Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hulp via mail, minder via forum?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Hulp via mail, minder via forum?

    Het valt me op dat er in erg veel recente topics deze reactie van een mod komt: Stuur een mail aan [email protected].
    Zo blijft er wel steeds minder over van waar het forum voor gemaakt is toch?
    Maar misschien zou ik het ook kunnen zien als een extra manier om hulp te krijgen.
    En die kunnen er niet genoeg zijn...

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Koeba
    Zo blijft er wel steeds minder over van waar het forum voor gemaakt is toch?
    Het forum was volgens mij gemaakt om de klantenservice te ontlasten , soms zijn er van die vragen waarvan je weet dat het toch niet op te lossen is zonder hulp van de klantenservice, zoals het inloggen op modems op afstand, het oplossen van CA problemen in de DIT ontvanger, resetten van accounts... etc.

    Edit: kan mij voorstellen dat een moderator niet altijd dezelfde rechten heeft als een klantenservice medewerker, hoe dat bij Delta te werk gaat weet ik niet

    Reageer


    • #3
      en een moderator zie je hier ook maar zelden meer.
      geen wonder natuurlijk, want die hebben het maar druk met al die emailtjes

      Reageer


      • #4
        Het forum is een onderdeel van de klantenservice (zo is het tenminste elders) en mods zijn klantenservicemedewerkers die soms webcare heten

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Koeba
          Het forum is een onderdeel van de klantenservice (zo is het tenminste elders) en mods zijn klantenservicemedewerkers die soms webcare heten
          In het begin van het forum had je nog wel eens iemand van de technische dienst in het forum zitten, die logde destijds wel eens in het modem van de klant a.d.h.v. het mail adres in het forum, om bijvoorbeeld Wifi problemen op te lossen

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Niggo
            Oorspronkelijk gepost door Koeba
            Het forum is een onderdeel van de klantenservice (zo is het tenminste elders) en mods zijn klantenservicemedewerkers die soms webcare heten
            In het begin van het forum had je nog wel eens iemand van de technische dienst in het forum zitten, die logde destijds wel eens in het modem van de klant a.d.h.v. het mail adres in het forum, om bijvoorbeeld Wifi problemen op te lossen
            Iets met privacyoverwegingen en bescherming van persoonsgegevens... Om deze reden helpen we onze klanten liever door de gegevens naar ons te laten sturen, zo staat het contact ook geregistreerd in onze database. Goeie feedback verder!

            Reageer


            • #7
              Iets met AVG misschien ?

              https://www.nu.nl/internet/5227682/b...cywet-jou.html

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door driepinter

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X