Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

geluid en beeld lopen niet synchroon

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • geluid en beeld lopen niet synchroon

    Sinds begin af aan loopt het geluid voor op het beeld, het scheelt maar een heel klein beetje maar is wel irritant.. Wanneer wordt dit opgelost? TV zit alleen via HDMI aangesloten.

  • #2
    Wellicht kun je als workaround voorlopig de synchronisatie van de audio aanpassen in je TV of een versterker waar je de TV op kunt aansluiten? Ik heb dit zelf ook gedaan, je moet rond de 450ms compenseren en dat is best veel.

    Er is geen andere oplossing totdat Delta dit echt oplost.

    Reageer


    • #3
      ik ga kijken of ik dat aan kan passen! Bedankt voor de tip

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door paul1173
        ik ga kijken of ik dat aan kan passen! Bedankt voor de tip
        Graag gedaan...

        Reageer


        • #5
          merkwaardig hierbij is, dat er ook veel mensen zijn die daar geen last van hebben.

          Reageer


          • #6
            Hier zelfde probleem. Het is op meerdere zenders maar zeker niet op allemaal, de oplossing om zelf tijdelijk de audio sync van de tv aan te passen gaat hier dus niet helpen.
            Ligt niet aan DIT kastje, hetzelfde probleem op de zelfde zenders via kijken op de pc.

            Voorbeeld
            NED1, 2, 3 prima
            RTLZ totaal out of sync

            Reageer


            • #7
              Straks met het nieuwe eArc heb je daar geen last meer van.

              Die nieuwe norm zorgt ervoor dat straks beeld en geluid altijd synchroon lopen.

              Reageer


              • #8
                Lijkt me niet dat eArc dit probleem gaat oplossen. Het huidige sync probleem ligt aan de uitzending van audio/video en niet aan de afhandeling daarvan.

                Op de PC via de webversie van Delta TV maak ik gebruik van de ingebouwde B&O speakers.
                Ook via het DIT kastje maak ik geen gebruik van een soundbar oid.

                Tevens is het zoals ik al aangaf niet zeker niet op alle zenders wat duidelijk maakt dat het geen ARC probleem is maar een DELTA DIT probleem

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Ankertje
                  Straks met het nieuwe eArc heb je daar geen last meer van.

                  Die nieuwe norm zorgt ervoor dat straks beeld en geluid altijd synchroon lopen.
                  Lijkt me niet dat eArc dit probleem gaat oplossen. Het huidige sync probleem ligt aan de uitzending van audio/video en niet aan de afhandeling daarvan.

                  Op de PC via de webversie van Delta TV maak ik gebruik van de ingebouwde B&O speakers.
                  Ook via het DIT kastje maak ik geen gebruik van een soundbar oid.

                  Tevens is het zoals ik al aangaf niet zeker niet op alle zenders wat duidelijk maakt dat het geen ARC probleem is maar een DELTA DIT probleem

                  Reageer


                  • #10
                    Ik hoop dat Delta dit probleem serieus neemt. Niks zo storend als beeld en geluid wat niet gelijk loopt.
                    Zo vermoeiend, echt niet lang vol te houden.
                    Ik denk dat dit de hoogste prioriteit heeft bij Delta.

                    Reageer


                    • #11
                      Ik wil ook melden dat we sinds het begin hier last van hebben en nu, 22 oktober, nog steeds. Het is al iets beter maar het loopt nog steeds niet synchroon.
                      Hoe lang gaat dit nog duren?
                      Het is super irritant!

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door plknooijer Bekijk bericht
                        Ik wil ook melden dat we sinds het begin hier last van hebben en nu, 22 oktober, nog steeds. Het is al iets beter maar het loopt nog steeds niet synchroon.
                        Hoe lang gaat dit nog duren?
                        Het is super irritant!
                        Is dat op alle kanalen? Zo nee, op welke kanalen ondervind je dit? En doet het zich constant voor of af en toe? Is het op live tv of bij begin/programma gemist of een opname?
                        A prudent question is one-half of wisdom

                        Reageer


                        • #13
                          Ook met live TV op de mac via chrome hetzelfde probleem gisteren met Veronica Inside, het scheelt maar een beetje maar is bloedje irritant.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X