Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen toegang tot Spamfilter?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen toegang tot Spamfilter?

    Sinds enkele dagen tot een week krijg ik een foutmelding als ik via mijn webmailomgeving naar mijn spamfilter wil gaan.

    Het ziet er uit als een donkerblauw inlogscherm met daarboven in rood de volgende foutmelding:

    Your session is authorized from IP xx.xx.xx.xx. Your current IP xxxx:xxxx:xxxx:xxxx is not allowed to use this authticket (---). Please ask your system administrator about that.

    Opvallend is dat het 'authorized' IP adres in V4 stijl staat en mijn 'current' IP in V6.

    Als ik vervolgens denk te kunnen inloggen met mijn webmail credentials werkt dat niet. Ik kan vervolgens wel mijn ww resetten, maar doe dat liever niet daar het hiervoor ook prima werkte met de methode door direct door te klikken vanuit de webmail omgeving.

    Hebben meer mensen hier last van? Is dit een tijdelijke situatie? Ben benieuwd!

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Akonig Bekijk bericht
    Sinds enkele dagen tot een week krijg ik een foutmelding als ik via mijn webmailomgeving naar mijn spamfilter wil gaan.
    Werk je via kabel of via glasvezel?

    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
      Werk je via kabel of via glasvezel?
      Kabel...

      Reageer


      • #4
        Ik zie sinds enkele dagen ook die foutmelding. Overigens komt dit vaker voor en kan soms dagenlang duren..

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
          Ik zie sinds enkele dagen ook die foutmelding. Overigens komt dit vaker voor en kan soms dagenlang duren..
          Klopt, ik heb het ook al eens eerder meegemaakt. Zeker gezien de aangescherpte regels rond het spamfilter vind ik het af en toe wel handig handmatig het filter na te lopen. Dat gaat nu dus even niet.

          Hoop dat het snel wordt opgelost.

          Reageer


          • #6
            En zo direct er naar toe? Zo doe ik het altijd, https://spamfilter.delta.nl/index.php.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
              En zo direct er naar toe? Zo doe ik het altijd, https://spamfilter.delta.nl/index.php.
              Dat zou best mogelijk zijn denk ik, echter moet ik daar dan een nieuw ww voor aanmaken daar het met mijn webmail credentials niet werkt. Ik zou het liefst direct vanuit webmail met de link in de Spamomgeving terecht komen...

              Maar....

              Nog beter nieuws over het onderwerp: De directe link vanuit webmail WERKT WEER! Of het toeval is en het automagisch is opgelost of een Zeelandnet/Delta medewerker heeft 'iets' gedaan weet ik niet, maar ik kan weer vrolijk mijn spammetjes opruimen. Top!

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X