Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen opnames meer kunnen kijken.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Hier ook een teleurgestelde klant.....had ik gisteren de voice senior op willen nemen is dit niet gelukt.Ook als optie gemist programma bekijken lukt niet.Het afspelen van mijn bewaarde opnames ook zo.
    Ik dacht ik installeer de app opnieuw maar ook dat mocht niet baten....jammer hoor.
    Hoe krijg ik de app weer wel aan de praat.
    Alvast bedankt.
    Groetjes bibbi

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door bibbi
      had ik gisteren de voice senior op willen nemen is dit niet gelukt.Ook als optie gemist programma bekijken lukt niet.
      dit begrijp ik niet zo goed
      zowel op m'n laptop, als op m'n iPhone kan ik dit programma via uitzending gemist bekijken.
      zelfs met DIT kan het bekijken.

      Reageer


      • #18
        Sorry Fred,
        Ik had het duidelijker moeten schrijven(niet mijn sterkste punt)ik kan ze ook bekijken op mijn me phone en tablet.Maar wil het bekijken via chromecast op de tv dan lukt dit dus niet.
        ??Zie het liever op een groter scherm.Hoop dat mijn probleem nu wat duidelijker is.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door bibbi
          Sorry Fred,
          Ik had het duidelijker moeten schrijven(niet mijn sterkste punt)ik kan ze ook bekijken op mijn me phone en tablet.Maar wil het bekijken via chromecast op de tv dan lukt dit dus niet.
          ??Zie het liever op een groter scherm.Hoop dat mijn probleem nu wat duidelijker is.
          Bibbi, ik kon in eerste instantie wel opgenomen programma's in de app bekijken, maar bij het casten ging het mis.
          Nu kan ik zelfs geen opgenomen programma's meer in de app bekijken. Ik krijg iedere keer weer de door mij reeds beschreven foutmelding. Het lijkt alsof de problemen steeds erger worden. Het gaat wel consequent fout. Misschien dat Delta hier iets mee kan.

          Reageer


          • #20
            Ook ik hoop dat de Delta dit op kan lossen.Super jammer dat het niet werkt!!

            Reageer


            • #21
              Donderdag goed gesprek gehad met de service dienst. Op dat moment kon ik mijn opnames bekijken. Vanaf volgende dag niet meer dit is zo gebleven. Zaterdag in Goes naar de winkel geweest toen kon ik weer heel even kijken en daarna niet meer tot heden. De ocpnames die gepland staan neemt hij op. Maar nieuwe instellen gaat niet

              Reageer


              • #22
                Ik hoop dat de service dienst dit leest en me contact. Naar de helpdesk bellen heeft geen zin meer. Antwoord dat je krijgt ze zijn er mee bezig. Maar ik heb daar nu niets aan

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door lihuow
                  Ik hoop dat de service dienst dit leest en me contact.
                  je kunt ook contact opnemen via Facebook of Twitter.
                  dat werkt tegenwoordig ook goed.

                  Reageer


                  • #24
                    De komende twee weken zullen er enkele updates beschikbaar gaan komen die problemen met de opnames moeten verhelpen. Helaas heb ik geen details als in wat precies wanneer een update krijgt, maar er moet verbetering gaan komen de komende tijd
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #25
                      Matthijs voorlopig weer een week verder. Geen opnames kijken. Niet kunnen opnemen wat je wil. Geen telefoontje van Zeelandnet. Echt wel hee jammer. Is echt niet meer leuk.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door bibbi
                        Opnemen met onze harde schijf gaat blijkbaar ook niet meer want daar kregen we de melding op dat deze een analoog signaal krijgt.
                        je zult een andere digitale decoder moeten kopen.
                        met ingebouwde harde schijf, dan kun je weer van alles opnemen.

                        Reageer


                        • #27
                          Hier hetzelfde probleem met oa. Chromecast.
                          Gebeld met de klantenservice, die kunnen mij ook hiermee niet helpen.
                          Uitzending gemist en alle andere apps werken goed via mijn Chromecast en Ipad oid.

                          Mijn dochter woont in Den Haag, toevallig had ik mijn Ipad bij mij, ze heeft ook een Chromecast...
                          En je raadt het al, daar kon ik gewoon al mijn opnames ed casten zoals ik ook gewend was met de Delta-app en Chromecast.
                          Maar hier in Zeeland lukt het niet..

                          Overigens zei de klantenservice dat ik misschien het best op dit forum hulp kan zoeken ......

                          Reageer


                          • #28
                            [QUOTE=fred44nl;n167878]

                            je zult een andere digitale decoder moeten kopen.
                            met ingebouwde harde schijf, dan kun je weer van alles opnemen.[/QUOTE
                            Ik heb mijn abonnement uitgebreid met interactieve tv en ik kan weer opnemen ,het begin zien wanneer ik het net gemist heb,mooi helder beeld dus ik ben blij

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X