Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prive mail functie

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Prive mail functie

    Is het een idee om de prive mail functie naar alleen moderators/beheerders aan te zetten?
    Nu kom je er achter dat het niet werkt bij het klikken op 'Versturen' (tekst bevat meer dan drie karakters oid).
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

  • #2
    Op dit moment is er geen tijd / ruimte om het berichten systeem van het forum te repareren dus ook een direct bericht naar de moderators is niet mogelijk.
    Je kunt altijd mailen naar [email protected] zodat als een moderator niet aanwezig is, een collega de vraag kan overnemen.
    Heb je specifiek vragen over de Zeelandnet website kun je me bereiken op [email protected].

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
      Op dit moment is er geen tijd / ruimte om het berichten systeem van het forum te repareren dus ook een direct bericht naar de moderators is niet mogelijk.
      Je kunt altijd mailen naar [email protected] zodat als een moderator niet aanwezig is, een collega de vraag kan overnemen.
      Heb je specifiek vragen over de Zeelandnet website kun je me bereiken op [email protected].
      Hi Jeroen, beantwoord u dan ook de aan u gerichte mail in een bepaald tijdsbestek?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

        Hi Jeroen, beantwoord u dan ook de aan u gerichte mail in een bepaald tijdsbestek?
        Nee. Waarom?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

          Nee. Waarom?
          Beste Koeba, Ik wacht namelijk al een maand op antwoord op een aan de webmaster persoonlijke gerichte mail !

          Reageer


          • #6
            Beste Waarheid Dat antwoord heb je allang gehad.
            Hierop kreeg ik een antwoord van je terug met een hele uiteenzetting die niet direct om een antwoord terug vroeg?
            Mogelijk heb ik dit gemist?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

              Nee. Waarom?
              Koeba als moderator???? Het moet niet gekker worden :-) :-)
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                Beste Waarheid Dat antwoord heb je allang gehad.
                Hierop kreeg ik een antwoord van je terug met een hele uiteenzetting die niet direct om een antwoord terug vroeg?
                Mogelijk heb ik dit gemist?
                Beste Jeroen toch, zelfs de leesbevestiging heeft u niet op gereageerd, om mij nu openbaar aan de bekende schandpaal te nagelen?

                Als dat de trukendoos is die u hanteert, dan heb ik bij deze mijn antwoord gekregen! Dat heet toch doodzwijgen tot het overgewaaid is?

                Reageer


                • #9
                  Waarom zou ik je aan de schandpaal nagelen? Ik geef gewoon antwoord op de vraag naar aanleiding van je forumreactie.
                  Ik heb nogmaals de mailwisseling via de webmaster mail terug gelezen en ook daar is, mijn inziens, de vraag netjes beantwoord.
                  Mocht je dat echter niet afdoende vinden hoor ik dat graag via de webmaster mail.


                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                    Waarom zou ik je aan de schandpaal nagelen? Ik geef gewoon antwoord op de vraag naar aanleiding van je forumreactie.
                    Ik heb nogmaals de mailwisseling via de webmaster mail terug gelezen en ook daar is, mijn inziens, de vraag netjes beantwoord.
                    Mocht je dat echter niet afdoende vinden hoor ik dat graag via de webmaster mail.

                    Jeroen, Ik heb geen antwoord gezien, wel heeft u mij een mail gestuurd met een beslissing uwerzijds .

                    ik heb u daar als antwoord op gegeven dat het nu aan u is om aan de klanten van zeelandnet de juiste spelregels uit te leggen.

                    Een eenzijdige beslissing uwerzijds zie ik niet als een antwoord, Het gaat om de mail die ik u 23-10-2020 heb toegezonden!

                    Vreemd genoeg kreeg ik gisteravond 24-11-2020 wel de bevestiging dat u mijn mail van 23-10-2020 gelezen heeft.

                    Dat is dus schijnbaar de volgens u netjes beantwoorde vraag.

                    Ik vermoed dat u zich vergist met eerdere mails die ik u heb toegezonden en die u wel netjes heeft beantwoord.
                    Laatst bewerkt door Guest01; 25 Nov 2020, 09:15.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                      Koeba als moderator???? Het moet niet gekker worden :-) :-)
                      Het staat toch een ieder vrij om een reactie of opmerking te geven CQ te plaatsen?

                      Gun en geef elkaar de ruimte dat is veel gezelliger en leuker als ''haat en nijd'' op een forum dat bedoeld is om elkaar te helpen en te ondersteunen!

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                        Waarom zou ik je aan de schandpaal nagelen? Ik geef gewoon antwoord op de vraag naar aanleiding van je forumreactie.
                        Ik heb nogmaals de mailwisseling via de webmaster mail terug gelezen en ook daar is, mijn inziens, de vraag netjes beantwoord.
                        Mocht je dat echter niet afdoende vinden hoor ik dat graag via de webmaster mail.

                        Beste Jeroen, Dank voor de private terugkoppeling.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                          Het staat toch een ieder vrij om een reactie of opmerking te geven CQ te plaatsen?

                          Gun en geef elkaar de ruimte dat is veel gezelliger en leuker als ''haat en nijd'' op een forum dat bedoeld is om elkaar te helpen en te ondersteunen!
                          Je stelt een directe vraag aan Jeroen,.
                          Het is toch van de zotte dat iemand een sullig antwoord geeft, wat ook nog eens niet klopt?

                          Heeft juist niets te maken met het 'leuker en gezelliger' maken van dit forum.

                          Groet
                          Rinus
                          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                            Je stelt een directe vraag aan Jeroen,.
                            Het is toch van de zotte dat iemand een sullig antwoord geeft, wat ook nog eens niet klopt?

                            Heeft juist niets te maken met het 'leuker en gezelliger' maken van dit forum.

                            Groet
                            Rinus
                            Ik zit niet zo moeilijk in elkaar Rinus, ik begrijp wat u bedoelt maar ik ben een zeer vergevingsgezinde oude man, het raakt mij niet zo. Ik heb een nogal bewogen leven achter de rug, en dat verandert een mens.
                            Laatst bewerkt door Guest01; 25 Nov 2020, 20:34.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                              Ik zit niet zo moeilijk in elkaar Rinus, ik begrijp wat u bedoelt maar ik ben een zeer vergevingsgezinde oude man, het raakt mij niet zo. Ik heb een nogal bewogen leven achter de rug, en dat verandert een mens.
                              Presenteer je dan niet als "waarheid".

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X