Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ondertiteling

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    inmiddels is firmwareversie 20.182.0.10 beschikbaar (herstart van de decoder doen) en softwarevesrien3.3.1

    via de OPT knop kan nu op elk kanaal waar ondertiteling beschikbaar is de ondertiteling worden aangezet.
    Helaas nog geen gesproken ondertiteling voor slechtzienden (inmiddels wel beschikbaar op COAX).

    Nu nog Dolby Surround, verder kijken na pauzeren, direct terugkijken en een fatsoenlijke tv gids en eigen zendervolgorde.

    De kanalen ARD HD, SchlagerTV Hd en TVE HD zijn nog steeds niet beschikbaar bij Caiway.
    De app toont ook nog steeds een heleboel zenders in het abo niet, overal kijken kan dus nog steeds niet.
    Met name ARD Hd en ZDf HD zijn een gemis hier in Twente.
    Delta zou daar een update over geven.
    Is dit nog steeds in test fase of is het nou zeker dat het altijd werkt, dus niet de ene dag wel en de ander niet?
    Want dan denk ik er aan om een tv abonnement te nemen kan ik van die dure Canaal Digitaal af.
    Het is belangrijk voor ons want mijn vrouw is doof

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door River69 Bekijk bericht
      Is dit nog steeds in test fase of is het nou zeker dat het altijd werkt, dus niet de ene dag wel en de ander niet?
      Want dan denk ik er aan om een tv abonnement te nemen kan ik van die dure Canaal Digitaal af.
      Het is belangrijk voor ons want mijn vrouw is doof
      Ik moet daar niet op antwoorden. Maar volgens mij zijn alle decoders geupdate naar de laatste versie.
      Tenzij men nu een versie terugzet.... Maar dat lijkt me niet.

      Bij mij werkt het. Wellicht dat anderen dit (ook) kunnen bevestigen.

      Reageer


      • #48
        Wel weer komisch. Er is weer iets geimplementeerd, niemand weet iets, de klanten niet, de klantenservice niet, ze pleuren het er gewoon in.

        Reageer


        • #49
          River69
          Laatst bewerkt door driepinter; 13 Aug 2020, 09:07.

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Ja bedankt ga het eens proberen.

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door infos




              Ja wat is dit hier gaat het helemaal niet over kan dit zo maar
              Laatst bewerkt door Edwinb; 14 Aug 2020, 10:54. Reden: reclame in citaat verwijderd.

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door Thijs C Bekijk bericht

                Om nog even terug te komen op mijn vorige post.

                Het lukt mij wel op bijvoorbeeld via de IPTV een opgenomen programma verder af te spelen op de app, wanneer ik deze heb gepauzeerd. Hetzelfde geld voor programma's die ik heb gemist. Ik heb dit zelf getest op een Iphone XS en Note 10 van Samsung.

                Voor Live TV werkt dit overigens op dit moment niet.

                Dat er een hoop mensen zijn die de gids liever verticaal zien dan horizontaal, is iets wat inderdaad bij ons bekend is. Ik kan hier helaas geen duidelijke uitspraken over doen. Wel kan ik zeggen dat er wordt gekeken dit te verhelpen.

                Dat van de zenders die u mist zal ik voor u navragen.

                Goed drinken allemaal
                We horen graag! In elk geval goed dat er wordt gewerkt aan het platform en de klantwensen!

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                  Dit is een afgeschermd gedeelte op het forum voor de testgebruikers.
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #54
                    Bovendien zijn de klanten de echte testers. Er gaat veel in gebruik wat ook maar half werkt.
                    Een favorietenlijstje in de app kunnen instellen is mooi, maar dan moet de app wel alle zenders bevatten.
                    Wanneer ik in de app het lijstje wijzig, vallen bijvoorbeeld ARD en ZDF uit het favorietenlijstje. Dan moet je deze alsnog weer op de decoder toevoegen.
                    Dat zou toch echt uit zo'n test moeten komen.

                    Zelfde geld voor alle punten die al genoemd zijn. Volgens mij worden er in het openbare forum meer zaken genoemd die fout gaan dan in het testforum.....
                    Maar ja, daar mogen wij niet bij.

                    Reageer


                    • #55
                      Hallo beste lezers heb nu een paar dagen de Kamai 7X voor tv maar ben wel teleurgesteld in de beeld kwaliteit die is matig vergeleken bij satelliet.
                      Kan je ergens de beeld kwaliteit in stellen heb het niet gevonden?
                      Ben nu aan het testen voor de ondertiteling het hapert nog wel eens maar ja ben net begonnen.
                      Er is geen ondertiteling bij uitzending gemist dat is jammer.

                      Reageer


                      • #56
                        Oorspronkelijk gepost door River69 Bekijk bericht
                        Hallo beste lezers heb nu een paar dagen de Kamai 7X voor tv maar ben wel teleurgesteld in de beeld kwaliteit die is matig vergeleken bij satelliet.
                        Kan je ergens de beeld kwaliteit in stellen heb het niet gevonden?.
                        Dat verliest DIT natuurlijk altijd van de satelliet dat is geen vergelijk, satelliet is nog beter dan kabel dus ....

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                          Dat verliest DIT natuurlijk altijd van de satelliet dat is geen vergelijk, satelliet is nog beter dan kabel dus ....
                          Ok dat komt ik heb al 20 jaar satelliet dat ben ik gewent maar waarom kan dat dan niet beter, heeft dat een technische reden?

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door River69 Bekijk bericht

                            Ok dat komt ik heb al 20 jaar satelliet dat ben ik gewent maar waarom kan dat dan niet beter, heeft dat een technische reden?
                            ik heb COAX en interactief. Het beeld op beide is even strak. Met streams van de eerste 10 zenders met 10 Mbits/sec mag je nooit klagen.

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                              ik heb COAX en interactief. Het beeld op beide is even strak. Met streams van de eerste 10 zenders met 10 Mbits/sec mag je nooit klagen.
                              Dan zal ik wel een zeurpiet zijn sorry

                              Reageer


                              • #60
                                Oorspronkelijk gepost door River69 Bekijk bericht

                                Ok dat komt ik heb al 20 jaar satelliet dat ben ik gewent maar waarom kan dat dan niet beter, heeft dat een technische reden?
                                De bandbreedte van een satelliet tv signaal ligt veel hoger.

                                https://www.satellietentv.nl/dvb

                                Ik heb zelf geen DIT dus kan het niet meten maar weet wel dat streaming via de app niet uitkomt boven de 5 Mb/s.

                                Verder maakt de gebruikte compressie noguit maar dat zal beiden wel mpeg4 zijn.
                                Laatst bewerkt door driepinter; 1 Sep 2020, 08:22.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X