Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Smartcard doet het niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Smartcard doet het niet

    Hallo,

    Ik heb een nieuwe smartcard. Deze is gekoppeld aan mijn account. Alleen hij werkt niet. Ik heb een andere smartcard en die doet het wel. Wat kan het probleem zijn?

  • #2
    Lijkt er op dat Delta hem niet (goed) heeft geactiveerd....

    Reageer


    • #3
      wat staat er in https://mijn.delta.nl/producten/mijn/televisie ??
      onder standaardpakket kun je ook de smartcard(s) zien.

      Reageer


      • #4
        Het is wat vaisonne schrijft, het lijkt er op dat Delta hem niet goed heeft geactiveerd.
        Maar dit kan je mogelijk wel zelf oplossen, ga naar je mijn delta, log in, kijk eerst of je smartcard is geregistreerd, is dit zo ga dan vervolgens links onderin zelf regelen - smartcard beheren en daar zou je smartcard moeten kunnen verfrissen. Maar voor je dit doe zet je tv eerst op kanaal 1. heb je hem verfrist wacht even dan moet hij het doen.
        Succes en hopelijk werkt het.

        Reageer


        • #5
          Als de bovenstaande stappen die Fast-Herbie aangeeft niet werken of de smartcard is niet zichtbaar via het MijnDELTA account, stuur dan even een e-mail met je klantgegevens en het smartcard nummer naar [email protected]

          Reageer


          • #6
            Tis uiteindelijk gelukt met behulp van zeelandnet.

            Reageer


            • #7
              Lamper Goed te horen dat het is opgelost.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X