Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeld DIT ten opzichte van mijn vertrouwde Humax

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Haha, volgens mij gaat de PR machine draaien

    Reageer


    • #47
      Openheid en communicatie!
      Weer een sterk staaltje van Delta!

      Reageer


      • #48
        Als men verzoekt dit buiten het forum te houden, lijkt het mij alsof ze het probleem van de matige beeldkwaliteit via DIT willen verdoezelen.
        Ik denk dat de oplossing is de beeldkwaliteit van DIT in orde maken en niet door deze grote tekortkoming onder het tapijt te vegen.

        In mijn beleving zou Delta deze kritiek positief moeten oppakken, omdat de signalen van klanten vaak waardevol zijn.
        Maar de reden waarom het beeld van DIT zoveel slechter is als DVB-C bij Delta, heeft Delta nog steeds niet duidelijk gemaakt. Eerst wordt als reden opgegeven dat je WIFI niet goed is, als daarna diverse klanten aangeven dat er gekeken wordt via een bedrade LAN- verbinding wordt het opeens stil.
        Ik neem het niet de forum - operators kwalijk dat ze niet gelijk een antwoord hebben.
        Maar een gedegen antwoord wat hout snijdt lijkt me toch wel op zijn plaats tzt.

        Reageer


        • #49
          Omdat veel messen meegedacht hebben en ook gereageerd, wil ik toch laten weten hoe het afgelopen is.

          Na een paar gewisselde mailberichten, met een hoop goede wil werd mij gevraagd om mijn telefoonnummer, het zou doorgezet worden naar de betreffende afdeling.
          Ik heb mijn telefoonnummer gegeven met het verzoek om na 16.00 te bellen. Ze hebben overdag gebeld en natuurlijk was ik niet thuis. Mijn vrouw wilde de boodschap niet aannemen en heeft gevraagd te mailen.
          Hieronder plak ik het antwoord van de DELTA....

          >Geachte Heer Geertsema,
          Naar aanleiding van uw vraag over de beeldkwaliteit kam ik u mededelen dat wij hier geen invloed op hebben.

          Het wordt zo aangeleverd en er valt niets in te stellen.


          Met vriendelijke groet,

          Support Office Multimedia

          Afdeling Customer Interaction

          DELTA


          Hier moet ik het maar mee doen he?

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door Geertsema
            Het wordt zo aangeleverd en er valt niets in te stellen.

            Reageer


            • #51
              Dat er genoeg mensen dit aankaarten zegt mij dat Delta er toch iets aan moet doen.

              Delta heeft hier zeer zeker invloed op, de bitrates blijft echter het geheim van de smit en zorgt (nu) voor negatieve publiciteit

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door Niggo
                Dat er genoeg mensen dit aankaarten zegt mij dat Delta er toch iets aan moet doen.
                het verraderlijke is, dat je er na enkele dagen aangewend bent.
                en daarna weet je niet beter, tot je weer even via coax kijkt.

                Reageer


                • #53
                  ik heb bij allebei gewoon perfect beeld

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door Roof
                    ik heb bij allebei gewoon perfect beeld
                    Ik ben er even speciaal voor gaan zitten en heb met gepauzeerd beeld (zodat ik op beide apparaten hetzelfde beeld kon zien) vergeleken tussen Humax en DIT en kan geen verschil ontdekken. Beide perfect HD-kwaliteit, terwijl DIT ook nog via WiFi is aangesloten!

                    Reageer


                    • #55
                      Dat is toch geweldig nieuws !!

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X