Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opgenomen programma's haperen om de haverklap

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Opgenomen programma's haperen om de haverklap

    Beste ontwikkelaars. sinds de update van gisteren heb ik problemen met het terugkijken van een opgenomen programma. Dit is getest op meerdere zenders maar helaas.
    Het probleem is dat het beeld en geluid om de halve minuut / minuut ongeveer 2 seconden stil staat en dan weer hervat. Het lijkt me een bufferprobleem.

    DIT is bekabeld aangesloten. er komt meer dan 200 mbit binnen (op de wifi).

    Help!

  • #2
    Ik heb dat ook en tevens als je gewoon tv kijkt springt het beeld 30 sec terug en dat een paar keer achter elkaar wanneer komthet eindelijk is zonder problemen de huis kamer binnen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Aaronvanmourik Bekijk bericht
      Beste ontwikkelaars. sinds de update van gisteren heb ik problemen met het terugkijken van een opgenomen programma. Dit is getest op meerdere zenders maar helaas.
      Het probleem is dat het beeld en geluid om de halve minuut / minuut ongeveer 2 seconden stil staat en dan weer hervat. Het lijkt me een bufferprobleem.

      DIT is bekabeld aangesloten. er komt meer dan 200 mbit binnen (op de wifi).

      Help!
      Welke softwareversie staat er geinstalleerd op de settopbox? Ga hiervoor met de afstandbediening van de interactieve ontvanger naar Menu, Kier hier voor instellingen en apparaat.

      Reageer


      • #4
        1.0.16-1

        ??????

        Reageer


        • #5
          Vanavond programma van NED1 acheraf teruggekeken vanaf Guide. Ook ik heb om de haverklap haperingen waarbij beeld dan 1-2 sec stilstaat en vervolgens weer doorgaat. Na 1-2 minuten weer hapering en dit blijft zo doorgaan. Met live-tv geen problemen.
          Softwareversie: 1.0.16-1
          Firmware: 11.8.66_.....

          Reageer


          • #6
            Ben pas bij Delta, kom uit andere regio en ZIggo waar alles sinds jaar en dag probleemloos verliep. Terugkijken bij Delta is nog nooit probleemloos geweest. Programma's haperen of lopen helemaal vast of slaan zo maar stukken over. Heb de oude Humax maar weer van stal gehaald: zelf opnemen en probleemloos kijken. ZIt wel met een 2-jarig abonnement met een kastje dat slecht functioneert.

            Reageer


            • #7
              Kastje inleveren. Opgelost.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X