Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Veel bedrog advertentie;s Prikbord Honden Kittens Lening

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Veel bedrog advertentie;s Prikbord Honden Kittens Lening

    Ik zie weer veel Bedrog advertentie;s op het Prikbord Gisteren al gemeld ,maar ze staan er nog op, en breidt uit
    En Webmaster Gemeld via de Meldknop Vanmorgen zijn ze door anderen ook al gemeld 52 Honden en Katten Oplichtings advertentie;s
    Zelfde persoon
    Laatst bewerkt door koekeroe; 25 Jun 2022, 17:52.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
    Ik zie weer veel Bedrog advertentie;s op het Prikbord Gisteren al gemeld ,maar ze staan er nog op, en breidt uit
    En Webmaster Gemeld via de Meldknop Vanmorgen zijn ze door anderen ook al gemeld 40 Honden en Katten Oplichtings advertentie;s
    Zelfde persoon
    Dat is net zo iets als de enorme hoeveelheden spam die er tegenwoordig in de mail zitten, over virusscanners waarvan het abo verlengt moeten worden of pakketjes waar je eerst bezorgkosten voor moet betalen enz enz....gek wordt ik ervan.

    Reageer


    • #3
      Wat heeft dat spam in je mailbox te maken met de nepadvertenties op prikbord? Ik meende ook dat dat prikbord voor particulieren is maar heel vaak staan er hele rijen van bedrijven op.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X