Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

De tijd van mijn DECT telefoon verspringt als ik gebeld wordt, dit is sinds in bij Delta ben.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • De tijd van mijn DECT telefoon verspringt als ik gebeld wordt, dit is sinds in bij Delta ben.

    De tijd van mijn DECT telefoon verspringt als ik gebeld wordt, dit is sinds in bij Delta ben, voor die tijd was ik bij KPN, maar ben naar Delta gegaan ivm glasvezel.
    Na dat ik dit gemerkt had heb ik mijn telefoon weer aan mijn KPN modem aangesloten, en was het probleem met de verspringende tijd er niet meer.
    Dus het ligt niet aan mijn telefoon denk ik.
    Ik heb op het forum gelezen dat dit vaker voor komt.
    Voorts heb ik gelezen dat het ook bij andere providers voorkomt.

    Dan nog iets anders; ik kan niet in mijn modem (Genexis van Delta) komen.
    Als ik op de inlog pagina sta en username ( admin ) invul en daarna het password krijg ik de melding Username or password is incorrect


  • #2
    Oorspronkelijk gepost door bas74 Bekijk bericht
    De tijd van mijn DECT telefoon verspringt als ik gebeld wordt, dit is sinds in bij Delta ben, voor die tijd was ik bij KPN, maar ben naar Delta gegaan ivm glasvezel.
    Na dat ik dit gemerkt had heb ik mijn telefoon weer aan mijn KPN modem aangesloten, en was het probleem met de verspringende tijd er niet meer.
    Dus het ligt niet aan mijn telefoon denk ik.
    Ik heb op het forum gelezen dat dit vaker voor komt.
    Voorts heb ik gelezen dat het ook bij andere providers voorkomt.

    Dan nog iets anders; ik kan niet in mijn modem (Genexis van Delta) komen.
    Als ik op de inlog pagina sta en username ( admin ) invul en daarna het password krijg ik de melding Username or password is incorrect
    gebruikersnaam en password staan toch op het modem?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door bas74 Bekijk bericht
      De tijd van mijn DECT telefoon verspringt als ik gebeld wordt
      Kun je checken of je bij instellingen 'Caller ID' kunt wijzigen in 'Handmatig'? Had hier ook zoiets met onze DECT telefoons.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4


        Beginner
        • Berichten: 7




        #2
        32 minuten geleden


        Oorspronkelijk gepost door bas74 Bekijk bericht
        De tijd van mijn DECT telefoon verspringt als ik gebeld wordt, dit is sinds in bij Delta ben, voor die tijd was ik bij KPN, maar ben naar Delta gegaan ivm glasvezel.
        Na dat ik dit gemerkt had heb ik mijn telefoon weer aan mijn KPN modem aangesloten, en was het probleem met de verspringende tijd er niet meer.
        Dus het ligt niet aan mijn telefoon denk ik.
        Ik heb op het forum gelezen dat dit vaker voor komt.
        Voorts heb ik gelezen dat het ook bij andere providers voorkomt.

        Dan nog iets anders; ik kan niet in mijn modem (Genexis van Delta) komen.
        Als ik op de inlog pagina sta en username ( admin ) invul en daarna het password krijg ik de melding Username or password is incorrect




        gebruikersnaam en password staan toch op het modem?


        Ja die staan op het modem gebruikersnaam is admin en password staat er ook op maar als ik die invoer krijg ik de melding Username or password is incorrect.





        Reageer


        • #5

          Kun je checken of je bij instellingen 'Caller ID' kunt wijzigen in 'Handmatig'? Had hier ook zoiets met onze DECT telefoons.

          Caller ID kan ik niet wijzigen.
          Ik heb ondertussen gevonden dat caller ID via het FSK protocol gaat en daar kan een tijdstempel mee worden verzonden, mogelijk zit daar het probleem?






          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door bas74
            Ik heb ondertussen gevonden dat caller ID via het FSK protocol gaat en daar kan een tijdstempel mee worden verzonden, mogelijk zit daar het probleem?
            Dat kun je het beste even uitproberen (heeft te maken met het type operator waarmee je werkt).
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7


              Expert
              • Berichten: 2369




              #6
              1 uur geleden



              Oorspronkelijk gepost door bas74
              Ik heb ondertussen gevonden dat caller ID via het FSK protocol gaat en daar kan een tijdstempel mee worden verzonden, mogelijk zit daar het probleem?



              Dat kun je het beste even uitproberen (heeft te maken met het type operator waarmee je werkt).


              Ik heb geen idee wat ik moet uitproberen


              Reageer


              • #8
                is dit misschien de oplossing?

                Dit kan te maken hebben met een verschil tussen de flashtijd van de telefoon en het modem wat in gebruik is. Het is mogelijk dat deze waarde verandert zonder dat er iets is gewijzigd aan het modem. De meest eenvoudige oplossing is om de wisseling van de zomer-/wintertijd handmatig te wijzigen. Deze optie kan worden geactiveerd via:
                Menu > Tijdinstellingen > Tijdsaanpass. > Beller ID: Handmatig (of: Menu (rechter functietoets) #226 > Handmatig)


                De flashtijd is afhankelijk van het modem. Indien er geen gebruik wordt gemaakt van de oplossing die hierboven staat omschreven, dan raden wij aan de betreffende provider te benaderen (vraag naar de specifieke waarde van de flashtijd). De flashtijd wijzigen kan via: Menu > Oorspronkelijke instellingen > Lijninstellingen > Flashtijd.

                Bron:


                Reageer


                • #9
                  Als dat ook niet helpt misschien een ander merk Dect telefoon?

                  Reageer


                  • #10
                    terugkomend op het inloggen in het modem, heeft de monteur tijdens het installeren U niet gevraagd om gebruikersnaam/wachtwoord te wijzigen naar wat makkelijk voor U is??? dit heeft U dan misschien wel genoteerd in het delta installatie boekje....

                    Reageer


                    • #11
                      Probleem is opgelost.
                      Delta heeft me een nieuw modem gestuurd en met dat nieuwe modem is het geen probleem in te loggen.
                      Met het nieuwe modem is ook het probleem van de verspringende tijd opgelost.
                      Iedereen bedankt voor de goed bedoelde reacties

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X