Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DIT is jouw kans: denk met ons mee!

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #91
    Oorspronkelijk gepost door ovdtier
    Zal ze eens benaderen.
    Doe dat, een eindgebruiker die er iets van snapt en zijn leverancier passeert, jij ontvangt ze vast ook met open armen!

    Reageer


    • #92
      Oorspronkelijk gepost door ovdtier
      Amino die de apps maakt snapt het in ieder geval beter.
      Net was de software nog meuk toch?

      Reageer


      • #93
        De app die ze met Amino hebben gemaakt is niet zo slecht. Zoals ik al aangaf toont de interface voor de KPN oplossing aan dat ze wel kunnen ontwerpen.

        Reageer


        • #94
          Oorspronkelijk gepost door Koeba
          Oorspronkelijk gepost door ovdtier
          Zal ze eens benaderen.
          Doe dat, een eindgebruiker die er iets van snapt en zijn leverancier passeert, jij ontvangt ze vast ook met open armen!
          Vast niet.... het feit dat ze de interface voor KPN knap in elkaar hebben gezet geeft dan aan dat ze alleen iets goeds kunnen maken als duidelijk wordt gemaakt wat ze moeten leveren? Ze kunnen het dus blijkbaar wel....

          Reageer


          • #95
            Oorspronkelijk gepost door Koeba
            Oorspronkelijk gepost door ovdtier
            Amino die de apps maakt snapt het in ieder geval beter.
            Net was de software nog meuk toch?
            Dat klopt, het gaat hier voor mij over het gebruik van de ontvanger niet van de iOS app. Volgens de info op de website van Stoneroos werken zij voor Amino en maken zij alleen het ontwerp van de software, of dat alleen grafische onderdelen zijn of ook functionaliteiten en gebruikersvriendelijkheid weet ik niet. Lijkt erop dat de achterliggende techniek puur door Amino gemaakt wordt.

            Reageer


            • #96
              Oorspronkelijk gepost door ovdtier
              Oorspronkelijk gepost door Koeba
              Oorspronkelijk gepost door ovdtier
              Amino die de apps maakt snapt het in ieder geval beter.
              Net was de software nog meuk toch?
              Dat klopt, het gaat hier voor mij over het gebruik van de ontvanger niet van de iOS app. Volgens de info op de website van Stoneroos werken zij voor Amino en maken zij alleen het ontwerp van de software, of dat alleen grafische onderdelen zijn of ook functionaliteiten en gebruikersvriendelijkheid weet ik niet. Lijkt erop dat de achterliggende techniek puur door Amino gemaakt wordt.
              ik vermoed dat de ontvangers ook op ios draaien.

              Reageer


              • #97
                Nee dat kan niet. Alleen Apple producten draaien daarop. Dus een AppleTV bijvoorbeeld. Dit zal een Linux variant zijn of een webkit toepassing (HTML5)

                Reageer


                • #98
                  Lees ook nog eens deze post van Niggo, die zit er misschien niet zo heel ver naast wat we in de nabije toekomst nog verwachten kunnen.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X