Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen met Interactieve TV ontvanger

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Problemen met Interactieve TV ontvanger

    Beste forum leden,
    Ik heb me laten verleiden tot aanschaf van interactive tv maar word helemaal simpel van de vele soringen. Dit was in het begin helemaal niet zo erg. Maar de laatste 2 maanden stokt de uitzending meerdere malen per uur en dan met name in de vroege avond. Ook gaat het beeld dan vaak op zwart en hoor je alleen geluid of alles valt weg. Al vaak gebeld en alleerlei herstarten, resetten etc gedaan maar het word alleen maar erger. Ik krijg ook stellig de overtuiging dat het het meest voorkomt op spitstijden (studiosport, eurovisiesongfestival) net als er ergens veel mensen naar kijken. Ik heb een premium abbonnement en een bekabelde modum dus dat is het ook niet. Ben al dat vruchteloze gebel ook wel zat inmiddels. En de techinische dienst zou contact opnemen maar ik ik hoor nergens van. Wie herkent deze klachten en weet iemand hoe dit te verhelpen is?

  • #2
    Ik ben bang dat er vele zijn zo als jou op dit moment, Zelf heb ik ook verschillende posten aan gewijd. de oplossing voor DIT zal op korte termijn er ook nog niet zijn.

    Daarbij moet ik wel zeggen dat delta probeert om mee te gaan met de toekomst, en ik zelf er van overtuigt ben dat ip tv de toekomst is en daarom zelf er ook aan begonnen ben, Delta in dit geval niet helemaal goed werkend krijgt. Misschien de servers niet sterk voor de buffer op te vangen en de bitrate te weing voor beter beeld kwalteit enz.

    maar het probleem blijft en ben bang dat ze dat niet op zeer korte termijn oplossen.
    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

    Reageer


    • #3
      Dat is eigenlijk wel heel tragisch, waarom lanceer je een nieuw platform als het nog niet is uit ontwikkeld.
      Ik heb al zo veel keer gebeld en heb toch de indruk dat ik aan het lijntje word gehouden. En natuurlijk ben ik blij dat Delta met de toekomst mee gaat. Maar als ik dit had geweten had ik nog een jaartje gewacht. IK heb trouwens een paar keer op afstand een verversing signaal gekregen via de helpdesk. Maar heb niet de indruk dat dit blijvend resultaat heeft.Had graag een techinicus van Delta zijn commentaar gekregen of desnoods een monteur langs om te kijken of er iets hardware matig fout zit. Ik begrijp van jou commentaar dat ik bepaald de enige niet ben met deze klachten.

      Reageer


      • #4
        de vraag is echter: waarom heeft de concurrentie dit al lang prima voor elkaar ??
        kennelijk is men bezig om het wiel opnieuw uit te vinden, want de gebruikte techniek is echt niet van vandaag of gisteren.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl
          de vraag is echter: waarom heeft de concurrentie dit al lang prima voor elkaar ??
          kennelijk is men bezig om het wiel opnieuw uit te vinden, want de gebruikte techniek is echt niet van vandaag of gisteren.
          Heb ik ook al in een klacht formulier aangegeven, even afwachten hoe ze dit gaan oplossen.
          Vind het best jammer, mooi product maar werkt gewoon niet goed.

          Reageer


          • #6
            je bent zeker niet de enige met deze klachten, helaas. En waarom ze het wiel opnieuw willen uitvinden !? geen idee, heeft denk met geld te maken. Het voordeel wat bijvoorbeeld ziggo heeft is dat er meer mensen zijn die een abb hebben dus meer geld in het laatje, maar vergis je niet bij ziggo gaat ook veel mis.

            Heb hier ook de ziggo app maar die loopt wel een stuk beter als de Delta app dat moet ik wel toegeven bijna nooit dat die moet bufferen en hij refrest als je terug gaat naar de hoofd pagina.

            Ze zijn nu zelfs al bezig met de 4k boxen tv kijken :

            https://tweakers.net/nieuws/138473/z...besturing.html

            Dus dat zijn allemaal mooie ontwikkelingen, daar zou Delta ook al in moeten stappen ALLEEN als ze eerst alles goed testen en er genoeg tijd en geld (en kennis) in stoppen.
            Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

            Reageer


            • #7
              Er is een testgroep geweest, zouden die ook deze problemen hebben gehad?

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Tsja, gebeurt vaker hoor. Delta is niet uit luxe verkocht en EQT is de boedel aan het opplussen, oppoetsen. Afwachten tot iets perfect is, duurt te lang, er moet geld binnen komen.

                  Reageer


                  • #10
                    Beste keecie,

                    Ik snap dat je graag gebeld wilt worden met een oplossing.

                    We zien de afgelopen tijd veel storing terugkomen bij verschillende klanten met betrekking tot het vastlopen van het beeld op de DELTA Interactieve TV ontvanger. We werken hard aan een oplossing om deze storingen te verhelpen, zodat je straks weer ongestoord van alle functionaliteiten van de ontvanger kunt genieten.

                    Reageer


                    • #11
                      Goedbedoelde antwoorden, maar die krijg ik al 5 maanden.
                      Er veranderd echter nog steeds niets. Integendeel de storingen worden erger.

                      Reageer


                      • #12
                        Na de update van 4 mei, hebben wij vernomen dat nog meer klanten storingen met betrekking tot beeldfreeze hebben gekregen. We zijn bezig met onderzoeken om ervoor te zorgen dat we een update kunnen maken, zodat de issue verholpen wordt.

                        Reageer


                        • #13
                          Ok, bedankt. We wachten het af.

                          Reageer


                          • #14
                            Petrus
                            Daar ik minder geduld heb dan de voorgaande heren, wacht ik nog een week.
                            Daarna wens ik geen interactieve TV meer. Dit is meer dan hinderlijk.

                            Reageer


                            • #15
                              Zie ook : haperend beeld met dezelfde problemen, beeld valt helemaal , de hele avond continue storingen zelfs opnieuw moeten inloggen

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X