Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Update voor Interactieve tv..

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Edwinb MatthijsL Is er enig zicht op wanneer de update komt voor de decoders? Is dat inderdaad deze week dat de ondertiteling en teletekst wordt gefixt o.a. ?

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door ReSp4wN Bekijk bericht
      De youtube app werkt niet naar behoren hier, ligt dat aan mij?
      Als ik op afspelen druk of pijltje terug in de app reageerd deze daar niet op.

      Correctie: hij opent wel de videos als ik snel dubbeltap op OK maar dat menuutje werkt niet goed.

      Tevens kan ik nog steeds mijn volume niet aanpassen met de afstandbediening in de youtube app.
      Ik ga hier melding van maken. Heb dit hier ook geconstateerd.

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

        Ik ga hier melding van maken. Heb dit hier ook geconstateerd.
        Thank u

        Reageer


        • #49
          Er is een favorietenlijst toegevoegd vandaag. Helaas.... er kan geen eigen volgorde worden aangegeven, dat is nu juist de basis van een eigen lijstje.

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            Er is een favorietenlijst toegevoegd vandaag. Helaas.... er kan geen eigen volgorde worden aangegeven, dat is nu juist de basis van een eigen lijstje.
            Nou kan dus van je lijstje af. Niet meer over zeuren dus.

            Reageer


            • #51
              Bevalt de favorieten lijst?

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                Bevalt de favorieten lijst?
                Nee, eigen volgorde is niet mogelijk. Dit is gewoonweg niet wat je als klant wil.
                Welke onbenullen zitten in die testgroep? Wie verzint nu een favorietenlijstje zonder dat je die zelf kan indelen.
                ik had nota bene bij Caiway op het oude platform al die mogelijkheden al, hoe moeilijk is het om dit af te kijken?

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  Nee, eigen volgorde is niet mogelijk.

                  Reageer


                  • #54
                    Ik weet dat het op de Mediabox Next van Ziggo wel kan. Je kan de volgorde zelf bepalen en alles wordt netjes her nummerd in de favorietenlijst.

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                      Ik weet dat het op de Mediabox Next van Ziggo wel kan. Je kan de volgorde zelf bepalen en alles wordt netjes her nummerd in de favorietenlijst.
                      Dit soort zaken zijn standaard op decoders.. alleen bij Delta en Caiway niet.

                      Reageer


                      • #56
                        Vreemd, interactieve tv bestaat al drie jaar bij Delta. Dan hebben ze toch meer als genoeg tijd gehad om dat in orde te krijgen? Is er nu ook Dolby Digital geluid met de nieuwste update?

                        Reageer


                        • #57
                          Bedankt voor jullie feedback betreffende de nieuwe favorietenlijst! Ik ga dit doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling.
                          A prudent question is one-half of wisdom

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                            Vreemd, interactieve tv bestaat al drie jaar bij Delta. Dan hebben ze toch meer als genoeg tijd gehad om dat in orde te krijgen? Is er nu ook Dolby Digital geluid met de nieuwste update?
                            Wie weet kan iemand daar iets over roepen? In elk geval nog steeds bepaalde zenders niet in HD waaronder de regionalen!

                            Ondertiteling werkt ook nog steeds niet, je zal slechthorend zijn en voor Delta glasvezel of Caiway glasvezel kiezen... dit kan toch niet waar zijn?

                            Reageer


                            • #59
                              De vraag over Dolby Digital heb ik direct meegenomen. De andere puntjes pak ik nu ook gelijk even mee
                              A prudent question is one-half of wisdom

                              Reageer


                              • #60
                                Top!

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X