Oorspronkelijk gepost door Pluk
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Meer dan zat!
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk berichtWat ik niet begrijp is dat het forum hier volstaat met klachten over dat kastje en mensen het nog steeds niet hebben teruggestuurd en er voor blijven betalen.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk berichtEen heerlijk gevoel: hier helemaal geen problemen met dat kastje, net zo als zo veel mensen :-)
@Pluk: voor het waard is: Ik heb mijn kastje ook teruggestuurd omdat die ook voor geen meter functioneerde. Herken de frustratie - je kunt het beste nog een jaartje wachten...
Laat een reactie achter:
-
Inderdaad....ook al zo'n onzin. En kan hier schijnbaar niet te veel worden tikken , de rest van mijn tekst is foetsie! Nou dan hier maar de rest.
" want wat zei DELTA??? Nou, we doen niks meer die kastjes en als een monteur moet komen dient u dit te betalen!!!! Denken jullie nou echt dat ik achterlijk ben of zo??? Het is jullie troep, jullie dienen jullie producten te onderhouden. Het is belachelijk dat NA ELKE UPDATE alle instellingen verdwijnen. Maar zo te merken draait het bij DELTA alleen maar om de CENTEN! Want zo melken ze de klanten uit na elke update! In ieder geval we hebben de klachten doorgezet naar de geschillencommissie Telecommunicatie en naar De Rijdende Rechter "
Laat een reactie achter:
-
Aansluitend wat ik ook zeer hinderlijk vind, heb het al eerder in de groep gegooid. ieder avond komt er in beeld of ik nog aan het kijken ben, als ik niets doe schakelt de tv uit, ik moet dus ja klikken dat ik nog kijk. Ik zit niet te wachten op zulke onzin, maak zelf wel uit of ik kijk of niet.
Laat een reactie achter:
-
Meer dan zat!Wat een lachertjesinstituut is DELTA geworden. We hebben nu 1,5 jaar Interactieve TV. De kastjes werden in het begin verkocht als perfect voor WIFI! En dat was ook zo.....gedurende het eerste half jaar. Daarna kwamen ze met updates....en wij kregen als kado zwarte schermen, stilstaand beeld enz...100den keren op een avond. Normaal TV kijken was niet meer mogelijk.De dtaarop volgende maanden liepen de monteurs hier af en aan....GEEN ENE MONTEUR was in staat om het probleem op te lossen. De oplossing van DELTA zelf om hun eigen problemen te verdoezelen bestond uit het op onkosten jagen van hun klanten ! Op een gegeven moment ben ik zelf in de instellingen gaan neuzen...en wat bleek. De kastjes lopen van het geselecteerde netwerk af NA IEDERE UPDATE!!!!! Dus ik heb het juiste netwerk weer ingesteld, en ja hoor het werkte weer perfect. Ik heb dat toen ook meteen aan DELTA doorgegeven dat dit het probleem oplost. Maar.....ineens na 3 maanden kwamen er weer forse storingen, dus ik dacht dat het kastje weer van het netwerk af was. Ga dus naar instellingen, en zoek de NETWERK TAB. Wat blijkt nou....DELTA is zo idioot om die tab te verwijderen waardoor ik niet meer het netwerk kon corrigeren. Dus DELTA maar weer gaan bellen. En nou ben ik dus WOESTTags: Geen
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: