Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Krijg deze melding: Sorry, soms gaat er wel eens iets mis

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Krijg deze melding: Sorry, soms gaat er wel eens iets mis

    Ben nu iets meer dan een week bij Delta. En als ik in mijndelta op producten klik krijg ik deze melding: Sorry, soms gaat er wel eens iets mis.

    Heb Firefox, Edge en Chrome geprobeerd, maar de melding blijft.


  • #2
    Oorspronkelijk gepost door J.hof_38 Bekijk bericht
    Ben nu iets meer dan een week bij Delta. En als ik in mijndelta op producten klik krijg ik deze melding: Sorry, soms gaat er wel eens iets mis.

    Heb Firefox, Edge en Chrome geprobeerd, maar de melding blijft.
    Ik idem. Ik kan mijn Go codes niet zien en dus ESPN, Ziggo Sports en Film1 niet activeren

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Ik idem. Ik kan mijn Go codes niet zien en dus ESPN, Ziggo Sports en Film1 niet activeren
      Go code is inlognaam_postcode
      Hoe maak ik gebruik van de GO-apps? | DELTA Fiber Nederland BV

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door J.hof_38 Bekijk bericht
        Ben nu iets meer dan een week bij Delta. En als ik in mijndelta op producten klik krijg ik deze melding: Sorry, soms gaat er wel eens iets mis.

        Heb Firefox, Edge en Chrome geprobeerd, maar de melding blijft.
        idem. Al melding gemaakt bij Delta. Lijkt wel of het alleen bij nieuwe abonnee's is. Zelf ook pas sinds donderdag overgestapt van Caiway naar Delta.
        Laatst bewerkt door osuijk; 11 Oct 2021, 12:01.

        Reageer


        • #5
          De URL verwijzing op de site gaat bij een flexpakket niet goed:
          https://www.delta.nl/mijn/flexpakket/ wanneer je op een van de producten klikt (Televisie, Business Pack, Internet of Telefonie).

          Behoorlijk slordig en dit lijkt met toch simpel te herstellen.

          Ik heb nu ook nog eens een factuur van 178 euro, terwijl mijn abo maar 88 euro per maand kost.

          Reageer


          • #6
            Die factuur klopt hoor Bordewolf.
            Op de afdeling administratie van Delta werken ze zich tandjes om alles zo zuiver mogelijk te houden.
            Laatst bewerkt door snoepdoos; 11 Oct 2021, 13:02.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              De URL verwijzing op de site gaat bij een flexpakket niet goed:
              https://www.delta.nl/mijn/flexpakket/ wanneer je op een van de producten klikt (Televisie, Business Pack, Internet of Telefonie).

              Behoorlijk slordig en dit lijkt met toch simpel te herstellen.

              Ik heb nu ook nog eens een factuur van 178 euro, terwijl mijn abo maar 88 euro per maand kost.
              Abo is van twee maanden. Controleer wel of er geen extra licenties veilig internet op staan. Is bij mij wel het geval, echter nooit besteld. En er staan telefoonkosten op terwijl ik niet eens vaste telefonie gebruik.
              Laatst bewerkt door osuijk; 11 Oct 2021, 13:20.

              Reageer


              • #8
                Welke telefoonkosten worden dan in rekening gebracht als je vaste telefonie niet gebruikt?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                  Welke telefoonkosten worden dan in rekening gebracht als je vaste telefonie niet gebruikt?
                  Als jij het weet.... wordt in ieder geval gecrediteerd op de volgende nota.

                  Reageer


                  • #10
                    Gelukkig wordt het gecrediteerd, maar vreemd is het wel. Ondanks dat alle afdelingen zich tandjes werken ...

                    Reageer


                    • #11
                      Kan nu wel de producten inzien.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door osuijk Bekijk bericht

                        Abo is van twee maanden. Controleer wel of er geen extra licenties veilig internet op staan. Is bij mij wel het geval, echter nooit besteld. En er staan telefoonkosten op terwijl ik niet eens vaste telefonie gebruik.
                        Hier hetzelde. Ook vrolijk 2 extra licenties voor veilig internet waar ik nooit om heb gevraagd. Geen belkosten, maar dat kan ook niet. Ik moet dus nog 10 euro terug ontvangen.
                        Morgen maar weer bellen.

                        Conform het geadverteerde zijn de veilig internet licenties gratis, al wil ik ze helemaal niet.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 11 Oct 2021, 19:59.

                        Reageer


                        • #13
                          Soms staan in een bestelprocedure dingen standaard aangevinkt en moet je juist afvinken.
                          Misschien vandaar die twee ongevraagde extra licenties?

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                            Soms staan in een bestelprocedure dingen standaard aangevinkt en moet je juist afvinken.
                            Misschien vandaar die twee ongevraagde extra licenties?
                            Bij een telefonische bestelling? Nope.

                            Reageer


                            • #15
                              Ik hoop dat het snel opgelost wordt, Bor.
                              Ik heb alvast in een privé boodschap je iets leuks gestuurd als pleister op de wonde

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X