Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Qmusic (kanaal 913) stream loopt vast / gaat in loop op Delta Interactieve TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Qmusic (kanaal 913) stream loopt vast / gaat in loop op Delta Interactieve TV

    Regelmatig loopt bij ons de Qmusic radio stream (kanaal 913) vast op DIT, wie heeft daar ook last van??
    Dit is al maanden het geval, soms wekelijks en soms ook een paar weken niet. Soms is het probleem na een paar uur weer over, en soms duurt het een paar dagen.

    Zodra je Qmusic kiest begint de stream te spelen, dat duur een seconde of 30 en dan stopt deze. Als je de box uit/aan zet of een kanaal omhoog/omlaag dan begint hetzelfde stukje weer af te spelen en stopt weer na 30 seconden.

    - We wonen in de omgeving van Middelburg (head-end Oost-Souburg)
    - Abonnement 400/20
    - DIT box is bekabeld aangesloten
    - DIT box is reeds vervangen
    - Alle andere zenders werken gewoon normaal op het moment dat de storing optreedt.
    - Internet werkt ook tijdens de storing probleemloos, dus bandbreedte ook in orde
    - Via digitale radio blijft de stream ook werken op het moment dat deze via DIT problemen geeft
    - Reeds tweemaal een monteur thuis gehad, die niet verder komt dan complimenten geven voor het aangelegde LAN

    Er is reeds meerdere malen contact geweest met klantsupport, dat heeft geresulteerd in de omwisseling van de DIT box en het huisbezoek van de monteurs ondanks dat is aangegeven dat de storing niet bij de klant zit maar in het Delta netwerk. Steeds hield men vol dat wij de enige waren met dit probleem.

    De laatste maal contact met klantsupport heb ik de medewerker zo ver kunnen krijgen dat hij zelf ook is gaan luisteren en toen bleek ook dat bij klanksupport de stream in loop ging en na ongeveer 30 seconde stopte.

    Omdat nu klip en klaar is dat de storing niet bij ons thuis zit maar in het Delta netwerk ben ik benieuwd of er meer mensen zijn die deze storing ervaren en zo ja in welke omgeving? Misschien helpt deze info om de storing zo spoedig mogelijk opgelost te krijgen.
    Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....

  • #2
    Beste ejanse,

    Heb je voor mij je klantgegevens zodat ik dit verder kan nazien? Je mag hiervoor een e-mailsturen naar [email protected]

    Reageer


    • #3
      Graag eerst het klantdossier even nalezen voordat je verder gaat zoeken ??
      Gister ook weer de hele dag hetzelfde probleem, gisteravond het NOC maar gevraagd om de storing wederom te melden ??
      Vanochtend werkte alles weer, afwachten of men een oorzaak heeft kunnen vinden....
      Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
        Beste ejanse,

        Heb je voor mij je klantgegevens zodat ik dit verder kan nazien? Je mag hiervoor een e-mailsturen naar [email protected]
        Ik heb gisteren een mailtje gestuurd met mijn gegevens....
        Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....

        Reageer


        • #5
          En toen bleef het oorverdovend stil. Delta is er al wat meer bekend over de storing en wat is de huidige stavaza?
          Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....

          Reageer


          • #6
            Stavaza, serieus?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door ejanse Bekijk bericht
              En toen bleef het oorverdovend stil. Delta is er al wat meer bekend over de storing en wat is de huidige stavaza?
              Beste ejanse,

              Je hebt per e-mail van ons een antwoord gekregen. Dit was een dag na de ontvangst van je e-mail. Mocht je deze niet hebben ontvangen dan hoor ik dit graag.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door ejanse Bekijk bericht
                Regelmatig loopt bij ons de Qmusic radio stream (kanaal 913) vast op DIT, wie heeft daar ook last van??
                Heb je hier nog steeds last van?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                  Beste ejanse,

                  Je hebt per e-mail van ons een antwoord gekregen. Dit was een dag na de ontvangst van je e-mail. Mocht je deze niet hebben ontvangen dan hoor ik dit graag.

                  Dat is correct, maar wat hebben de meelezers van dit topic daaraan?? 1 van mijn vragen is toch: hebben meer mensen hier last van?
                  Ik krijg namelijk stellig de indruk dat het definitief oplossen van de storing geen top-prioriteit heeft als er maar een enkele gebruiker klaagt, dus vandaar mijn oproep aan de meelezers om zich ook te melden als ze de klacht ervaren. Dit zou tevens goede informatie zijn die in het sturingsonderzoek gebruikt kan worden.

                  Voor de volledigheid van het topic hierbij de ontvangen mail:



                  Beste meneer Janse,

                  U stuurt uw gegevens aan ons op verzoek van mijn collega.

                  Graag geven wij u aan dat wij uw gegevens hebben genoteerd en uw probleem verder onderzoeken.
                  Derhalve hebben wij reeds aangegeven dat het lopende probleem betreffende Q-Music op DELTA Interactieve TV een algemeen probleem betreft en wij dit reeds in onderzoek hebben. Uw gegevens helpen hier aanzienlijk bij en daarvoor bedanken wij u.

                  Wij gaan ervan uit spoedig in een gepaste oplossing te kunnen voorzien en danken u voor het contacteren van onze Klantenservice.

                  Met vriendelijke groet,

                  Joost van Boven
                  Klantenservice DELTA
                  Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht

                    Heb je hier nog steeds last van?
                    Ja hoor, ik heb de storing sindsdien sowieso nog tweemaal via het NOC gemeld omdat op dat moment de service-desk gesloten was. Ik heb zoals ik al zei de indruk dat het definitief oplossen van de storing geen prioriteit heeft, maar dan men om "er vanaf te zijn" de stream botweg herstart. Dat helpt echter maar tijdelijk....
                    Gelukkig constateerde de NOC medewerker de storing ook op zijn DIT settop box ;-)
                    Laatst bewerkt door ejanse; 21 Dec 2018, 20:24.
                    Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....

                    Reageer


                    • #11
                      Ook vanochtend rond 07:30 stond de stream weer vast.........
                      Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....

                      Reageer


                      • #12
                        @ejanse: ik sluit me bij je aan, sinds deze week hier precies hetzelfde probleem, in de regio Hulst. Heel vervelend dit al helemaal dat hier dus nog geen oplossing voor is.

                        Reageer


                        • #13
                          Hier ook een probleem met skyradio , ineens is de zender stil , andere zender kiezen en weer terug naar skyradio en het gaat weer even goed ook al diverse malen gemeld,
                          Nog even een ander probleem waar misschien ook meerdere DIT klanten last van hebben.
                          Wij zetten altijd het kastje uit als we naar bed gaan, zet je deze weer aan dan kan je de zenders niet meer verzetten via de afstandsbediening , haal de stroom er van af en het werkt weer , al diverse keren gemeld monteur langst geweest kan er niets aan doen zegt hij , is waarschijnlijk een update nodig, bij de radio blijven de naam op het scherm staan , televisie zender niet , is misschien gekomen na modem wissel want vanaf dat moment werkte het niet meer goed, DIT is al omgewisseld .
                          Hoop dT alle problemen is een keer opgelost worden

                          Reageer


                          • #14
                            Ook vanaf gisterochtend (19-03-2019) staat de stream van Qmusic weer in loop. Is ook geconstateerd door het NOC en de Service desk, dus ligt niet bij de klant. Delta geeft aan dat men er mee bezig is, hopelijk vind men een meer de oorzaak ipv steeds de stream resetten.
                            Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....

                            Reageer


                            • #15
                              Worden er op dit moment nog problemen ervaren met de stream van Qmusic?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X