Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Informatie m.b.t. tot producten / diensten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Informatie m.b.t. tot producten / diensten

    Op dit moment is Delta / ZeelandNet druk bezig de problemen die er zijn met DIT op te lossen.
    Gisteren en vandaag werd er in enkele topics melding gemaakt van uitgebrachte updates.

    Ik vraag me nu af waarom er geen plek op de Delta Website / ZeelandNet pagina is waar aandacht geschonken wordt aan dergelijke problemen en je het laatste nieuws en inhoud van de Updates kan lezen, zodat een ieder ze kan vinden en hiervoor niet het Forum hoeft te doorzoeken.
    Er zijn best wel klanten die de weg naar het Forum niet weten/kennen of gebruiken.
    Dit voorkomt ook dat vele zaken niet steeds opnieuw aangekaart worden.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol
    Op dit moment is Delta / ZeelandNet druk bezig de problemen die er zijn met DIT op te lossen.
    Gisteren en vandaag werd er in enkele topics melding gemaakt van uitgebrachte updates.

    Ik vraag me nu af waarom er geen plek op de Delta Website / ZeelandNet pagina is waar aandacht geschonken wordt aan dergelijke problemen en je het laatste nieuws en inhoud van de Updates kan lezen, zodat een ieder ze kan vinden en hiervoor niet het Forum hoeft te doorzoeken.
    Er zijn best wel klanten die de weg naar het Forum niet weten/kennen of gebruiken.
    Dit voorkomt ook dat vele zaken niet steeds opnieuw aangekaart worden.


    Dit noemen ze nu spijkers op laag water zoeken.
    Net doen alsof er niks bekend is...kom op zeg.

    Reageer


    • #3
      Niks bekend? Dat beweer ik helemaal niet.
      Ik stel alleen aan de orde dat je info hierover nu niet op een prominente plaats kan vinden, maar verspreid in vele, vele topics op het Forum.

      Geef bijv, maar eens aan een DIT-gebruiker aan wat er nu precies verbeterd is.
      Waar kan ie dat dan vinden? Wat is er nu al wel/niet van de ons bekende Roadmap uitgerold?

      Reageer


      • #4
        Ptrol je heb gelijk, je weet niet waar je moet zoeken .1 topic DIT veel gemakkelijker ,
        en dat is geen spijkers op laag water zoeken.

        Reageer


        • #5
          Hallo, Het zou toch wel goed zijn wanneer je weet waar men mee bezig is over de problemen met DIT, zelf ook veel problemen gehad met dit kastje. Delta probeert je wel te helpen met alles en nog wat maar heb toch wel heel veel aan de telefoon gehangen over dit onderwerp. Het zou misschien ook heel veel telefoontjes schelen als je weet hoever het staat met de problemen.

          Reageer


          • #6
            Soms is er een moderator als de kippen bij.
            Misschien moet er in dit geval eerst intern overlegd worden of dit een goed idee is.

            Natuurlijk is dit een goed idee!

            Reageer


            • #7
              Er is gekozen voor het forum als platform waarop de updates worden weergegeven. Naar mijn mening is er in het verleden te weinig aandacht besteed aan het informeren van de mensen betreffende updates en storingen.

              Informatie over nieuwe updates zullen ook op het forum geplaatst worden. Daarnaast zijn er ook veel dubbele topics waardoor het overzicht ook verloren gaat. Dit zal nog opgeschoond gaan worden.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8
                Dat is duidelijk.
                Maar is het dan het dan mogelijk dat dergelijke topics op een speciale / vaste plek op het Forum staan, zodat ze niet in no-time ondergesneeuwd worden door andere topics en daardoor uit het zicht en onvindbaar zijn.

                Reageer


                • #9
                  bij veel forums kan een beheerder en/of moderator een topic sticky maken of vast pinnen.
                  als dat topic bovendien gesloten wordt, dan kan alleen de beheerder en/of moderator aanvullingen plaatsen, zonder dat iedereen er op reageert.
                  op die manier kun je een topic maken met alleen service / onderhouds mededelingen.

                  Reageer


                  • #10
                    Als er een apart topic komt, maak dat dan ook de plek waar je kunt zien wat de laatst beschikbare firmware/software versie is, en benoem de release notes / bugfix reports zodat je het e,e.a. kunt nagaan als klant zijnde
                    Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....

                    Reageer


                    • #11
                      Helemaal mee eens. Updates en storing horen thuis op een home page, niet op een forum. De link naar het forum is zelfs niet prominent aanwezig op de home page. Die zou eigenlijk op de plaats van vacaturebank of uit zeeland moeten staan. Voor sommige mensen zijn zaken nu eenmaal lastig te vinden. Denk aan slechtzienden of ouderen. Deze hebben echt meer aandacht nodig weet ik uit eigen ervaring. Er is zelfs politieke aandacht aangaande Internet-toegankelijkheid. Voor degenen die dit niet snappen zeg ik: wees geprezen maar oordeel niet over meningen van anderen wanneer je het zelf niet ingewikkeld vindt. Punt.

                      Reageer


                      • #12

                        Reageer


                        • #13
                          Moet wel even melden dat DIT wel verbeterd is , hebben hier geen stilstaand beeld meer , terug kijken gaat ook goed opnemen ook , maar wanneer komt het vooruit spoelen zodat we de reclame niet meer hoeven te zien , en ook wanneer gaat de rest eens werken qua teletex en ook dat we maar met 1 afstandsbediening kunnen werken , want het gaat nu toch wel ontzettend lang duren zeg, want nu zou deze periode alles moeten werken , nou dus niet , wanneer gaat dit nu gebeuren want het blijft ontzettend stil aan de overkant, heb al heel veel malen hier over gebeld maar we worden nu wel aan het lijntje gehouden , echt jammer dat DIT zolang moet duren , want de klantenservice weet hier totaal niets vanaf en vindt ook dat hun ook op de hoogte moeten zijn van de ontwikkelingen , hoop echt dat het dit jaar nog opgelost is, want weet heus wel dat r hard aan gewerkt wordt maar loopt nu wel even de spuuggaten uit , wil dit even kwijt.

                          Reageer


                          • #14

                            Reageer


                            • #15
                              Er wordt teveel gepraat en te weinig ondernomen door Delta om de problemen rond de vraagstelling en de werking omtrent de DIT op te lossen. Hoe langer het stil blijft, hoe meer het er op gaat lijken dat Delta het zelf niet meer weet. En dat geeft weinig vertrouwen in de toekomst.
                              Bovendien word ik als lezer van het Forum tureluurs van de berichten die "wellicht" over DIT gaan, terwijl dat niet eens specifiek genoemd wordt. Hulde toch voor de experts die dan tussen de regels door kunnen lezen waar het echt over gaat.
                              Maar alsjeblieft Delta, neem de adviezen van de lezers in dit topic ter harte en doe er wat aan. Misschien ga ik het wel weer leuk vinden om ontspannen het Forum te bezoeken, terug met de humor en blijmoedigheid, weg met de zwartgalligheid en gemopper.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X