Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Tv/DIT uitzetten met afstandsbediening DIT

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Tv/DIT uitzetten met afstandsbediening DIT


  • #2
    Mogelijk dat u even in uw TV menu moet kijken of CEC instellingen zijn gewijzigd.

    Reageer


    • #3
      Hier ook hetzelfde probleem, volgens Delta moet je de afstandsbediening opnieuw koppelen maar die werkt gewoon.
      Helaas weet Delta zelf dus ook niet waar ze het over hebben.

      Aan het begin van DIT zat deze functie er niet in, later ineens wel en nu ineens weer niet meer....

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Door je afstandsbediening koppelen aan je tv kan je het volume aanpassen ,mute enz. Sinds een tijdje ging, op het moment dat je de DIT aan zette, de tv ook aan Op het moment dat je de DIT uitzet, gaat ook de tv uit. Gaat dus over HDMI-CEC. Kreeg ook de opmerking van ZeelandNet/Delta dat ik mijn afstandsbediening moet koppelen. Maar daar gaat het idd niet over.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Alut Bekijk bericht
            Door je afstandsbediening koppelen aan je tv kan je het volume aanpassen ,mute enz. Sinds een tijdje ging, op het moment dat je de DIT aan zette, de tv ook aan Op het moment dat je de DIT uitzet, gaat ook de tv uit. Gaat dus over HDMI-CEC. Kreeg ook de opmerking van ZeelandNet/Delta dat ik mijn afstandsbediening moet koppelen. Maar daar gaat het idd niet over.
            Dt TV aan/uit zetten kan inderdaad via HDMI-CEC.
            enige tijd geleden is kwam dit zo maar in eens naar voren.
            als je nog meer doet met je TV, dan is dat hoogste irritant, dus heb ik die funcite in mn TV uitgeschakeld.
            in plaats daarvan heb ik de afstandsbediening met een coed aan mn TV gekoppeld en dat werkt (altshans voormij) heel gdoed.

            Reageer


            • #7
              De tv staat trouwens goed ingesteld.

              Reageer


              • #8
                jij gestoord bent en niet hun service.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door a.lossie Bekijk bericht
                  jij gestoord bent en niet hun service.
                  Jammer om te horen dat je zo bent behandeld aan de telefoon. Er was een poos geleden een update waarbij ook de koppelfunctie is gereset. Hierdoor dien je de afstandsbediening opnieuw te moeten koppelen. Wil je weer gebruik maken van 1 afstandsbediening.
                  In de handleiding staat precies wat je dient te doen op bladzijde 26. https://files.delta.nl/2017/iptv/DEL...r-wifi_web.pdf

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X