Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Meer dan zat!

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Pluk Bekijk bericht
    Inderdaad snoepdoos GEEN AUTOMATISCHE compensatie. Maar ik krijg het wel , hoef niet te betalen zolang het niet werkt.
    Zit je nog in je gratis periode of heb je na klacht de toezegging gekregen dat je niet hoeft te betalen 'zo lang het niet werkt'?
    Koeba in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Pluk
    antwoordde
    Inderdaad snoepdoos GEEN AUTOMATISCHE compensatie. Maar ik krijg het wel , hoef niet te betalen zolang het niet werkt.
    Pluk in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • snoepdoos
    antwoordde
    Het ergste vind ik nog wel dat Delta alle problemen met DIT zoveel mogelijk onder het tapijt schuift en de klant niet automatisch compenseert voor een slecht werkend product.
    Zo kweek je geen goodwill bij je klanten.
    snoepdoos in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Roof
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht
    Wat ik niet begrijp is dat het forum hier volstaat met klachten over dat kastje en mensen het nog steeds niet hebben teruggestuurd en er voor blijven betalen.
    Dat heb ik dus wel gedaan.
    Roof in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
    Een heerlijk gevoel: hier helemaal geen problemen met dat kastje, net zo als zo veel mensen :-)
    ?? Dat is geen argument (je kunt niet voor iedereen spreken voor zover dat al waar zou zijn).
    @Pluk: voor het waard is: Ik heb mijn kastje ook teruggestuurd omdat die ook voor geen meter functioneerde. Herken de frustratie - je kunt het beste nog een jaartje wachten...
    Webkabouter in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Kwek
    antwoordde
    Wat ik niet begrijp is dat het forum hier volstaat met klachten over dat kastje en mensen het nog steeds niet hebben teruggestuurd en er voor blijven betalen.
    Kwek in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Rinus
    antwoordde
    Een heerlijk gevoel: hier helemaal geen problemen met dat kastje, net zo als zo veel mensen :-)
    Rinus in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Pluk
    antwoordde
    Inderdaad....ook al zo'n onzin. En kan hier schijnbaar niet te veel worden tikken , de rest van mijn tekst is foetsie! Nou dan hier maar de rest.

    " want wat zei DELTA??? Nou, we doen niks meer die kastjes en als een monteur moet komen dient u dit te betalen!!!! Denken jullie nou echt dat ik achterlijk ben of zo??? Het is jullie troep, jullie dienen jullie producten te onderhouden. Het is belachelijk dat NA ELKE UPDATE alle instellingen verdwijnen. Maar zo te merken draait het bij DELTA alleen maar om de CENTEN! Want zo melken ze de klanten uit na elke update! In ieder geval we hebben de klachten doorgezet naar de geschillencommissie Telecommunicatie en naar De Rijdende Rechter "
    Pluk in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • marcokr
    antwoordde
    Aansluitend wat ik ook zeer hinderlijk vind, heb het al eerder in de groep gegooid. ieder avond komt er in beeld of ik nog aan het kijken ben, als ik niets doe schakelt de tv uit, ik moet dus ja klikken dat ik nog kijk. Ik zit niet te wachten op zulke onzin, maak zelf wel uit of ik kijk of niet.
    marcokr in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Pluk
    antwoordde
    Pluk in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Pluk
    begon een topic Meer dan zat!
    Meer dan zat!
    Wat een lachertjesinstituut is DELTA geworden. We hebben nu 1,5 jaar Interactieve TV. De kastjes werden in het begin verkocht als perfect voor WIFI! En dat was ook zo.....gedurende het eerste half jaar. Daarna kwamen ze met updates....en wij kregen als kado zwarte schermen, stilstaand beeld enz...100den keren op een avond. Normaal TV kijken was niet meer mogelijk.De dtaarop volgende maanden liepen de monteurs hier af en aan....GEEN ENE MONTEUR was in staat om het probleem op te lossen. De oplossing van DELTA zelf om hun eigen problemen te verdoezelen bestond uit het op onkosten jagen van hun klanten ! Op een gegeven moment ben ik zelf in de instellingen gaan neuzen...en wat bleek. De kastjes lopen van het geselecteerde netwerk af NA IEDERE UPDATE!!!!! Dus ik heb het juiste netwerk weer ingesteld, en ja hoor het werkte weer perfect. Ik heb dat toen ook meteen aan DELTA doorgegeven dat dit het probleem oplost. Maar.....ineens na 3 maanden kwamen er weer forse storingen, dus ik dacht dat het kastje weer van het netwerk af was. Ga dus naar instellingen, en zoek de NETWERK TAB. Wat blijkt nou....DELTA is zo idioot om die tab te verwijderen waardoor ik niet meer het netwerk kon corrigeren. Dus DELTA maar weer gaan bellen. En nou ben ik dus WOEST
    Pluk in DELTA Interactieve TV

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X