Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Meer dan zat!

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Meer dan zat!

    Wat een lachertjesinstituut is DELTA geworden. We hebben nu 1,5 jaar Interactieve TV. De kastjes werden in het begin verkocht als perfect voor WIFI! En dat was ook zo.....gedurende het eerste half jaar. Daarna kwamen ze met updates....en wij kregen als kado zwarte schermen, stilstaand beeld enz...100den keren op een avond. Normaal TV kijken was niet meer mogelijk.De dtaarop volgende maanden liepen de monteurs hier af en aan....GEEN ENE MONTEUR was in staat om het probleem op te lossen. De oplossing van DELTA zelf om hun eigen problemen te verdoezelen bestond uit het op onkosten jagen van hun klanten ! Op een gegeven moment ben ik zelf in de instellingen gaan neuzen...en wat bleek. De kastjes lopen van het geselecteerde netwerk af NA IEDERE UPDATE!!!!! Dus ik heb het juiste netwerk weer ingesteld, en ja hoor het werkte weer perfect. Ik heb dat toen ook meteen aan DELTA doorgegeven dat dit het probleem oplost. Maar.....ineens na 3 maanden kwamen er weer forse storingen, dus ik dacht dat het kastje weer van het netwerk af was. Ga dus naar instellingen, en zoek de NETWERK TAB. Wat blijkt nou....DELTA is zo idioot om die tab te verwijderen waardoor ik niet meer het netwerk kon corrigeren. Dus DELTA maar weer gaan bellen. En nou ben ik dus WOEST

  • #2

    Reageer


    • #3
      Aansluitend wat ik ook zeer hinderlijk vind, heb het al eerder in de groep gegooid. ieder avond komt er in beeld of ik nog aan het kijken ben, als ik niets doe schakelt de tv uit, ik moet dus ja klikken dat ik nog kijk. Ik zit niet te wachten op zulke onzin, maak zelf wel uit of ik kijk of niet.

      Reageer


      • #4
        Inderdaad....ook al zo'n onzin. En kan hier schijnbaar niet te veel worden tikken , de rest van mijn tekst is foetsie! Nou dan hier maar de rest.

        " want wat zei DELTA??? Nou, we doen niks meer die kastjes en als een monteur moet komen dient u dit te betalen!!!! Denken jullie nou echt dat ik achterlijk ben of zo??? Het is jullie troep, jullie dienen jullie producten te onderhouden. Het is belachelijk dat NA ELKE UPDATE alle instellingen verdwijnen. Maar zo te merken draait het bij DELTA alleen maar om de CENTEN! Want zo melken ze de klanten uit na elke update! In ieder geval we hebben de klachten doorgezet naar de geschillencommissie Telecommunicatie en naar De Rijdende Rechter "

        Reageer


        • #5
          Een heerlijk gevoel: hier helemaal geen problemen met dat kastje, net zo als zo veel mensen :-)
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #6
            Wat ik niet begrijp is dat het forum hier volstaat met klachten over dat kastje en mensen het nog steeds niet hebben teruggestuurd en er voor blijven betalen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
              Een heerlijk gevoel: hier helemaal geen problemen met dat kastje, net zo als zo veel mensen :-)
              ?? Dat is geen argument (je kunt niet voor iedereen spreken voor zover dat al waar zou zijn).
              @Pluk: voor het waard is: Ik heb mijn kastje ook teruggestuurd omdat die ook voor geen meter functioneerde. Herken de frustratie - je kunt het beste nog een jaartje wachten...
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht
                Wat ik niet begrijp is dat het forum hier volstaat met klachten over dat kastje en mensen het nog steeds niet hebben teruggestuurd en er voor blijven betalen.
                Dat heb ik dus wel gedaan.

                Reageer


                • #9
                  Het ergste vind ik nog wel dat Delta alle problemen met DIT zoveel mogelijk onder het tapijt schuift en de klant niet automatisch compenseert voor een slecht werkend product.
                  Zo kweek je geen goodwill bij je klanten.

                  Reageer


                  • #10
                    Inderdaad snoepdoos GEEN AUTOMATISCHE compensatie. Maar ik krijg het wel , hoef niet te betalen zolang het niet werkt.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Pluk Bekijk bericht
                      Inderdaad snoepdoos GEEN AUTOMATISCHE compensatie. Maar ik krijg het wel , hoef niet te betalen zolang het niet werkt.
                      Zit je nog in je gratis periode of heb je na klacht de toezegging gekregen dat je niet hoeft te betalen 'zo lang het niet werkt'?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht
                        Wat ik niet begrijp is dat het forum hier volstaat met klachten over dat kastje en mensen het nog steeds niet hebben teruggestuurd en er voor blijven betalen.
                        Delta heeft het geluk dat het een monopolie op de kabel heeft. Ik zou zonder een halve seconde te moeten twijfelen overschakelen naar Ziggo, maar die mogen hier niet leveren. Ik was zelfs zoveel meer tevreden van de interactieve televisie van KPN.....maar dat zou betekenen dat ik van een kabel-provider moet overschakelen naar een DSL-provider, wat dan weer een zeer beperkte internet snelheid zou betekenen. Ik blijf inderdaad betalen voor Delta en hun belabberde DIT. Niet omdat ik graag klaag, maar omdat er gewoon geen alternatieven zijn zonder op andere vlakken teveel te moeten inboeten. En ik betreur het gevoel dat Delta opwekt (bij mij dan toch, en bij vele andere als ik het forum lees en in de kennisenkring rondhoor), dat ze het verdomd goed weten dat we niet zoveel opties hebben, en hun daardoor heel veel kunnen permitteren. Ik stuur (voorlopig) nog niets terug....maar ik leef op verdomd veel goede hoop dat het ooit beter wordt en ik de kwaliteit krijg waarvoor ik nu betaal, en in het verleden bij andere providers verkregen heb.
                        Laatst bewerkt door mvangeyte; 13 Mar 2019, 22:30.

                        Reageer


                        • #13
                          Ik denk niet dat je de enige bent die zo zou overstappen naar Ziggo. Er komt een moment dat Delta serieuze concurrentie krijgt in Zeeland en dan gaan ze een heleboel klanten verliezen.

                          Reageer


                          • #14
                            Over Ziggo, of welke provider dan ook, in Zeeland hebben de Engelsen een goed gezegde: "Be careful what you wish for, it might come true" Gooi maar in Google-translate als je het zo niet snapt.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door kobuskuch Bekijk bericht
                              Over Ziggo, of welke provider dan ook, in Zeeland hebben de Engelsen een goed gezegde: "Be careful what you wish for, it might come true" Gooi maar in Google-translate als je het zo niet snapt.
                              Met mijn Engels is niets mis. Alleen snap ik de link met de discussie niet. Care to elaborate?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X