Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ondertiteling

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Caiway ..........
    Caiway, Caiway, en nog es Caiway

    we wonen in Zeeland en hebben het over Delta en Zeelandnet.
    zo simpel is het
    fred44nl in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Zo stil is het niet, Caiway claimt dat nog deze maand (dit kwartaal) de update wordt verstrekt aan alle klanten.
    Daar zit o.a. de ondertiteling in.

    En ik begrijp van Caiway dat er ook gewerkt wordt aan meer HD. Dus het komt allemaal nog goed ook voor de Delta-klanten al heeft het voor jullie twee jaar geduurd. De Caiwayklanten hebben bijna een jaar moeten wachten.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 10 Mar 2020, 18:45.

    Laat een reactie achter:


  • eskil2010
    antwoordde
    eskil2010 in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • *Cybra*
    antwoordde
    Waarom wordt bericht niet geplaatst? Ik mis de ondertiteling van lingo vandaag.
    *Cybra* in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • *Cybra*
    antwoordde
    Momenteel 21022020 alweer geen ondertiteling bij Lingo
    *Cybra* in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door sversteeg Bekijk bericht
    maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag. Hoe kom je in de testgroep terecht ?
    Stuur even een e-mail naar [email protected]. Hierin verneem ik graag je klantnummer en contact gegevens waarop we je mogen benaderen op het moment dat we nieuwe testers zoeken.
    Edwinb in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • sversteeg
    antwoordde
    maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag. Hoe kom je in de testgroep terecht ?
    sversteeg in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
    Ik zelf dat de testers mensen van hun zelf zijn en dat de testers heel dicht bij de Server wonen.
    Sorry hoor, maar hoe kom je dr op, echt waar.
    Ik werk niet bij Delta / Zeelandnet en mn familie ook niet.
    Dichtbij een server woon ik niet, want voor zover ik weet staan er op Schouwen-Duiveland geen servers.
    fred44nl in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Dominique
    antwoordde
    Tester worden !?

    Daar snap ik niets van hoe ze die uit zoeken. Ik vraag dat me wel eens af hoe ze dat doen?

    Ze zoeken denk ik meestal mensen uit die geen kinderen hebben en niet het internet normaal ( zo als de meeste mensen) het zouden gebruiken.

    Ik zelf heb dat ook al een aantal keer gevraagd waar je aan moet voldoen en waar de testers gebruik van moeten maken , zeker toen ze bezig waren met de next generatie internet snelheid .

    Ik zelf dat de testers mensen van hun zelf zijn en dat de testers heel dicht bij de Server wonen. En denk dat ze beter echte mensen die veel gebruik maken van hun diensten tester kunnen maken die ook op het forum zitten. En waar ze wel goede feedback van krijgen .

    Maar goed dat is mijn ervaring / idee

    Maar als er nog een plekje over is bij de testers dan meld ik me ook aan !
    Dominique in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • sversteeg
    antwoordde
    Maar misschien onduidelijk. Kan ik ook tester worden ????
    sversteeg in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door sversteeg Bekijk bericht
    Blijkbaar is er een testgroep om nieuwe functionaliteiten te testen. Hoe kan ik hier toegang tot krijgen? Ook zag ik op google onderstaande link staan. Echter de pagina bestaat niet meer ?
    DIT Nieuwsbrief 2019 (8) - ZeelandNet Serviceforum

    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel-je-vraag.../173005-dit-nieuwsbrief-2019-8
    [email protected]
    Edwinb in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • sversteeg
    antwoordde
    Blijkbaar is er een testgroep om nieuwe functionaliteiten te testen. Hoe kan ik hier toegang tot krijgen? Ook zag ik op google onderstaande link staan. Echter de pagina bestaat niet meer ?
    DIT Nieuwsbrief 2019 (8) - ZeelandNet Serviceforum

    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel-je-vraag.../173005-dit-nieuwsbrief-2019-8
    sversteeg in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • _onbekend_
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    Teletekst is toch achterhaald? Bijna geen enkele zender heeft dit nog. Alles is nu toch HbbTV
    snoepdoos: pagina 888 is belangrijk voor ondertiteling voor doven en slechthorenden !! HbbTV helpt je daar niet bij...
    _onbekend_ in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • snoepdoos
    antwoordde
    Teletekst is toch achterhaald? Bijna geen enkele zender heeft dit nog. Alles is nu toch HbbTV
    snoepdoos in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • jde1976
    antwoordde
    denk dat er iets fout ging. omschrijving sprak over een een testforum dus er zal in de testgroep getest worden met teletekst. als dat goed gaat waarschijnlijk binnenkort meer ......
    jde1976 in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X