Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inloggen DIT lukt niet.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Inloggen DIT lukt niet.

    ik kan niet inloggen op interactieve tv , er staat elke keer inloggen mislukt , probeer het opnieuw , iemand die dit herkent of weet hoe ik dit op moet lossen ?

  • #2
    Je zou een mailtje kunnen sturen naar [email protected].
    Verwijs hierin naar je topic en vermeld het klantnummer in de mail.

    Reageer


    • #3
      Beste cynthia1986,

      Welkom op ons Serviceforum!

      Ik ben inmiddels al met je in gesprek op Facebook.
      Er zijn al wat nodige aanpassingen gedaan en samen komen we er wel uit!

      Reageer


      • #4
        Dit euvel is al een paar keer op het Forum voorbijgekomen, @Anette.

        Is er geen standaardoplossing of stappenplan voor?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Dit euvel is al een paar keer op het Forum voorbijgekomen, @Anette.

          Is er geen standaardoplossing of stappenplan voor?
          Sommige klanten hebben twee klantbeelden en het MijnDELTA account aan het verkeerde klantbeeld gekoppeld, waardoor ze geen verbinding kunnen maken met Interactieve TV. Andere klanten lopen weer ergens anders tegen aan. Dit is dus een kwestie van naar de klantgegevens kijken en kijken wat we moeten aanpassen om het wel te laten werken.

          Om deze reden is een stappenplan niet echt makkelijk, aangezien dit voor een klant lastige stappen zijn om te doorlopen.

          Reageer


          • #6
            Duidelijk, Anette.

            Reageer


            • #7
              Mij lukt het ook niet om in te loggen

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                Je zou een mailtje kunnen sturen naar [email protected].
                Verwijs hierin naar je topic en vermeld het klantnummer in de mail.
                Dan kan de Klantenservice zoals Anette hierboven heeft uitgelegd naar de klantgegevens kijken en de oorzaak achterhalen en wegnemen.

                Reageer


                • #9
                  Ik heb dit ook gehad. Ik heb het zelf opgelost door zowel de modem als de DIT ontvanger een zachte reset (stroom eraf) te geven. Nadat de modem weer was opgestart kon ik weer inloggen.

                  Reageer


                  • #10
                    I can't nether log in

                    Reageer


                    • #11
                      Teo78 welke problemen ervaar je? Krijg je een specifieke foutmelding?

                      Reageer


                      • #12
                        I don't recive anything

                        Reageer


                        • #13
                          Says all the time........ Inloggen mislukt

                          Reageer


                          • #14
                            Kan je een e-mail sturen met je klantnummer en de gebruikersnaam waarmee je probeert in te loggen? Je mag deze richten aan [email protected]

                            Dan kijk ik dit verder voor je na.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X