Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opnemen en terug kijken niet mogelijk

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Opnemen en terug kijken niet mogelijk


  • #2
    Hoi Myrthe, en welkom op het forum.

    Welk programma probeer je terug te kijken op welke zender?

    Reageer


    • #3
      Wie is de mol op npo 1. Maar welk programma ik ook aanklik, ik kan niets terugkijken en ook niets opnemen

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door myrtheminicooper
        Wie is de mol op npo 1. Maar welk programma ik ook aanklik, ik kan niets terugkijken en ook niets opnemen
        Weet je misschien wat voor internet abonnement je hebt?

        Reageer


        • #5
          Internet midi

          Reageer


          • #6
            Bij mij werkt het wel. via menu>gemist>populair>wie is de mol

            Wij hebben een super abonnement (iig de snelste)

            Reageer


            • #7
              Ik zie de programma's wel staan maar als ik op Kijk klik gebeurt er niets. Zelfde geldt voor opnemen.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door myrtheminicooper
                Internet midi
                Klanten met Breedband los abonnement kunnen alleen live tv kijken. Wat je met de box kan is afhankelijk van jouw internetabonnement: https://www.delta.nl/tv-internet-tel...nteractieve-tv. Kijk even bij het kopje "Wat kan ik met mijn pakket?".

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Anette
                  Klanten met Breedband los abonnement kunnen alleen live tv kijken.
                  Zitten daar nog voordelen aan? Je kreeg toch voor minder geld, meer snelheid bij tv+internet?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                    Oorspronkelijk gepost door Anette
                    Klanten met Breedband los abonnement kunnen alleen live tv kijken.
                    Zitten daar nog voordelen aan? Je kreeg toch voor minder geld, meer snelheid bij tv+internet?
                    Als de klant een Breedband abonnement heeft betaald deze vaak te veel voor te weinig. Wij attenderen onze klanten hierop, maar niet iedereen wilt verandering.
                    Als de klant dan toch wenst om te zetten naar een soort gelijk abonnement, krijgen ze vaak een goedkoper maandbedrag, sneller internet en een grotere e-mailbox.
                    Of bedoelde je dit niet?

                    Reageer


                    • #11
                      Beste myrtheminicooper,

                      Heb je jouw pakket al om laten zetten naar een recent pakket?
                      Zijn er nog andere vragen waarmee we jou kunnen helpen?

                      Reageer


                      • #12
                        Sorry dat ik even lastig vallen maar wat is een "breedband los" abonnement?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Anette
                          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                          Oorspronkelijk gepost door Anette
                          Klanten met Breedband los abonnement kunnen alleen live tv kijken.
                          Zitten daar nog voordelen aan? Je kreeg toch voor minder geld, meer snelheid bij tv+internet?
                          Als de klant een Breedband abonnement heeft betaald deze vaak te veel voor te weinig. Wij attenderen onze klanten hierop, maar niet iedereen wilt verandering.
                          Als de klant dan toch wenst om te zetten naar een soort gelijk abonnement, krijgen ze vaak een goedkoper maandbedrag, sneller internet en een grotere e-mailbox.
                          Of bedoelde je dit niet?
                          Ja, dat bedoelde ik inderdaad. Eigenlijk gek dat die nog blijven bestaan.
                          Oorspronkelijk gepost door iafassi
                          Sorry dat ik even lastig vallen maar wat is een "breedband los" abonnement?
                          Een antiek soort abonnement, dat niet meer nieuw wordt verkocht, maar als je dat hebt en niet hebt laten aanpassen dan krijg je niet alle mogelijkheden die er zijn. Je betaalt er technisch gezien misschien niet voor, maar je maandbedrag is niet lager dan dat van iemand die er wel voor betaalt

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X