Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Meer dan zat!

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

    STREAM


  • mvangeyte
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht
    Wat ik niet begrijp is dat het forum hier volstaat met klachten over dat kastje en mensen het nog steeds niet hebben teruggestuurd en er voor blijven betalen.
    Delta heeft het geluk dat het een monopolie op de kabel heeft. Ik zou zonder een halve seconde te moeten twijfelen overschakelen naar Ziggo, maar die mogen hier niet leveren. Ik was zelfs zoveel meer tevreden van de interactieve televisie van KPN.....maar dat zou betekenen dat ik van een kabel-provider moet overschakelen naar een DSL-provider, wat dan weer een zeer beperkte internet snelheid zou betekenen. Ik blijf inderdaad betalen voor Delta en hun belabberde DIT. Niet omdat ik graag klaag, maar omdat er gewoon geen alternatieven zijn zonder op andere vlakken teveel te moeten inboeten. En ik betreur het gevoel dat Delta opwekt (bij mij dan toch, en bij vele andere als ik het forum lees en in de kennisenkring rondhoor), dat ze het verdomd goed weten dat we niet zoveel opties hebben, en hun daardoor heel veel kunnen permitteren. Ik stuur (voorlopig) nog niets terug....maar ik leef op verdomd veel goede hoop dat het ooit beter wordt en ik de kwaliteit krijg waarvoor ik nu betaal, en in het verleden bij andere providers verkregen heb.
    mvangeyte in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door mvangeyte; 13 Mar 2019, 21:30.

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Pluk Bekijk bericht
    Inderdaad snoepdoos GEEN AUTOMATISCHE compensatie. Maar ik krijg het wel , hoef niet te betalen zolang het niet werkt.
    Zit je nog in je gratis periode of heb je na klacht de toezegging gekregen dat je niet hoeft te betalen 'zo lang het niet werkt'?
    Koeba in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Pluk
    antwoordde
    Inderdaad snoepdoos GEEN AUTOMATISCHE compensatie. Maar ik krijg het wel , hoef niet te betalen zolang het niet werkt.
    Pluk in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • snoepdoos
    antwoordde
    Het ergste vind ik nog wel dat Delta alle problemen met DIT zoveel mogelijk onder het tapijt schuift en de klant niet automatisch compenseert voor een slecht werkend product.
    Zo kweek je geen goodwill bij je klanten.
    snoepdoos in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Roof
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht
    Wat ik niet begrijp is dat het forum hier volstaat met klachten over dat kastje en mensen het nog steeds niet hebben teruggestuurd en er voor blijven betalen.
    Dat heb ik dus wel gedaan.
    Roof in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
    Een heerlijk gevoel: hier helemaal geen problemen met dat kastje, net zo als zo veel mensen :-)
    ?? Dat is geen argument (je kunt niet voor iedereen spreken voor zover dat al waar zou zijn).
    @Pluk: voor het waard is: Ik heb mijn kastje ook teruggestuurd omdat die ook voor geen meter functioneerde. Herken de frustratie - je kunt het beste nog een jaartje wachten...
    Webkabouter in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Kwek
    antwoordde
    Wat ik niet begrijp is dat het forum hier volstaat met klachten over dat kastje en mensen het nog steeds niet hebben teruggestuurd en er voor blijven betalen.
    Kwek in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Rinus
    antwoordde
    Een heerlijk gevoel: hier helemaal geen problemen met dat kastje, net zo als zo veel mensen :-)
    Rinus in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Pluk
    antwoordde
    Inderdaad....ook al zo'n onzin. En kan hier schijnbaar niet te veel worden tikken , de rest van mijn tekst is foetsie! Nou dan hier maar de rest.

    " want wat zei DELTA??? Nou, we doen niks meer die kastjes en als een monteur moet komen dient u dit te betalen!!!! Denken jullie nou echt dat ik achterlijk ben of zo??? Het is jullie troep, jullie dienen jullie producten te onderhouden. Het is belachelijk dat NA ELKE UPDATE alle instellingen verdwijnen. Maar zo te merken draait het bij DELTA alleen maar om de CENTEN! Want zo melken ze de klanten uit na elke update! In ieder geval we hebben de klachten doorgezet naar de geschillencommissie Telecommunicatie en naar De Rijdende Rechter "
    Pluk in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • marcokr
    antwoordde
    Aansluitend wat ik ook zeer hinderlijk vind, heb het al eerder in de groep gegooid. ieder avond komt er in beeld of ik nog aan het kijken ben, als ik niets doe schakelt de tv uit, ik moet dus ja klikken dat ik nog kijk. Ik zit niet te wachten op zulke onzin, maak zelf wel uit of ik kijk of niet.
    marcokr in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Pluk
    antwoordde
    Pluk in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X