Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Meer dan zat!

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door kobuskuch Bekijk bericht
    Over Ziggo, of welke provider dan ook, in Zeeland hebben de Engelsen een goed gezegde: "Be careful what you wish for, it might come true" Gooi maar in Google-translate als je het zo niet snapt.
    Beetje rare lullige reactie, waarom?

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht
      Ik denk niet dat je de enige bent die zo zou overstappen naar Ziggo. Er komt een moment dat Delta serieuze concurrentie krijgt in Zeeland en dan gaan ze een heleboel klanten verliezen.
      Zou Ziggo echt zo veel beter zijn? Gras, groener?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

        Zou Ziggo echt zo veel beter zijn? Gras, groener?
        Gezonde concurrentie zou geen kwaad kunnen. Het is net wat ik eerder ook al vermeldde. Er zijn denk ik veel ontevreden klanten, die bij Delta blijven, gewoon omdat er geen alternatieven zijn. En kabel- en dsl-providers vergelijken is als appelen en peren vergelijken. Wat Zeeland nodig heeft zijn meerdere spelers op de kabel markt. Of dat nu Ziggo is, of weet ik veel welke andere provider nog in het midden gelaten.

        EDIT : Plus het feit dat bijvoorbeeld Ziggo wel al enkele jaren voorsprong heeft op het gebied van interactieve televisie technologie. Terwijl Delta hier probeert het wiel opnieuw uit te vinden.
        Laatst bewerkt door mvangeyte; 13 Mar 2019, 23:43.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door kobuskuch Bekijk bericht
          Over Ziggo, of welke provider dan ook, in Zeeland hebben de Engelsen een goed gezegde: "Be careful what you wish for, it might come true" Gooi maar in Google-translate als je het zo niet snapt.
          Even afgezien van je domme opmerking, gezien de meeste Nederlanders prima Engels begrijpen/spreken/schrijven... Of Ziggo nou beter is of niet, het zou een goed alternatief zijn. Voor vele klanten in Zeeland is er geen acceptabel alternatief en het wordt tijd dat daar iets aan gebeurd.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht

            Even afgezien van je domme opmerking, gezien de meeste Nederlanders prima Engels begrijpen/spreken/schrijven... Of Ziggo nou beter is of niet, het zou een goed alternatief zijn. Voor vele klanten in Zeeland is er geen acceptabel alternatief en het wordt tijd dat daar iets aan gebeurd.
            Of het het beter is of niet, het is een goed alternatief?

            Reageer


            • #21
              Zolang DIT zo slecht werkt zou Delta er helemaal niks voor moeten vragen.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                Zolang DIT zo slecht werkt zou Delta er helemaal niks voor moeten vragen.
                En wie betaalt dan de universiteit van hun kinderen?

                Reageer


                • #23
                  in het begin 2-3 maanden geleden ook hier last van veel stilstaand beeld enz... nu aangesloten met kabel en bijna geen problemen meer. het kan dus wel !!

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door dorreman Bekijk bericht
                    in het begin 2-3 maanden geleden ook hier last van veel stilstaand beeld enz... nu aangesloten met kabel en bijna geen problemen meer. het kan dus wel !!

                    Reageer


                    • #25
                      Onze 2 DIT kastjes hier op kabel aangesloten, geen problemen, wat ik wel mis is een favorieten lijst en ondertiteling, deze zouden al meer dan een jaar geleden moeten werken.
                      Maar ja het blijft oorverdovend stil als je om een antwoord vraagt, wanneer het nu gaat werken, volgend. kwartaal misschien, maar welk jaar ??

                      Reageer


                      • #26
                        Zodra er ook maar 1 aanbieder is die over de kabel of glasvezel (toekomst) kan gaan aanbieden ben ik weg, vrees dat Delta erg weinig klanten over houd zodra er eerlijke concurrentie mogelijk is. Met internet weinig problemen, het feit dat ik niet kan doorspoelen bij een opgenomen programma (Wat bijv bij KPN wel kan) is al uitermate irritant dat ik met liefde zou willen overstappen, had ik ook allang gedaan als interactieve tv en fatsoenlijk internet waarmee ik kan streamen beschikbaar zou zijn op mijn adres. Helaas met ADSL maar max 8mbit te krijgen hier.. om te huilen.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X