Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vooruitspoelen van opgenomen programma's

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door Terster Bekijk bericht
    een humax recorder (fox C).

    Reageer


    • info

      Fox C recorder die kan opnemen (2 heads ) en tegelijkertijd een ander kanaal weergeven.

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door Terster Bekijk bericht
        Fox C recorder die kan opnemen (2 heads ) en tegelijkertijd een ander kanaal weergeven.
        Let op: werkt alleen bij ongecodeerde zenders.

        Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2019-07-16 om 20.39.26.jpg
Bekeken: 264
Grootte: 88,2 Kb
ID: 176083

        Reageer


        • ah 1 tuner of wel twintuner alleen ongecodeerd .. kleine letters.. zucht Sorry

          maar ja Kan dus wel maar beperkt.

          naja -- andere recorder eventueel met meerdere tuners die gecodeerde kanalen kan opnemen ahem..
          laat even Fred de juiste opnoemen

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door Terster Bekijk bericht
            laat even Fred de juiste opnoemen
            er zijn meerdere mogelijkheden, zoals bijv. 5200C

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door Terster Bekijk bericht
              info

              Fox C recorder die kan opnemen (2 heads ) en tegelijkertijd een ander kanaal weergeven.

              2 heads? Is dit een grap ofzo?

              Reageer


              • Bij Netflix en Videoland en YouTube kan je ook doorspoelen. Dat is wat de klant gewend is. We hebben notabene een betaald abonnement!!!
                Dan hoort doorspoelen gewoon op alle zenders mogelijk te zijn.

                Reageer


                • Of doorspoelen mogelijk is hangt af van de content eigenaar. Meer informatie over de mogelijkheden per zender vind je terug in het zenderoverzicht op onze website.

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht


                    2 heads? Is dit een grap ofzo?

                    nee, een vergissing.
                    maar Fred pikte het verder goed op toch ?

                    Reageer


                    • Netflix en andere, zijn video film stream diensten, wat totaal iets anders is als regulier copy-righted Televisie materiaal. Wat dus de mogelijkheid van doorspoelen een stuk gemakkelijker maakt. netflix maakt het niet uit of je 1 minuut of 20 minuten of compleet de film kijkt .. elke keer als je het aanklikt om te kijken geven ze 1 cent aan de filmmakers en vragen per maand 13 euro aan jou die 1300 films kijk je echt niet (tenminste de meeste). Nou zal dit niet het totale rekensommetje zijn maar, voor begrip, dichtbij genoeg.

                      Youtube zijn filmpjes die door mensen zelf gemaakt worden en die worden op internet gezet onder de algemene voorwaarde van Youtube. Ook daar zou doorspoelen hun worst wezen. Al hoewel Youtube reclames probeer die maar eens door te spoelen. (wat op zich ook al het puntje is) .

                      Snoepdoos : "We hebben notabene een betaald abonnement!!! Dan hoort doorspoelen gewoon op alle zenders mogelijk te zijn."
                      Endemol is het daar niet mee eens (onder vele andere), en gebruiken de wet om Delta zijn wens te temperen.
                      Dat het kan is bekend en te zien bij inderdaad KPN, maar ctrl c / ctrl v is niet zo makkelijk toepasbaar. Delta moet hier zijn eigen weg in vinden, en heeft hier zolang tijd voor nodig als het duurt.

                      Reageer


                      • Als (voorlopige) overstapper van KPN kan ik verklappen dat doorspoelen van opnamen daar gewoon mogelijk is. Dus als Delta dat niet mag van de contenteigenaar, dan hebben ze zich beet laten nemen. Vind het nu al enorm irritant. Wil je naar een opgenomen programma kijken zit je eerst ongewild naar het eind van een ander programma te kijken. Waardeloos.

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                          Of doorspoelen mogelijk is hangt af van de content eigenaar. Meer informatie over de mogelijkheden per zender vind je terug in het zenderoverzicht op onze website.
                          Dit klopt niet helemaal.... Bij KPN is het op zenders waar het bij Delta NIET mogelijk is WEL mogelijk.
                          Ik bespeur bovendien een wijziging tov wat ik op het Caiway-platform had. Daar kon ik meer doorspoelen tov het Delta platform

                          Reageer


                          • Ik denk dat Delta gewoon een goedkope deal wilde ten nadele van zijn klanten die nu zijn opgezadeld met een klantonvriendelijkheid product. Nu kijk ik gewoon veel niet terug omdat ik niet kan doorspoelen. Zeker als de aanvang niet klopt is het een ramp dat je verplicht naar een stuk van programma ervoor moet kijken.

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                              Ik denk dat Delta gewoon een goedkope deal wilde ten nadele van zijn klanten die nu zijn opgezadeld met een klantonvriendelijkheid product. Nu kijk ik gewoon veel niet terug omdat ik niet kan doorspoelen. Zeker als de aanvang niet klopt is het een ramp dat je verplicht naar een stuk van programma ervoor moet kijken.
                              Stel het programma ervoor duurt 1 uur. Kansloos dus.

                              Wat gaat Delta aan het probleem doen??
                              Ook kansloos dat een provider groots adverteerd met opnemen/vooruitspoelen om vervolgens te zeggen dat het bij de belangrijkste Ned.zenders niet kan. Misleiding vind ik dat.

                              Reageer


                              • Delta moet gewoon klantvriendelijkere afspraken maken met de zenders, zoals Ziggo doet. Het kan echt hoor! Doorspoelen bij je opnames en het is heerlijk !!

                                Straks ligt in Zeeland overal glasvezel van KPN en dan kunnen de Zeeuwen kiezen voor aanbieders waarbij je wel opnames kan doorspoelen.
                                Moet je eens zien hoe snel het opeens dan wel kan bij Delta...

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X