Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Slotjes bij tv app op ipad

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Slotjes bij tv app op ipad

    Wil je net wat gaan kijken, staan er weer slotjes. Je kunt de app herinstalleren, ipad resetten, 100x opnieuw inloggen maar noppes, nada. En vanuit het niets doet hij het een paar dagen later weer. En waarom....?? Geen idee. Ik heb net de inloggegevens opgevraagd maar dat hielp ook niet.

    Mijn man heeft gewoon beeld maar ik mag kennelijk niet mee doen. Zijn er nog tips en tricks te bedenken?

  • #2
    Beste vaisonne, Welke versie van Ios draai je en welke versie van de tv app draai je? En op hoeveel apparaten draai je de app gelijktijdig?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
      Beste vaisonne, Welke versie van Ios draai je en welke versie van de tv app draai je? En op hoeveel apparaten draai je de app gelijktijdig?
      Ik draai op 12.1.1
      laatste versie tv app denk ik, want ik heb m verwijderd en opnieuw geinstalleerd
      op 2 app tegelijk maar ook als ik de enige ben die de app gebruikt heb ik dat.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door vaisonne Bekijk bericht

        Ik draai op 12.1.1
        laatste versie tv app denk ik, want ik heb m verwijderd en opnieuw geinstalleerd
        op 2 app tegelijk maar ook als ik de enige ben die de app gebruikt heb ik dat.
        Beste Vaisonne, Heb je dit ook als je probeert te kijken via een browser op https://tv.delta.nl ?
        Stuur in dat geval een e-mail met je klantgegevens en een korte omschrijving van de problemen die je ervaart naar [email protected]

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

          Beste Vaisonne, Heb je dit ook als je probeert te kijken via een browser op https://tv.delta.nl ?
          Stuur in dat geval een e-mail met je klantgegevens en een korte omschrijving van de problemen die je ervaart naar [email protected]
          ja, dan ook. Ik stuur even een mailtje.







          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X