Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeld zwart en staat vast.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Beeld zwart en staat vast.

    Op vrijdag 29 april jl. werd het scherm opeens zwart en daarna de melding, dat ik weer moest inloggen. Zo gezegd, zo gedaan, dat ging niet zo succesvol en lukte das niet.
    Later bleek dat ik het witte kastje moest uitzetten en pakweg 10 a 15 minuten wachten en weer proberen en inderdaad het ging goed.
    Maar als snel kondigde het volgende probleem aan.
    Na wat op Netflix te hebben gekeken, terug naar DID. Leek goed te gaan, maar kreeg alleen zwart scherm, met de zender balk aan de onderkant met zenderinfo etc. en die info blijf even en is dan ook weg, Dus alleen een zwart scherm. Dit gebeuren komt soms ook voor wanneer ik van zender wissel. Het is tijdelijk op te lossen door het witte kastje uit/aan te zetten. Maar dat is dus geen oplossing.
    Zijn er meer kijkers met dit probleem en de oplossing heeft, laat het svp weten. Misschien hebben de techneuten een idee??

    Erwin

  • #2
    Hoe staat de settopbox aangesloten? Is dit bekabeld of via de wifi? Kan je mij anders via de e-mail je klantgegevens sturen samen met het serienummer van de settop box. Dan kijk ik dit verder voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected].

    Reageer


    • #3
      Het probleem is snel verholpen en ik heb er geen problemen meer. Bedankt.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X