Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen beeld / Stilstaand beeld / Haperingen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen beeld / Stilstaand beeld / Haperingen

    Ik ben maanden lang een blije verkondiger geweest van het DIT kastje. Werkte perfect.
    Natuurlijk was het veranderen van het doorspoelen van overal naar amper vervelend, maar sois.

    Maar de laatste 3 weken zijn de problemen gekomen en erger geworden:
    - Stilstaand beeld van 10 seconden tot 2 minuten. Soms gaat hij verder waar hij stopte, soms ben je stukken verder.
    - Gids die niet werkt. Als je er doorheen gaat, gaat hij van 6 uur 's ochtends naar 6 uur 's avonds. Dit is overigens vooral in het eerste half uur dat het kastje aanstaat.
    - Opnames niet beschikbaar of geen reactie als je wat selecteert om te kijken.
    - Radio heeft hetzelfde gedrag. Zit in een loop of doet het gewoon niet.

    Modem reset ik, maar dat helpt weinig.
    Verdere streaming apps via de tv werken naadloos, van Netflix tot NPO tot RTL-XL.

    Ja, ik zit op de WiFi, maar dat is nog nooit een probleem geweest en ga ik ook nu niet aanpassen.

    En wat ik hier verder lees, het kastje inleveren voegt ook weinig toe. Als het wel werkt namelijk, is het geweldig. Help!

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Grubleddim Bekijk bericht
    Ik ben maanden lang een blije verkondiger geweest van het DIT kastje. Werkte perfect.
    Natuurlijk was het veranderen van het doorspoelen van overal naar amper vervelend, maar sois.

    Sois?

    Ja, ik zit op de WiFi, maar dat is nog nooit een probleem geweest en ga ik ook nu niet aanpassen.

    Dus het was eerder geen probleem en daarom kan het dat nu ook niet zijn?

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X