SBS6, Veronica, Net5 en SBS9) wel doorgespoeld kunnen worden. Ook de reclameblokken.
            --> Dit is het nieuws van Delta van een tijd geleden.

            Vreugde alom, helemaal in extase totdat ik daadwerkelijk door wil spoelen. Dit is NIET mogelijk.
            --> Dit is wat er ervaren wordt....

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X