Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Chicago Med kan ik niet terug kijken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Chicago Med kan ik niet terug kijken

    De laatste aflevering(23) van het seizoen kan ik niet kijken.
    Op vrijdag 3 augustus is het uitgezonden en nu wil ik kijken,maar dat gaat niet.
    Hij stond bij mijn geplande opnames,maar is ook niet opgenomen.......
    Trouwens bij FOX kan je geen enkel programma terug kijken.
    Kunnen jullie zorgen dat ik in ieder geval Chicago Med aflevering 23 kan zien!
    Bij FOX zijn weleens meer programma's die ik terug wil kijken,dus graag een oplossing.

  • #2
    Ondertussen zijn we alweer bijna een maand verder mjdeong65 en ik zie dat Chicago Med niet meer op vrijdag wordt uitgezonden op Fox, maar op de woensdag. De laatste beschikbare aflevering, 29-08, kon ik terugkijken en opnemen.

    Ondervind jij nog problemen?
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Ik heb inderdaad de laatste aflevering van Chicoga Med van het vorige seizoen nog kunnen kijken,stond ineens bij de opgenomen serie.
      Het nieuwe seizoen neemt ie gewoon op.
      Maar van de 6 delige serie The forest op Ned 3 uitgezonden,heb ik de laatste aflevering(6) niet.
      Afleveringen 1 tm 5 werden uitgezonden van ma 6 aug tm vrij 10 augustus.
      Ik zou graag ook aflevering 6 nog willen hebben,zodat ik naar de afloop kan kijken...toch wel belangrijk!

      Reageer


      • #4
        Helaas kan ik je niet helpen aan die laatste aflevering Dat ligt te ver terug in het verleden. Als ik eerder had kunnen reageren, dan had ik dat ook al niet meer kunnen doen. Het is wel erg vervelend dat je nu de laatste aflevering mist.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Maar waarom heeft ie de andere afleveringen wel opgenomen en die laatste niet?

          Reageer


          • #6
            Er hebben wat issues gespeeld met de opnames. Of ze werden niet opgenomen of ze speelden niet af of de box liep vast als je de opname wou starten. In de laatste twee gevallen had je nu de opname wel kunnen kijken. Jammer genoeg lijkt het er in jouw geval op dat het probleem gespeeld heeft dat het programma niet werd opgenomen. Een exacte oorzaak kan ik je daarvan niet geven.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Dat is heel vervelend,hopen dat ze die serie nog eens uitzenden dan.

              Reageer


              • #8
                Je kan die aflevering bij meerdere tv-zenders wel kijken als je er voor betaalt.
                Ik meen dat deze ook bij Netflix te zien geweest is.


                Je hebt pb.

                Reageer


                • #9
                  Helaas lukt het niet om het beste antwoord te klikken,maar Ptrol die van jou heeft het meest geholpen,dankjewel

                  Reageer


                  • #10
                    Het voordeel van Fox is dat ze heel veel herhalen.
                    Misschien heb je geluk.

                    Reageer


                    • #11
                      Dat is fijn en veel kijkplezier!

                      Reageer


                      • #12
                        Grubleddim Chicago Med was op fox,maar die aflevering had ik nog via delta gekregen,The Forest was op ned 3 maar die heb ik intussen ook ergens gevonden.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X